What's new
  • Happy Birthday ICMag! Been 20 years since Gypsy Nirvana created the forum! We are celebrating with a 4/20 Giveaway and by launching a new Patreon tier called "420club". You can read more here.
  • Important notice: ICMag's T.O.U. has been updated. Please review it here. For your convenience, it is also available in the main forum menu, under 'Quick Links"!

Xhashish 2011 Backyard Grow

Xhashish

Active member
Veteran
Dette vil blive min udendørs tråd for i år, har dog knap så store planer som sidste år, grundet jeg ikke længere har mulighed for at bruge det samme sted som sidst, har også valgt at starte lidt senere i år, da jeg ikke vil ende op med kæmpeplanter, har ikke pladsen (desværre :D) frøene blev lagt til spiring 09-05-2011, Idag allerede dagen efter er en god del spiret :good: planterne vil blive groet i 12, måske 20 liters potter, og et par enkelte lowrydere i 6.5 liters, jorden bliver ganske alm. muld, gødning bliver biobizz..

Strains --

Danish Gold
Super07Brown x DG
Hashplant 2
Xfiles x AH/arne
Happy Brother x Lowryder

Lidt billeder til at starte op med :)

dette års spot


Disse frø er spiret og plantet i jiffy's , der ligger stadig nogle stykker som ikke er klækket endnu (=


Vilde pistil's ???? eller hehe (=




:ying::tiphat:
 
L

lalandia

And then the show begins again...Lækre gener du skal køre i år

Held og lykke mester
 

Ludo

Member
Så er der balade igen snart hva.....hehe:tiphat: Can't wait to see what you'll dish you this time....:ying: good karma all the way...!!!
 

paulo73

Convicted for turning dreams into reality
Veteran
I bet it´s gonna be another happy ride.
ATB for the season
 

esbe

hybridsfromhell
Mentor
Veteran
vil se frem til dit grow broder. har jeg forstået det rigtigt at du vil have dine planter i potter, stående på jorden?
 

Paddi

GanjaGrower
Veteran
Ser frem til at se dig trylle på mindre plads :cool:

Xhashish said:
har også valgt at starte lidt senere i år, da jeg ikke vil ende op med kæmpeplanter
Min erfaring siger, at blot frøene er i jorden senest 1. juni, har starttidspunktet ikke den store betydning.
Det vil snarere være dine potter der begrænser størrelsen, eller f.eks hvis jorden ved plankeværket ikke er optimal, vil plantestørrelsen også begrænses.


Best luck bro :):)


P :smoke:
 

Xhashish

Active member
Veteran
Subscribed.
Lækre lækre strains - det skal nok blive lækkert. Småt men godt.
Held og lykke.

Velkommen på første række :tiphat: Og skal helt sikkert nok blive godt trods pladsen , og i lige måde med din sæson (=

Subscribed.
And then the show begins again...Lækre gener du skal køre i år

Held og lykke mester

Thanks bro and yeah finally :yes: , Jeps meget lækre sorter , 3 dage efter og 100 % spirringsprocent , det er super :tiphat:

Strapping in for the ride ;-)

Glæder mig at følge ven!!!

hygge

icetoker

Welcome to my backyard :yes:
Og jeg glæder mig til at vise en masse dejlige billeder :)
Peace :joint:


Så er der balade igen snart hva.....hehe:tiphat: Can't wait to see what you'll dish you this time....
ying.gif
good karma all the way...!!!

Yeeeaaah :good: , bare ikke så naughty som sidste år ;) men skal helt sikkert nok blive godt :) Sunshine karma rigth back at you :wave:

I bet it´s gonna be another happy ride.
ATB for the season

Welcome here mate, thanks for stopping by :yes:

vil se frem til dit grow broder. har jeg forstået det rigtigt at du vil have dine planter i potter, stående på jorden?

Hey bro, glæder mig også rigtig meget til og vise det frem :) , og ja de bliver dyrket i potter, så kan jeg have et par stykker mere, og jorden på mit spot er mildt sagt elendig , så ja det bliver i potter (= Hfh rocks - 100 % germrate ;)

subscribed


Hope i wont dissappoint you ;)
Ser frem til at se dig trylle på mindre plads
cool.gif

Min erfaring siger, at blot frøene er i jorden senest 1. juni, har starttidspunktet ikke den store betydning.
Det vil snarere være dine potter der begrænser størrelsen, eller f.eks hvis jorden ved plankeværket ikke er optimal, vil plantestørrelsen også begrænses.


Best luck bro
smile.gif



P
pipe.gif

Tak fordi du kigger ind Paddi, håber du kommer til at nyde "turen" ;) det med potterne var jeg godt med på, men ikke med starttidspunktet , tak for info :yes:


Ser dejligt ud X.
Glæder mig til at følge med

Mange tak Glaus , glæder mig også til at vise haven frem (=







 

esbe

hybridsfromhell
Mentor
Veteran
dejligt, fjerner du bunden fra potterne så rødderne kan vokse ned i jorden eller bliver de flytbare?
 

Xhashish

Active member
Veteran
De bliver flytbare, men stedet får masser af god sol, også der jeg groede i 2009 :) bliver 12 eller 20 liters spande de kommer i ..
 

killerweed31

Smile Vs Cry
Veteran
Hi buddy, visit your thread it's a pleasure!! congratulations and I can't wait to see what you are developing in this 2011!
boom ...kw31 !1
 

^GaMbi

Member
:O lidt af et spring!
Ser godt ud m8!
Blev det 12 eller 20l potter?(sys nu de ser en del mindre ud ) skal selv snart ud og ha fat i nogle.. lidt usikker på hvor store de skal være :).. mine planter bliver omkring 50-65cm høje, og er autooflowering.. så håbede at 6,5l ville være nok? det koster jo alt sammen ;)
Flotte planter!
 

SeTyR

New member
Ser some om det er 12liter ^Gambi

Det ser hvirkly flot ud X! pent og rent. (yup jeg har et latinsk tastatur sorry m8's!)
 

Latest posts

Latest posts

Top