What's new

50/50 multa coco mix hyvä vaihtoehto?

Lokalized

New member
Multa löytyy jo Biobizzin All Mixiä ja Cocoa tiiliskivenä, olisiko järkevää heittää Cocoa tai perliittiä sekaan missä suhteessa jos kuitenkin haluaa kasvattaa ilman isompia huolia PH:sta, eikä ihan vesikasvatuksen puolelle menisi.

50/50 mixiä suositeltu itselle niin pitää kysellä muitakin mielipiteitä miten itse tekisitte, onko liikaa cocoa vai onnistuisko ihan hyvin tuolla mixillä?

Kaikki neuvot tervetulleita :tiphat:
 

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
Ite käyttäisin Allmixit sellasenaan, kun se on mun tietääkseni sellasenaan suunniteltu/tarkotettu käytettäväksi :) Löytyy nutet ja väliaineet (perliittiä) omasta takaa, niin ei heti tartte fundeerata lantsuja, eikä ilmavuutta. Siemeniä tai nuoria taimia jos on, niin Allmix ehkä vähän liian tuhtia. Sillon vois tehä hyvää lantrata sitä cocolla esmees hintsusti. Ite viimeksi kun sisällä mullissa kasvattelin luomuna, niin oli Biolanin mustaa puutarhamultaa alustana, siihen sotkin mukaan about 20% käytettyä kookosta, kanankakkamerilevää, matosen kakkaa, guanoo + jämäpussit perliittiä ja soraa. Ihan hienosti toimi, määriä en niin katsellut kun tosiaan kaikki oli vähän ylijäämiä muista projekteista.
 
Ite käyttäny 75% all mix 25% coco tai sit 50/50 ja lannottanu sit kun BioBizz antaa omille litkuille noiden All- tai light mixille lannoitus ohjeet. Nii oon sit antanu ton light ohjeen mukaan -15%
Ja on toiminut todella hyvin. S:tiphat:

Mulla ollu siis bio bizz allmix ja sit Cannan coco-coir
Lannotan Biobizzilla + advanced mikrobeja ja kukitus boostit
 

Lokalized

New member
Ite käyttäny 75% all mix 25% coco tai sit 50/50 ja lannottanu sit kun BioBizz antaa omille litkuille noiden All- tai light mixille lannoitus ohjeet. Nii oon sit antanu ton light ohjeen mukaan -15%
Ja on toiminut todella hyvin. S:tiphat:

Mulla ollu siis bio bizz allmix ja sit Cannan coco-coir
Lannotan Biobizzilla + advanced mikrobeja ja kukitus boostit
Mulla on Biobizzin fish-mixiä ja bloomia, ajattelin fish-mixillä vetää vegen ja sit kukitukseen bloomia. Huomasitko miten paljon eroa 75/25 ja 50/50 mixeillä?
 

rlsmooth

Well-known member
Multa multana ja kookos kookoksena on meikän mielipide..tai jos jotain 50/50 sekoituksia väkisin haluaa, hommaa sitten kookoslantsut.
 

Latest posts

Latest posts

Top