What's new

Erfaringer med opskrifter

Paddi

GanjaGrower
Veteran
Ikke for at lyde hellig, men jeg er blever fanatisk antiryger!!!! :muahaha:

Pjat. Det er jeg selvfølgelig ikke.

Jeg har røget med stor fornøjelse i 35 år. Ca. 30 år har den stået på piberygning.
Altid Rød Orlik eller hash/skunk/pot....Mest Rød Orlik.
Jeg har aldrig været motiveret til at stoppe rygningen.

For ca. 1 måned siden lignede min læge en begravelse da hun skulle fortælle mig om resultatet fra et røntgenbillede efter en lungebetændelse.

Og så blev alverdens undersøgelser sat i gang.

Og jeg blev naturligvis depri. Min rygning stoppede øjeblikkeligt.

I tirsdags fik jeg diagnosen på Lungemedicinsk Ambulatorium.
Det er ikke kræft.
Fuck - som at blive født på ny. Yes yes yes.
Gider sgu godt følge mine børns opvækst de næste 20-30 år...

Nå, som lægen sagde, det er dejligt en sjælden gang at kunne aflevere et positivt budskab.


Det var min lille historie.
Jeg vil gerne have Jeres erfaringer med forskellige opskrifter hvor cannabis indgår.
For jeg indrømmer gerne. Ikke mere røg i mine lunger. Heller ikke med en vapo.
Fremover er det oral indtagelse.
Så derfor søger jeg de gode erfaringer.

Når man spiser cannabis skal rusen planlægges lidt bedre end hvis man tager en hurtig joint. Så planlægningen må self også gerne beskrives.


Jeg lavede en kop Guld-Chokolade i dag.
Startede med at trække olie på ca. 8 g TAS/GG3 x DP. Brugte én flaske lightergas. Udendørs selvfølgelig og ikke med ild i nærheden. Det kan være ret farligt.

Jeg lader billederne tale.
Den gode rus kom efter en lille time....og holdt sig i 5-7 timer.




































Jeg er vild med hjemmelavet varm chokolade.
Jeg er ikke så stor i størrelsen og vil gerne tage et par kilo på, så jeg bruger halvt fløde halvt sødmælk og kogechokolade.
Og i dag kom mit BHO så også i. Det blev hurtigt opløst.













Uhmmm...
Paddi
 

Deus

Member
Bagte muffins, og mener også jeg har bagt sandkage. Lavede smør på omkring en 35g så vidt jeg lige kan huske. De smagte sku udemærket :) men fik en monster stener fornemmelse efter en times tid, og min kammerat som også var godt i gang med at æde (tror han spiste en 3 - 4 stykker hvor jeg med mine 2...) snakkede om hallucinationer dagen efter, da han skulle sove så han edderkopper over det hele.

Men han syntes det var en fed fornemmelse, og har da spist mere siden da :)

Men ville nok mene at hvis du ikke vælger at ryge igen, og har sagt nej til vapo, kan du lige tage vapo op til overvejelse igen. Ved en joint indtages der godt 200 kemikalier, hvor ved en vapo, indtages der 5... Røgen bliver MEGET mildere af en vapo, og hvis man ikke har prøvet en, burde man lige gøre dette. Har en Vaporizer Vulcano Digit til at stå, men bruger den ikke rigtigt så meget da jeg som sagt tidligere, er en af de få der sjældent ryger. Og når dette endeligt sker, nyder jeg sku at rulle en pind eller flere, hvor andre morer sig over at ryge af ballonen :D
 

babba

Member
jeg bruger meget min vaporizer og "affalet" bruger jeg så til at bage på det er super men du kan jo bare bruge rent urt det gør jeg osse det er super bare du ikke skal køre eller til møde eller noget for man bliver ret blæst til tider
her er en smør opskrift
http://www.icmag.com/ic/showthread.php?t=12895

og her en kage opskrift jeg er glad for, da der er meget smør i og den ikke bliver varmet så længe at THCen tar skade
http://www.maduniverset.dk/opskrift.php/7951/Soedesager-opskrifter/Amerikanske-Chocolate-Cookies
håber du kan bruge det til noget p
fred
 

superpedro

Member
Veteran
Shit Paddi, sikke en tur at skulle igennem. Dejligt at høre du er en af de heldige!

Godt du har fundet et godt alternativ, og når du kaster dig over canna-gourmet hobbyen, glæder jeg mig over at kunne kigge med. Kender jo din dedikation til en hobby fra dine plantetråde. ;)

Fortsat go' sommer m8!
 

Slapstick

Member
Hej Paddi har haft en del succes med at bruge canna-smør i kager etc. Specielt småkager synes jeg er gode, da de næsten kan bruges som joints.. altså du kan nøjes med at spise en smule. Må dog indrømme at jeg er holdt op med at lave smør, da jeg ikke helt kan finde ud af styrken af det der bliver indtaget.. har haft nogle uheldige episoder hvor ting blev alt alt alt for stærke, hvilket fik folk til at freake lidt ud.. Man kan hurtigt komme til at blive lidt for skæv. Tror selv jeg vil ha mig sådan en vaporizer når jeg får mig nogle penge... trods alt bedre for lungerne end joints uden tobak.. ville jeg da mene.

men held og lykke, kunne være fedt med en tråd med gode opskrifter. Har selv en chokolade kage opskrift et eller andet sted, som jeg har brugt canna-smør i.. må jeg lige finde, den var altså super nice!

Mvh

Slapstick
 

babba

Member
bedre ... det er det bedste .. og der slet ingen røg det er dampe hvis det ryger har du skruet for højt op ...
fred
 

Jebfx

Member
Kok opp litt melk med en klump hasj i, ha så dette i en kopp med sort kaffe og nyt søndagsmorgenen :)
 

Trolden

Member
hey paddi...

hvis du har en gammeldags æbelskivepande så kan du jo nuldre lidt i hullerne når du har gjort dem klar med lidt smør..! bare en lille nold i hver hul, det er nemlig nemt at spise et par pander selv he he så kommer den snigende lige pludselig!
 
Top