What's new

FastBuds Californian Snow Auto / LSD-25 Auto + Előzmények

mildmind_

New member
Sziasztok!

Szörnyen kezdő vagyok, de egy ideje követem a fórumot, és most jött el az idő, hogy én is aktívabban tudok a projekttel foglalkozni, illetve az első, nem túl sikeres körök után remélhetőleg ez már picivel simábban fog menni. A legelső kör, kellő idő/gondoskodás/felszerelés hiányában, két növény, full kuka lett végül nyáron, ősszel szintén két növényes körből egyedül Dark Devil hozott nem túl sokat, hasonló okok miatt. Ezek mind szintetikus, földes próbálkozások voltak, egy sokkal kontrolálatlanabb környezetben.