What's new
  • Happy Birthday ICMag! Been 20 years since Gypsy Nirvana created the forum! We are celebrating with a 4/20 Giveaway and by launching a new Patreon tier called "420club". You can read more here.
  • Important notice: ICMag's T.O.U. has been updated. Please review it here. For your convenience, it is also available in the main forum menu, under 'Quick Links"!

Budit loppu -thread

franckk

Member
Avautukaa tänne sitten kun budit loppuu.

Kotikasvatuksen huonoin puoli on se, että budit loppuu joskus. (Okei, onhan niitä proheppuja joilla on pelit ja vehkeet ja jatkuvaa sadonkorjuuta sadonkorjuun jälkeen, mutta tämä threadi ei ole heille!) Ei mitään pikkuhiljaaloppumista vaan kun ne loppuu niin ne on loppu. Nyt ahdistaa vähän. Yleensä kun on jostain tullut himaan niin on ollut purkki jossa on ollut kukkaa, ja sitä on voinut laittaa bongiin tai vapoon tai jopoon. Purkki on vielä, samoin kuin bongi ja vapo ja paperit, mutta se juttu; se joka tekee tästä kaikesta kokonaisuuden, on ehtynyt. Tänään on ollut kummallinen päivä. Riitelin kämppiksen kanssa siivoamisesta tänään, ja siivosinkin vähän (yksin!). Yleensä poltan bongia eikä riidellä mistään. Pesin pyykkiä tänään vaikka puhtaita boksereita ja sukkia oli vielä ainakin viikon tarpeiksi. Yleensä poltan bongia ja pesen pyykit silloin kun on oikeasti pakko. Kävin koulussa ja sain laskarit laskettua! Menen huomennakin kouluun... Yleensä poltan bongia ja teen läksyt "sit joskus". Ehkä on ihan hyvä että budit on loppu. Voi (siis pitää!) keskittyä opiskeluun. Ehkä minusta tuleekin isona maailmanparantaja... joskus... toivottavasti. Kunhan valmistun ensin koulusta. Ja opin säästämään budia siten että sitä riittää pitkäksi aikaa. Ostamaan en PERKELE alennu.

Kaipaan silti.
 

Stombe

Active member
Budit tosiaan loppu, kasvattaminen kans, kävi 2 tyyppiä oven takana ja tuli hirvee tappelu => poliisit => molemmat kämpät ratsattiin. No ei siin menny ku joku 15 ketolaa dubia ja jotai kasvatusälää, lähinnä valoja ja kaikki siidut :(. Nyt tosiaan tauko, toinen kerta jo vuoden sisällä.

Ajastimet jäi, ravinteet jäi, pari pikkuesliä.. eihän täs oikeastaan tarvis ku maaperä+valo+siidut. Mut kattoo tossa ens vuoden puolella. Kakku tulee kohta jos vielä jotain rikollisuutta tulee. :badday: Olkaahan varovaisia.
 
Last edited:
G

Guest

Painukaa vittuun mun ovelta, vittuun haistelemast mun postiluukulta, emmä tänne ketään odota, ei tääl o ketään kotona!

- Raimo
 
Tosi syvältä tuommonen et tulevat jonkun hanpun takia ja vievät kaiken minkä löytää :bat:
Ihan ko niitä oikeita rikolllisia ei olis tarpeeksi :fsu:

Tämäkin :dueling: vielä iloksi muuttuu :wave:
 
Last edited:

Stombe

Active member
sinsemilla said:
Tosi syvältä tuommonen et tulevat jonkun hanpun takia ja vievät kaiken minkä löytää :bat:
Ihan ko niitä oikeita rikolllisia ei olis tarpeeksi :fsu:

Tämäkin :dueling: vielä iloksi muuttuu :wave:

Jep, kattoo tossa helmi maaliskuus mitä aikaan saa, kunhan emännälle jotain spessua kesäks saa hoidettua + jotain FIN edustus ulkosiemeniä nii se on sillä sipuli. Uusi asunto mahdollistaa ulkokasvatuksen aivan uudessa ulottovuudessa.

:yummy:
 

Matti

Member
Stombe oliko toi jo toinen kerta? Jotain semmosta muistelisin......
Mut joo budit on loppu ja ollu loppu jo aikoja. Joutunut kaverilta lokittaa mikä ei ole ollenkaan kivaa. Jotain proggista kyllä meneillään, eli vielä parikuukauttaa niin sitten.... :)
Se, että budit loppuu on omalla tavallaan vapauttavaa, mutta olo on kuin jokin puuttuu. On vajeessa......

:dueling:
 
Last edited:
G

Guest

Loppu?

En ole edes vielä maistanut.. Siellä pellolla ne vieläkin...

Mut ainahan tuollainen kirpaisee.. vittu mitä paskaa

Miksi joskus käy hyvä ja joskus paha poliisi.. ei ne mulle mitään jättänyt. Ei ollut varaa aloitta uudestaan sisälla.. niin sit oli pakko pistä ulos

No mut eihän pienestä tule kuin sakkoja

Ainoa lääke on uutta kehiin.. ei niillä sinisillä sedillä ole varaa kaikkia kytätä kaikkiaalla saman aikaan..

Itse sain viimeiseltä sisäsadolta polttaa 1.5 geeta.. kaverit jopa polttivat enemmän.. mut oma vika oli kun häirittiin naapureita keskellä päivää..

Kyllä se siitä

Purple Haze man
 
Last edited:

Stombe

Active member
Matti said:
Stombe oliko toi jo toinen kerta? Jotain semmosta muistelisin......
Mut joo budit on loppu ja ollu loppu jo aikoja. Joutunut kaverilta lokittaa mikä ei ole ollenkaan kivaa. Jotain proggista kyllä meneillään, eli vielä parikuukauttaa niin sitten.... :)
Se, että budit loppuu on omalla tavallaan vapauttavaa, mutta olo on kuin jokin puuttuu. On vajeessa......

:dueling:

Joo toinen kerta, ja "frendien" takia. No onneks muutto edessä ja silloin keskitytään vain perheeseen eikä turhaa tukarointia enää tule
:bat: . Kelasin varmaan palata johki pieneen SPNA valaisimeen sekä hydroon, kattoo nyt ensin mitä vaaditaan: ehdollista / sakkoa / jnpp. :woohoo:
 
G

Guest

joo no jos on sellaisia frendejä ei tarvitse vihollisia... know your friends :wave:

Jees mut onhan se tapahtunut parhaillekin...

Ulkona on aika riskitöntä ja rentoa...

ei tarvi pelätä kuin menninkäisiä

... onko joku muuten huomannu et ganja toimi kun magneetti kaikille smurfffeille... mistä tiedämme? "eiku morjens... mä olen tässä sun ovella..."...

Omituista. Sending through outerspace :joint:
 
Last edited:
Kohta loppu budit ei vielä pari - kolme päivää niin sitten ollaan jo taas lähtöpisteessä. Nyt jompalle :joint:

Eihän ne Stombe voi sulle antaa kun max. pariviikkoo ykp:tä tai isomman sakon tms :wave: kuitenki määrät on ollu tuon mukaan pieniä jne..

Hitto venyvät ja paukkuvat nuo candyt kyllä :woohoo:
Kuvia tulee viikon sisään tonne sisäkasvatus threadiin.
 
Last edited:
G

Guest

Venyy ja paukkuu

toivottavasti toi E.T pitää lupauksensa :abduct:

Damn.. resorting to neighbourhood ganja is heavy...

en tiedä edes mistä aloittaisin
 
Last edited:

t_chong

New member
Stomben puolesta: :cuss: Raivostuttavaa toimintaa tuollainen.
Alkaa tässä vähän kuumottamaan itseänikin,
kun suuri osa kavereista tietää kasvatuspuuhista ja sitä rataa.
Minua ei kukaan onneksi ole vielä vasikoinut.

Soulfertilizer: Puskasi näyttävät erittäin kauniilta!
Hemmetin tiheä viidakko; niiden paikka on ehdottomasti
ensi vuonnakin tuo sama hiekkalaatikolta näyttävä alue, eh? :)
Tila täyttyy hyvin ja silmä lepää.

Vegepuskat näyttävät aina niin ihanilta <3

Ps. Vajaa kuukausi oman sadon valmistumiseen :joint: ! Kuvia illalla, ehkä. (ja muutto kuun lopussa .. paniikki! missä kuivatan ;O )

Grow for it!
 

[E.T]

Member
Soul Fertilizer said:
Venyy ja paukkuu

toivottavasti toi E.T pitää lupauksensa :abduct:

Damn.. resorting to neighbourhood ganja is heavy...

en tiedä edes mistä aloittaisin

Hetkonen pätkiikö mulla muisti vai olenko minä luvannut jotain?
Vai onko kyse jostain toisesta kaverista?
 
Top