What's new
  • Happy Birthday ICMag! Been 20 years since Gypsy Nirvana created the forum! We are celebrating with a 4/20 Giveaway and by launching a new Patreon tier called "420club". You can read more here.
  • Important notice: ICMag's T.O.U. has been updated. Please review it here. For your convenience, it is also available in the main forum menu, under 'Quick Links"!

Xhashish's TeltTur

Xhashish

Active member
Veteran
Ja, så skete det - Er blevet så hook'd på indendørs groning at jeg har fået købt mig hele molevitten til at komme igang (=
Tråden kommer til at blive opdateret nogenlunde "live" i takt med jeg kommer igang og tingene skrider fremad :)

Foreløbigt setup er et 1x1x1.8 telt med 400w hps, Organic jord + organic gødning .. Dog er endnu et telt på vej (kommer jo også til at have noget til moderplanter :D )

Her er en lille liste over de strains jeg har lige nu og løbende vil forsøge mig med (bliver nok opdateret, da jeg lige i øjeblikket har et flip med at købe frø :D )

Blueberry
Bubba's Kush
Bubbledust
C-Dog
Chemdog X BBJ
ICE - Feminized
Lemon Thai
Nevilles Haze
Mystery Mix Feminized
Mixed seeds X Haze/Skunk#1
Pineapple Punch
SSSDH X NL
The Pure
White Whidow Feminized

Da tråden som sagt vil køre nogenlunde live kommer lige et billed fra idag -



Jeg lader dette være min første post, og vender snart stærkt tilbage når de første frø er klækket :)

Og lige lidt røgelse fra idag -



:tiphat:
 

Quiet_Riot

Active member
Veteran
Skal nok blive godt :) Nu nævner du Bubbledust, størstedelen af dem forbliver ret lave og laver relativt store buds, med en flot krone af sideskud. God til telt. Men du skal næsten også forkæle dig selv med noget Punch, SSSDHNL eller Chem, BD er mest dagsryger synes jeg i modsætning til de andre. Godt med variation den samling :)
 

Weedbeat

Active member
Veteran
Hej Broski,
meget smukke sorter :canabis:
smuk race indendørs,det ser godt ud!:yes:
abonnere:lurk:! har en dejlig tid ..
vi taler senere min ven..
krydser fingre..

lille ven WB:wave:
 

Xhashish

Active member
Veteran
16-02-2011

Paddi - Velkommen til min nye tråd ;)

Charles - Tak for komplimentet :) håber jeg kan leve op til dine forventninger (=

Quiet_Riot - Tak fordi du kigger forbi (= , og tak for din besked, glæder mig også til at se hvad de forskellige har at byde på , dog bliver Bubbledust lidt "forsinket" har lige modtaget mail fra BOU om at den lige pludselig var out of stock ... :tiphat:

lalandia - Du er mere end velkommen :yes:

WeedbeatTV - Heey bro, thanks for stopping by, Yeah it is some nice strains, but still looking alot forward to test your gear also ;) hope you is having some nice days, hopefully without to much snow :freezing: ... And yeah lets talk little later :yes: Peeeace my friend :rasta: :tiphat:

Planen er at spire frø i weekenden, så forhåbentligt bliver der snart noget og vise frem ;)

Lige lidt røg fra idag





:tiphat:
 
Det bliver så cool at følge dit grow :jump:. Vi kører stort set samme setup, har også selv gang i SSSDH x NL for tiden, er så vild med den plante mums der er noget at glæde sig til.
:wave:
Glæder mig til at se mere
 

Xhashish

Active member
Veteran
freeworldorders - Tak for din besked :) ja har jo set dine flotte resultater ;) Er også meget spændt på den SSSDH x NL , ser rigtig lækker ud (=

Et lille bud fra idag :joint: -



:wave:
 
Nice dryshots
Har også modtaget disse Feminised mystery mix bønner, er det nogle du skal ha i jorden.
Er selv lidt spændt på hvad det er?
 

Xhashish

Active member
Veteran
Free - Det regner jeg med, for har ikke mulighed for at få modertelt op og køre her til mit første grow, så vil gerne vente lidt med nogle af de andre sorter .... Men er også selv spændt på at se hvad det er for noget (=

Har valgt at prøve Biobizz til mit første forsøg , Jorden er Allmix, Gødning - Bio-Grow, Bio-Bloom, Fish-mix, Topmax & Rootjuice ...
 
Cool det bliver fedt at se, det bliver godt for dig når du får et modertelt.
Er også mega spændt på Mystery mix, ved du noget om det eller?
Bio Bizz er også bare det eneste der spiller i min bog, alle de andre fancy mærker er bare dyrt mellasse med fantastiske eksotiske navne, det er bare salgstrick. Men kan dog anbefale at blande noget jord selv, bare du har noget perlite og noget dolemite kalk, så er du godt kørende. Jeg går aldrig tilbage til at ligge at købe og bestille jord igen, jeg bestiller dog 100 l perlite engang hver halve til hele år.
 

Xhashish

Active member
Veteran
Free - Ja håber også snarest muligt at kunne få modertelt op og køre .. Og desværre ingen info omkring mystery mix , Men har smidt de 5 frø til spiring idag, sammen med 5 feminized ice, og 3 pineapple punch, så nu må vi se :) Med hensyn til jorden kan jeg sagtens forestille mig man kan spare en masse penge ved at blande selv, nu var det mest fordi det er første gang indendørs , og det skulle gerne være så nemt som muligt (=

 

Xhashish

Active member
Veteran
24-02-2010

Lige en lille bitte update :)

Lige knap 24 timer efter jeg satte frø til spiring i Jiffypots, fik jeg den måske underlige idé, at jeg ikke havde tiltro til spiring i jiffy's , så fiskede forsigtig frøene op, og lagde dem i mellem noget vådt køkkenrulle, smed jiffy's ud .. Satte også 4 Bubbas Kush frø til spiring ... Men indtil videre er der spiret --

Mystery Mix 4/5
Ice Feminised 4/5
Pineapple Punch 3/3
Bubbas Kush 4/4

som jeg så har plantet i nye jiffys..... ja ikke lige den mest smarte fremgangsmetode :D



Ice - (ser ikke helt normal ud)


Mystery, første til at titte frem


og til sidst en pineapple punch


:wave:
 

Weedbeat

Active member
Veteran
Hej m8,:respect:
alle de bedste for mandag,mine tanker er med dig.
Ønsker dig alt det bedste!
venlig hilsen
Jay
 

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
Ser godt ud x :)

"pulling up the chair" ....

det er en ordenlig liste strains du har fået dig bro..... damn :)

bliver sjovt at følge...... sørg for rigelig med billeder ;-)

hygge

icetoker
 

Latest posts

Latest posts

Top