What's new
  • Happy Birthday ICMag! Been 20 years since Gypsy Nirvana created the forum! We are celebrating with a 4/20 Giveaway and by launching a new Patreon tier called "420club". You can read more here.
  • Important notice: ICMag's T.O.U. has been updated. Please review it here. For your convenience, it is also available in the main forum menu, under 'Quick Links"!

Forslag til et lidt kinky guerilla grow - brugbart i praksis ?

Gunnarguchi

Active member
ICMag Donor
Veteran
ideen udspringer af en sand historie som en genbo fortalte mig.

En bondemand i mit område dyrkede majs, men ikke KUN majs, for inde i midten af hans mark var hveranden majs plantet erstattet af cannabis.

Jeg har desværre ikke haft mulighed for at komme i kontakt med manden og få inspiration og tips direkte fra ham

Min ide som udspringer heraf ville så være at finde en høj men tidligt og kort blomstrene art.

man ville så forspire en masse planter i færdigkøbte mini drivhuse.
de fylder ikke det store og man kan stable og transportere ret mange planter på en gang.

Dernæst finder man en majs mark der lige er blevet plantet.
går ind til omkring midten med en gps og skriver koordinatet ned.

Dernæst sætter man en canna plante for hveranden majs plante.
vender tilbage i efteråret før majsen høstes og når planterne er blomstret færdige
ja og resten kan i tænke jer til.

Hvordan lyder i ideen og kan det lade sig gøre i praksis?
tænker her på om der findes strains der vokser hurtigt og højt nok til at følge majsen, samtidigt med at de er færdige før majsen?

tænkte her på feks Guerilla Gold blandet med en høj tidligt blomstrende indica, eller måske en tilpasset sative med samme egenskaber ?

Hmm ja, er klar over det etiske i at plante på en andens mands mark uden hans vidende, men ideen fascinerer mig hvis det kan lade sig gøre i praksis
 

esbe

hybridsfromhell
Mentor
Veteran
jeg ved at ddt har dyrket med succes i majsmarker og det er vist rimeligt almindeligt at gøre det sydpå.
 

PrinceOfPersia

Active member
Jeg skal til at sætte kloner ud på en majsmark, dog ikke inde i midten af marken. ville ikke skade en anden mands indkomst og hvis folk gør det håber jeg de mister deres planter... plant i udkanten af markerne der er masser af plads til det og så skal dine planter heller ikke konkurerer med majs planterne.

mvh pop-
 

Growdoc

Cannabis Helper
Veteran
I hear what you are trying to say but in denmark the corn will finish first unless you are a pro at doing this and you have a strain you know 100% will be done before the corn.

GrowDoc
 

Gunnarguchi

Active member
ICMag Donor
Veteran
Growdoc said:
I hear what you are trying to say but in denmark the corn will finish first unless you are a pro at doing this and you have a strain you know 100% will be done before the corn.

GrowDoc

what i was afraid of but for that reason also im thinking an autoflowering strain like Guerilla Gold or a cross thats fastflowing and has the height and growpower to compete with the corn, and offcourse is fast flowering.
 

Gunnarguchi

Active member
ICMag Donor
Veteran
Ive asked this question many places and from the answers i can se that i need a strain that finishes not much later than end of September and is fast growing.
Corn here is harvested during October depending on the weather.
 

Latest posts

Latest posts

Top