What's new
  • Happy Birthday ICMag! Been 20 years since Gypsy Nirvana created the forum! We are celebrating with a 4/20 Giveaway and by launching a new Patreon tier called "420club". You can read more here.
  • Important notice: ICMag's T.O.U. has been updated. Please review it here. For your convenience, it is also available in the main forum menu, under 'Quick Links"!

lidt fredags hygge billeder

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
....hej :wave:

jeg var i gang med at lave en lille pind til mig og fru icetoker da jeg lagde mærke til hvor flot den lille alegria bud så ud.....så jeg hentede kameran









......det ville være fedt hvis i viste hvad lå i jeres grinder/pibe/bong eller hvad nu i har gang i......

icetoker
 

oldsmoker

Active member
sure good idea, atm Im smoking bubblegum it goes a long way
bgglass.jpg

bgbud.jpg
 

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
mmmmmmmmmm super nice oldsmoker. jeg tilføjer en macro af det som jeg ryger nu(den samme som i går aftes)......kl: 07:45 lørdags morgen.............ser svampebob med de lille icetokers(3 af dem :jump: ). jeg elsker at vågne tidligt op i weekenderne og nyde en lille pind(ryger den selfølgelig ud på terassen, ik over børnene!!) og se tegnefilm med børnene........det er jo ikke noget bedre end at hygge sig med dem.

go morgen :wave:




 
Last edited:

oldsmoker

Active member
looks very nice m8, started today with some DP Oasis its been in jars for over 2 years
now and has a real nutty taste, nice for those mornings when the bed wont let go
oasis-1.gif
 

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
...oh my god 2 years..........and nutty flavour!!!! GOD i would to like to taste this gear oldsmoker........my alegria is just cured for 2+ months and smoke damn smooth with a nutty finish(some say its because of the Sweet Leaf, which i dont think). I would just dream about smoking such well aged herb.

Respect oldsmoker!!!!!!!

this is what i am smoking now while cooking up some great chili con carne(finished the last of the great samples from a great grower/guy)


 
Last edited:

Paddi

GanjaGrower
Veteran
Jeg havde lejlighed til at nyde Maffes tryllerier med lidt gas.
Dugfriske billeder fra denne dejlige lørdag eftermiddag i godt selskab.



















Så kom der gang i Paddis snadde. Tryllekunstneren himself:






Og kallenavn.dk lagde hus til:





Fortsat god weekend :smoke:
Paddi
 

gonz_DK

Member
Det ser ud til i har haft en hyggelig lørdag, alletiders.:wave:

Her er hvad jeg skal ryge lørdag aften, og hvordan det blev til:joint:
noelpic003on2.jpg


noelpic007fi3.jpg


noelpic009wc6.jpg


noelpic012ad3.jpg


noelpic014ns1.jpg


noelpic015er8.jpg


noelpic021ho7.jpg
 

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
hvor fedt paddy..... vi må mødes igen snart, og jo flere jo bedre!!!!

hygge

tom

p.s. jeg røg det sidste af de dejlige samples i dag......den her gemte jeg til sidst :

 
Last edited:

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
det her er på dagsorden i aften.......




.....bho af noget master kush som allerede har været i gennem mit lille ryst-box. har rørt den til vox konsistens.....


og damn gonz........
 
K

kallenavndk

Ja det var en hyggelig dag :)








Lidt mere fra samme dag...............

Og efter stod den på .......:)
 
Last edited:

Latest posts

Latest posts

Top