What's new

Co w ogrodzie rosnie Ci 2024 :D

Bnyest

Well-known member
Wszystko na szybko brak czasu i zdrowia i się porobiło. Rosną jak rosną już jest co jest odkładałem fryzjera i będzie trochę popcornu. Wogole to się dzisiaj zczailem że tak jak wstawiłem małe klony i pestki na wega przy lampie na 40% tak do dzisiaj tak świeciła 🤷🏻‍♂️ dopiero podkręciłem. A zastanawiałem się co triangle takie gałązki jak makarony cienkie wypuszczą OG jak to OG ale bez przesady 😆
IMG_6617.jpeg

Irene kush x dirty sanchez z pestki
IMG_6621.jpeg

Irene x DS
IMG_6625.jpeg

Irene kush klon to chyba potrzebuję z dwa miesiące wega żeby w miarę wyglądać i dobrego treningu
IMG_6626.jpeg

Triangle kush klon
IMG_6627.jpeg

Klon Bandaid haze 3.0 ix Church Nobody’s Nursery cut
IMG_6633.jpeg

Church
IMG_6634.jpeg


Spellcaster #10 klon
IMG_6630.jpeg

Triangle kush no nic będziemy podpierać te makarony 😆
 

fenikss

Member
Hej takie pytanie do wase jakimi ziołami zastąpić tytoń do jointów ? Czytałem kofikach dają ziele prawoslazu . Macie jakieś sugestie doświadczenie ? :)
 

Bnyest

Well-known member
Hej takie pytanie do wase jakimi ziołami zastąpić tytoń do jointów ? Czytałem kofikach dają ziele prawoslazu . Macie jakieś sugestie doświadczenie ? :)
Z ciekawości zapytam jak nie chcesz mieszać z tytoniem to w jakim celu chcesz mieszać z czymś innym. Nie lubisz smaku konopi? Tytoń czaję bo sam paliłem szlugi i tytek fajnie podbijał fazke a do tego uliczne palenie nie chciało się równo palić w joincie i gasło.
 

fenikss

Member
Z ciekawości zapytam jak nie chcesz mieszać z tytoniem to w jakim celu chcesz mieszać z czymś innym. Nie lubisz smaku konopi? Tytoń czaję bo sam paliłem szlugi i tytek fajnie podbijał fazke a do tego uliczne palenie nie chciało się równo palić w joincie i gasło.
Wiesz po prostu mam małą tolerancję i czystego zioła po prostu już nie dam rady palić :) a jak wymieszam z jakimś ziołem to się fajnie spała i można miło przy blancie posiedzieć . Kiedyś w nl dali mi w cofiku coś do blantów i było całkiem spoko ale nie pytałem co to :/
 

Bnyest

Well-known member
miło przy blancie posiedzieć .
Hehe doskonale rozumiem, nie ma to jak zapalić joincika. Ale ogólnie jak masz małą tolerancję to naprawdę polecam ci jakiegoś podręcznego wapka do suszu. Bardzo duży wybór tego jest i w całkiej dobrej cenie można kupić dobrej jakości sprzęt.
 

fenikss

Member
Hehe doskonale rozumiem, nie ma to jak zapalić joincika. Ale ogólnie jak masz małą tolerancję to naprawdę polecam ci jakiegoś podręcznego wapka do suszu. Bardzo duży wybór tego jest i w całkiej dobrej cenie można kupić dobrej jakości sprzęt.
No tak zgadzam się ale z waporyzatora to jednak nie to samo :) poza tym więcej zamoty :)
 

Rystal

Active member
Ale topy Majaa o japierdziu :rasta:

Panowie tytoń to gówno ale no ciężko o zamiennik fajny
vapek chyba jedyna opcja

A u mnie w fortecy ma się następująco

końcówka 7 tygodnia flo

Blue Pave #1
20240620_232449.jpg


Blue Pave #2

20240620_232749.jpg


Blue Pave # 5

20240620_232422.jpg


Perfect Tree - Peach Sherbert OG

20240620_232354.jpg


Fullgas! z Greenhouse Seeds śmieeerdziel totalny

20240620_232527.jpg
 

BReal

Well-known member
Veteran
@Rystal nie wiedziałem, że zima już do Ciebie przyszła, ale chyba tak.. bo "szron"widzę :D

Najlepsze było by mieć co najmniej jeden krzak z wysokim CBD i niskim THC. To było by perfect na mieszanie tego z ziołem bogatym w THC :)
 

Bnyest

Well-known member
Nie wiem ile macie lat i jak długo palicie ale powiem wam że z upływem lat to człowiek patrzy żeby jak najmniej suszu przeszło przez jego wysłużone płuca ale żeby efekt był jak najmocniejszy😂 a nie jeszcze dokładać do tego interesu. Lubie palić ziółko bo lubię jointy ale najrozsądniej byłoby palić tylko hasz i dobry olej lub vaporyzowac 😩
IMG_6712.jpeg
IMG_6708.jpeg

Facet Irene kush x dirty sanchez wystawiony z boxa dokończy żywota na oucie za domem. Została jedna panna, miałem tylko kilka niedojrzałych pestek tego crossa 2 wykiełkowały. Odskocznia od modnych cukierkowych odmianek typu Candy gas. Odrażający śmieciowy zapach. Mam jeszcze z 4-5 krosow dirty sanchez będę pomału wysadzał. Ogólnie to na 12 regow tylko dwa samce wiec tym razem się pofarciło, czasami było odwrotnie heh
IMG_6719.jpeg
 
Last edited:

gandzior420

Well-known member
Veteran
Witam wszystkich ładnie lecicie @Bnyest jak zobaczyłem foty kulek to uznałem ze może po tylu latach warto pobawić się znowu w crossy :)
Co do zamiennika tytoniu polecam to (od 2 tygodni zamiast tytoniu w lolki trafia jak dla mnie idealny zamiennik) :
IMG_0302.JPG


Boxy odpalone na flo od tygodnia (coś koło tego)

Duży (mix femek) 2-3 dni temu robiona defoliacja (mix femek Lemon Skunk , Wappa ,Solar Freezer , Hindu Kush i jeszcze kilka smaczków)

IMG_0297.JPG


Mały box SS Sweat MIX do niego wpadla 1 roslina z duzego boxa (za duzy tłok)

IMG_0301.JPG
 
Last edited:

BReal

Well-known member
Veteran
Krzaki słabo rozkrzaczone bo przez większość czasu leciały na znacznie słabszym ledzie, ale dzisiaj poszły pod coby no i doszła siateczka do treningu, więc mogłem przeprowadzić swój pierwszy LST - nigdy tego nie robiłem siatką więc improwizuję lol. Szczerze to szkoda, że siatka nie jest trochę gęstsza, ale ogólnie ujdzie :rolleyes:

View media item 18719001
Dodatkowo karmione będą tym, ale znajdują się już w mieszance z kurzakiem/dolomitem/perlitem.

View media item 18719002
 
Last edited:

BReal

Well-known member
Veteran
Za gorąco tam w boxie :toohot: No i wilgotność trochę za niska niestety. Mam nadzieję, że temperatury spadną na dniach, bo jest 31C na zewnątrz i jest jeszcze goręcej w namiocie. Te ledy wcale nie świecą za mocno - jeśli chodzi o naświetlenie jest chyba w sam raz wg mnie, - ale grzeją się za mocno. Przy obecnych temperaturach na dworze, w boxie jest 35C, więc jest grubo. Na jesień, zimę, wiosnę to będzie ok, ale w lecie to jest trochę szaleństwo heh.. Oczywiście fazę ciemności mają w środku dnia. Dzięki temu mogą chociaż trochę odetchnąć: obecnie lecą 20/4 i chyba tak zostanie bo to automaty. Pozostałe dwa LECCW spróbuję jeszcze dosadzić na dwór jeśli będę miał czas i siły na to.

Zacząłem już trening również drugiej panny. Wydaje mnie się, że obie są trochę zestresowane zarówno temperaturą jak i treningiem, ale powinny się szybko zaadaptować. Dzisiaj podlałem wodą z obniżonym pH do około 6.5-7.0 Poprzednio podlewałem non stop kranówką która miała 8-8.5 LMAO... więc mam nadzieję, że lepsze pH niedługo da znać w postaci zdrowszych krzaków :) Siatka przeszkadza w podlewaniu ale jakoś daje radę.

View media item 18719052
 
Last edited:

BReal

Well-known member
Veteran
Bardzo fajny szron! Zdrowo to wygląda @Rystal (y) No i ciekawie co wyjdzie z tych nowych genów. Brałeś już od tego breedera kiedyś?
 

fenikss

Member
Kurde coś na outdoor żre plany karate dałem raz drugi ale nie widać za bardzo efektu pajączków nie widzę dziury duże slimakol wkoło rozyspany ma ktoś pomysł co zastosować albo coś to jest ?
 

Attachments

  • IMG_20240630_104319086.jpg
    IMG_20240630_104319086.jpg
    267.8 KB · Views: 20
Top