What's new
  • Happy Birthday ICMag! Been 20 years since Gypsy Nirvana created the forum! We are celebrating with a 4/20 Giveaway and by launching a new Patreon tier called "420club". You can read more here.
  • Important notice: ICMag's T.O.U. has been updated. Please review it here. For your convenience, it is also available in the main forum menu, under 'Quick Links"!

Basic Kush og Rez's SD x OG Kush

Dhor

Member
Yo gutter..

Så er der gang i den igen.

Førhen har jeg kørt 11 L - 2-4 planter
Nu er tiden kommet til 3,6 L - 6-8 planter

Hurtigt i blomst, regner med 3-4 uger veg max.

Gødning er canne terra til vegge og blomst, krydt med en smule pk13-14 + nogle sager fra Hanfburg som jeg vil undersøge om har en virkning på planterne, ved at undlade de forskellige tilsætninger på den ene plante(tør ikke tage chancen med ½ delen af mit grow jo :) )

Vil se om det bedre kan betale sig hvis man har CFL og minimalt med plads.

Har desværre solgt mit cam(det jul = skal bruge penge)

Så måne låne lidt fra forskellige venner..

Har sået 3 Basic Kush fra Rez feminized(håber jeg!) og 5 SD x OGK fra en her fra siden.

Lige nu venter jeg spændt på det alle (håber jeg) spirre.

Happy growing :rasta: og Go Jul
 

esbe

hybridsfromhell
Mentor
Veteran
spændende, basic kush ser jo lækker ud. den er nok ikke helt femi så vi ber til en enkelt hun! sd x ogk lyder namme!

håber naturligvis på pix
 
M

Maxe-Igen

mit middelmådige kamera er altid til rådighed mod et par spil på din 360 :D
 

Dhor

Member
Det skju en aftale maxe :)

vi ses om et par uger når de er tippet op og er flotte grønne :lurk: :rasta:

og tak!
 

Gunnarguchi

Active member
ICMag Donor
Veteran
Lyder lækkert og ser meget frem til billeder senere
PS
Det "der" fra HanfBurg.
Det skulle vel aldrig være Unique serien?
Leger selv med den pt og vil mene at den gør en forskel, men for tidligt at sige det med sikkerhed endnu.
 

Dhor

Member
Yes det unique :)

tror da på det gør en forskel, men har aldrig prøvet at teste ting og sager.. så det gør det jo kun ekstra spændende at bruge det :)
 

Dhor

Member
8 ud af 8 frø er kommet op! juhuuu!

Så nu køre det.. nogle der ved hvornår jeg skal begynde med rootjuice til de kære små?

Tak
 
M

Maxe-Igen

jeg ville ihvertfald slet ikk give noget før det første bladsæt med takker på er kommet frem.
 

Dhor

Member
Hmm det går stille og roligt fremad..

Har kørt dem med en rød bloompære cfl 200w fra start og synes sku godt nok de vegger lidt langsomt..

Er det helt umuligt at vegge med en bloom cfl? Snakkede med nogle som sagde man godt ku, så derfor gik jeg igang med planterne da de kun ska vegge 2-3 uger så gad ikk købe en hvid cfl da jeg fremover vil dyrke med 250w hps når jeg har knaster til det.

Maxe.. ku måske godt snart bruge et cam til at se på de små :)
 
M

Maxe-Igen

skal desværre rejse i morgen men Onsdag eller sådan noget..helt sikkert..

du kan sagtens vegge med bloom lys men de bliver klart mere stretchy og dermed også langsommere
 

Dhor

Member
Well have to bring some sad news.. all the plants are dead some time ago :/

I cant figure out if it was because we in Denmark have a "cold" winter and the tempature was going from 27 celcius to 10-15 celcius when turning of the ligt.. i used earth with no nutrients and i have grown some times before.. ive heard it be could be some kind of desease.. so therefore im buying a new closet from I K E A + a 250w hps in the next month (gonna get paid 5000 from job)

Got 2 Basic Kush left and 2 SD x OGKUSH left.. think ill might going to make them bushy in the new closet and find some mothers also..

(håber den går på english :) )
 

Akhenatron

New member
Ja,det lyder godt nok utroligt for det kan de jo også blive udsatte for som outdoor-planter,er du sikker på at de ikke har fået lavere temperaturer over et stykke tid
det kunne gøre det af med dem.Men jeg kommer også til at tænke på at hvis de efter vanding er blevet udsat for meget lave nat-temperaturer så kan det tage livet af selv den sejeste plante.Surt.men kom igen ,ven!! :wave:
 
Last edited:

Dhor

Member
de havde jo 27 grader 18 timer i døgnet og ca 10-15 om natten.. nok ikke helt nok til at stresse dem.. så tror det var sygdom.. det føltes meget som om de var begyndt at tørre ind selvom jeg vandede dem + de fik sorte pletter.. ved i hva det lyder som?

damen er ikk kommet hjem fra ferie endnu så ku ikk negle hendes cam til pics desværre :cuss:

men takker for omsorgen venner ! :rasta:
 
Ved ikke lige med de sorte pletter men spindemider kan suge næringen ud af bladene så de er helt visne..!! men det lyder ikke helt som om det er dem..
 

The Vermonster

Active member
Good luck brother.........ill be back in a while w/ some pics of the basic kush so as we can compare different phenos we get.....sux to hear about your loss but at least you didnt lose everything.......later
 

Latest posts

Latest posts

Top