What's new
  • Happy Birthday ICMag! Been 20 years since Gypsy Nirvana created the forum! We are celebrating with a 4/20 Giveaway and by launching a new Patreon tier called "420club". You can read more here.
  • Important notice: ICMag's T.O.U. has been updated. Please review it here. For your convenience, it is also available in the main forum menu, under 'Quick Links"!

Cree cobs

040

New member
Gott folk som är i Sverige eller runt Skåne.

Har lite utrustning som måste bort från mina händer och undrar om det finns någon själ här som är i behov.. Här 3 st 200 w cobs generation 9, tillverkade från och skeppade från usa med 2 års garanti kvar på dom.. st pris ligger dom på 3500:- med frakt men vill sälja dom för 2000 eller kan nog gå ner om man tar alla 3.. om det finns någon intresserad skriv gärna till mig.. Kan skicka dom eller hämta dom här i Skåne..

Mvh 040 :tiphat:
 

040

New member
Här även för den som är intresserad över 5000+ olika från med original förpackningar av olika sorter.. då jag under mina 14 år av odling lyckas samla på mig väldigt mycket och från väldigt många ställen så finns det några otroligt vackra sorter från usa Canada Asien och Karibien..

Mvh 040
 
Top