What's new

Kissat, nuo ihanat olennot

Jah-Jah

Member
Kävipä niin, että kun synnyinkaupungissani vietimme tyttöystäväni kanssa muutaman päivän lomaa, jätin Afghani kuivumaan kotiin ja mullassa odotti 3 BigBudia, hindu kushia ja pistokkaat AK47:sta...

Tulin kotiin hymy koko naaman leveydellä kotiin siinä toivossa että afgha on kuivunut kaappiin polttovalmiiksi, ja aloitan pistokkaista uuden projektin samantien.

Kävipä toisin, tulin kotiin.... Afgha oli (luojan kiitos) säilynyt ehjänä ja oli jo melkein kuiva.. vesi kielellä poltin testisavut ja ajattelin alkaa säätämään uusia pistokkaita 45l saaviin suoraan 12/12 valoille... Kissan perkeleet olivat raadelleet KAIKKI juniorit... pistokkaat AKsta olivat kuihtuneet, hindu kushin ja big budin ruikulit olivat brutaalisti raadeltuja, myöskin kuihtuneita... Olin vähällä saada itselleni uuden aamutossut juuri sopivasti näin joulun alla....

Vituttaa... ei voi mitään, laitoin toissapäivänä uudet 5 bigbudin siementä itämään...

Afghasta tuli semmoset 5 ihan kohtuu hyvää isoa oksaa, muutamat mikrolämmitystesti-savut poltin ihan kiva jumi mutta samalla skarppi pilvi. :yes:

Happy growin'
 

Amd

Member
miksikö tykkään koirista.... kaverit kanssa kiroilee niiden kattiensa kanssa, kun kaiken vihreän syövät...
 
G

Guest

Voi vittu minkä tekivät.

Yhdeltä kaverilta on myös koira syonyt alalehtiä ja häntä heilui iloisesti sen jälkeen.

Ei kukat ja kissat sovi saman katon alle.


Cuffs
 
Last edited:

Jah-Jah

Member
hehheh, kyllähän tuo aluksi vitutti ja palijo.. mutta eipä se auta itkiä... uutta projektia kehitteille...

"kaverille" kävi hassummin... budit viimesellä viikolla ja kissa tuhosi KAIKEN.. :woohoo:
 
G

Guest

Joo mä olen niin perhanan allerginen kissa ajatuksillekin. Koirat on mun juttu myös. :)
 
G

Guest

Ei pidäs jättää kissoja ja kasveja samaan tilaan ilman vartijaa...selvähän se miten siinä käy :wink: eipä voi kun itteään syyttää....oppia ikä kaikki....kokemusta kun on nimittäin itselläkin ja kyllähän siinä muutama perkele pärähtää kun kasvit on hävinnyt parempiin suihin :D

-BG-



meidän uus täys tuho...tämä ei onneks oo kiinnostunut (ainakaan vielä) vihreästä :woohoo:
 
Last edited:

Matti

Member
:D
Haha aika söötti kissa sulla budgrinder.
Kissat on aika kivoja rapsutella. Tosin ne antaa rapsutella vain silloin, kun niille itselleen sopii.
Osaavat olla aika itsekkäitä mutta kuitenkin mukavaa seuraa. :>
 

cervaz

New member
Enpä enää ole surullinen siitä että olen noillekkin otuksille allerginen :)
Söpöjä ja mukaviahan nuo. Ei vaan oo mun juttu.
 
G

Guest

Moi Jah-jah

Onko vielä kissat häirinneet?

Miten Big Budit etenee?

Oletko ennen noita kasvatellut?
Ono minkä lafkan siemen?

Sori kysymysten tulva.


Cuffs
 

Jah-Jah

Member
Terve pitkästä aikaa..

Työkiireiden yms talven mahdollisuuksien vuoksi on jäänyt koneella olo parina viikkona.

Joo laitoin tiesminkäfirman NLää 10 (6 itää mullassa 4 ei lähteny) sit laitoin vielä 5 bigbudia 5 en tiijä minkä firman ei muista, ja... niitä tais olla 3-4 kivivillassa bubblerissa, toivoisin että saisin 3 tervettä 45L sankkoon, veteen siis.. mullasta kivivillaan (tjmv) siirto ois kai eessä kohta.

nii, laittelen ehkä kuvia tai jotain kunhan näkee miten noitten kans käy.
 

Farmer John

Born to be alive.
Veteran
Mie rakastan :D mut tiiän mitä tekevät perkeleet jos ei vahdi...



Meidän pikku enkelit...vasta kaksi huonekasvia kuollut...:D
 

Jah-Jah

Member
Toki FJ,

Rakkaita ja hellyyttäviä olentoja kaikinpuolin, kun eivät ole keksimässä koiruuksia :D

hehe kyllä ne riemastuu jos tuonne huminahuoneeseen pääsevät kun ne lehdet niin kivasti heiluu tuulettimen voimasta niin ne on pakko repiä ja ehkä syödäkkin hieman :S
 

Latest posts

Latest posts

Top