What's new
  • Happy Birthday ICMag! Been 20 years since Gypsy Nirvana created the forum! We are celebrating with a 4/20 Giveaway and by launching a new Patreon tier called "420club". You can read more here.
  • Important notice: ICMag's T.O.U. has been updated. Please review it here. For your convenience, it is also available in the main forum menu, under 'Quick Links"!

KAMPEN OM HAMPEN!

Quiet_Riot

Active member
Veteran
Flere af mine venner fik et par aha-oplevelser af at se denne udsendelse. Viser blot hvor indoktrinerede mange er. Tak for en smule befrielse, informations-alder!
 

gonz_DK

Member
Quiet_Riot said:
Flere af mine venner fik et par aha-oplevelser af at se denne udsendelse. Viser blot hvor indoktrinerede mange er.
Det samme her, den er blevet et vigtigt redskab for mig, når jeg skal overbevise folk om tåbligheden ved et forbud.
 

Dhor

Member
fed dokumentar!! det helt sikkert.. rigtig argumenterende for legalisering af cannabis! thumbs up til silver for det lækre upload på youtube!
 

Slapstick

Member
Argumenterne minder meget om Woody Harrelson's dokumentar Grass! Den er jeg stor fan af, hvis i faar muligheden saa vil jeg raade jer til at se den ogsaa :joint:

Men helt sikkert en glimrende dokumentar fra DR!
 
K

kenned

Fedt nok.. Den er fra, hvad, 1996? Og jeg har sku ikke hørt om den før..
Kan man få den i et stykke? Så kunne man lave nogle dvd'er og give til venner og bekendte...
 
kenned said:
Fedt nok.. Den er fra, hvad, 1996? Og jeg har sku ikke hørt om den før..
Kan man få den i et stykke? Så kunne man lave nogle dvd'er og give til venner og bekendte...


Jeg ved ikke om vi må tale kopiering herinde ?

men som registreret bruger på youtube kan du se den i et stykke ! og så kan den jo strippes fra youtube men nok i tvivlsom kvalitet..

ellers kan du jo søge efter den som torrent download..
 
K

kenned

Jes, fandt den i et stykke.. (tak for hjælpen, s78)
Den der "reefer madness" er godt nok noget af det sygeste propaganda jeg nogensinde har set...!
 

Latest posts

Latest posts

Top