What's new
  • Happy Birthday ICMag! Been 20 years since Gypsy Nirvana created the forum! We are celebrating with a 4/20 Giveaway and by launching a new Patreon tier called "420club". You can read more here.
  • Important notice: ICMag's T.O.U. has been updated. Please review it here. For your convenience, it is also available in the main forum menu, under 'Quick Links"!

Huumeseulat, -testit ym. kokemuksia/näkemyksiä

Tuco Ramirez

Active member
Morjensta kaverit! :tiphat:
En löytänyt pikaselauksella aikaisempaa topiccia kyseisestä aiheesta, joten ajattelin luoda uuden, koska luulen että asia varmasti kiinnostaa muitakin kuin vain itseäni. Itselleni aihe tuli ajankohtaiseksi, koska minut määrättiin sosiaalitoimiston aloitteesta huumeseulontaan kannabiksen kasvatuksen ynnä käytön kiinnijäämisen seurauksena. Tai no, määrättiin ja määrättiin, toimenpidettä suositeltiin minulle ja suostuin saman tien. Lapsettomille ym. ihmettelijöille tiedoksi, että sosiaalityöntekijän käynnille jouduin siksi, koska minulla on kolme lasta, jotka asuvat saman katon alla josta kasvini/stashini löydettiin. Huumeseulontaan (johon tietenkään ei ole pakollista suostua) suostuin siksi, koska tiedän että sosiaalitoimiston kanssa asioidessa on parasta esittää nöyrää poikaa ja vastailla selkärangattomasti "juu juu", jotta asiat minun ja lasteni kannalta sujuisivat parhain päin. Minulle tärkeintä on tottakai lapseni eikä se kuinka tyhmältä itse näytän. Hyvä puoli asiassa on, että minulla on 3 viikkoa aikaa mennä seulaan ja saan itse päättää milloin sinne menen.

Elikkä siis. Kellään kokemuksia jaettavaksi terveyskeskuksen huumeseuloista, jotka tietääkseni otetaan virtsasta? Näyttikö positiivista vai negatiivista? Kuinka kauan oli testiä tehdessä kun viimeksi pajauttelit? Ym. ym. Olisi mielenkiintoista myös kuulla kokemuksia muista testeistä: onko kukaan tehnyt itselleen netistä tilattavaa kotitestiä?

Itselleni on tehty DrugWipe5 pikatesti (http://www.labema.fi/~8Icbx0000001/?Y999=PIF&Y104=009) poliisin toimesta ensimmäisen kerran kiinni jäätyäni. Kuten asiaan kuuluu, sanoin tietenkin etten ollut edes koskaan kokeillut kannabista elämäni aikana vaikka juuri viimeisestä polttamisesta oli vain 4 tuntia. Tosin poltin aika heikkoa kukkaa ja pilvi oli jo lähes mennyt ohi, mutta olin varma että testi paljastaa sen. "Joo kyllä tää on ihan puhdas", sanoi gorilla ja tästä lähtien en ole luottanut noihin pikatesteihin. Nehän otetaan syljestä ja ilmeisesti kertovat jos on juuri sillä hetkellä pilvessä. Virtsasta otettavat testit taas saattavat ilmeisesti antaa positiivisen tuloksen jopa kuukauden viimeisen käytön jälkeen. HUH! :hide:

Entä miten netistä ostettavat litkut, jotka lupaavat tehdä virtsatestistä negatiivisen? (esim.http://thcdetox.net/products/fast-thc-marijuana-detox-kit-for-people-under-200-lbs-p1942.html) Kellään kokemusta? Ne siis tietoni mukaan juodaan ennen huumetestiä ja jotenkin poistavat testissä näkyvät aineet??? Kusetusta vai kuinka?

:thank you: Kiitoksaa sällit!
 

Suomi-Prkl

Active member
Veteran
onhan noissa seuloissakin tullu juostua nuorempana poikana kun piti ajokorttia hommatessa todistaa olevani ei-päihderiippuvainen.

purkkiin pissataan vessassa, jos sanoo että on ujo pissa niin saa oman kokemukseni mukaan melko rauhassa lorotella. siinä pystys sujauttamaan jonku toisen ihmisen puhdasta kustakin purkkiin jos jaksaa sellaseen säätöön lähtee.

mutta tuo 3 viikkoo on aika keskimääränen aika kun pitäs kaikki jäljet thc:stä hävitä kehosta. riippuu tosin täysin henkilön aineenvaihdunnasta.

jos haluaa olla varma niin paljon urheilua ja sitrusjuomia tuon 3 viikon aikana, eikä pitäs olla mitään hätää seuloissa.
 
Itseni on testattu kaksi kertaa virtsatestillä, toisella kerralla armeijassa missä tulos oli positiivinen ja toisella kerralla työpaikan terveystarkastuksessa jossa tulos oli negatiivinen. Tiesin, että testi oli tulossa ja varauduin siihen vähän liiankin hyvissä ajoin ja tuli oltua pari kuukautta ilman sauhun sauhua.

Oon kans kuullu juttua että kun juot aamulla paljon vettä ja kahvia ja kuset ennen testiä kotona, niin testipurkissa ei sitten mitään näkyisi koska pelkkä vesi valuu kehosi läpi kahvista keltaiseksi värjääntyneenä.. Toki ne huomaavat myöhemmin tämän, mutta näin saat ainakin pelattua lisäaikaa itsellesi.

Tuskin sulla mitään hätää on ilman vippaskonstejakaan jos kerran 3 viikkoa on aikaa.

:tiphat:
 

P0tChef

Member
Oon kuullu et näkyis parhaimmillaan jopa kuukauden. Tämäkin henkilökohtaista aineenvaihdunnan vuoksi, niin kuin suomi-prkl jo tuossa aiemmin totesi. Ja liikkua todella kannattaa koska kannabishan on tunnetusti rasvaliukoinen. Noita vitamiini poreita (esim. beroccaa) kannattaa myöskin hörppiä.

Buenos: Tuliko mitään seuraamuksia tuosta intissä käryämisestä?
 
Ei onneks mitään sen kummempaa, lomille pääsin samana päivänä kun testin ottivat.. Takasi tullessa päävartion kautta tarkistivat mun kaikki tavarat ja sen semmosta ja kyselivät kaikenlaista, mitään en tietenkään myöntänyt ja kerroinkin olevani tämän katalan rikoksen uhri.

Armeijan sain suorittaa "kunnialla" loppuun mikä olikin onni, koska sitä oli enää pari kassulla makailu viikkoo jäljellä. :)
 

bigtopsfinn

Member
Paljon liikuntaa nyt, ja lopeta 3 päivä ennen testiä että et ole enään polttamassa rasvaa ja päästämässä lisää thc:ta vereen. Syö paljon rasvasta ruoka (esimerkiksi punaista lihaa , sipsejä, jne) niissä viimeisissä 3 päivissä ja makoile sohvalla - näin sinä saat paljon thc:ta poltettu pois kehosta ensiks, ja sitten uudet rasvat päälle jotka laimentaa loput THC näkömättömäks.

Kaikilla toimii eri tavalla, jotku kusee puhtaasti kahessa viikossa, joillakin voi kestää jopa 3 kuukautta, mutta keskimmäärin se on se 3-4 viikkoa.

Sitten on vielä tapoja millä voi päästä kusetestin läpi laimentamalla kusen, niinku tämä: (sori että englanniks, kysy jos on jotain epäselvää :))

DILUTION: tips, tricks and guidelines (posted by N2)
DILUTION: aka WATER LOADING
FOR BEST RESULTS ABSTAIN FOR A BARE MINIMUM OF 48 HOURS BEFORE THE TEST AND THE LONGER, OF COURSE, THE BETTER YOUR CHANCES.

Time permitting, 2-3 days before the test you will want to begin raising you Creatinine levels. Creatine, which metabolizes into Creatinine in 24-48 hours, can be raised with red meat and/or Creatine supplement, available on line or at nutritional food stores. The amounts of Creatinine metabolites are measured as part of the urine integrity check (the check to see if the sample is urine and if it is diluted). Creatinine level must be 20mg/dl or greater. 200-250mg/dl ranges are ‘my’ normal. For more info on Creatine loading go to http://www.healthy.net/asp/templates...rticle&Id=1188


Step 1. 4-12 hours before the test take 4 aspirin (not Tylenol or Advil). This step may be repeated every 4-6 hours up until 4 hours before the test.
Step 2. 3-4 hours before your test, start by drinking 2, 8oz. glasses of water. Water can be substituted for with Cranberry or fruit juice, teas or even soft drinks. Then drink another 8oz. every 15 minutes for the next hour for a total of 6 glasses of water (48oz).
Step 3. In about 1 - 2 hours (depending on your system) you should be voiding ‘clear’ urine about every 15 - 20 minutes. Continue to drink 3-4 oz. more water to replace what you've voided every 20-30 minutes.
Step 4. 1-2 hours before the test, take vitamin B2 or B complex (about 10 times the daily recommended dosage). If the vitamins are time release, crush them before taking. You may also take vitamin B with each glass of water, 2 times the daily dosage, if you find it easier.

That's it. Within 30 - 45 minutes of taking your vitamins, if you took your vitamin B in 1 dose, your pee should turn from clear to "vitamin" yellow and remain so for the next 2-4 voids. Be sure you have voided diluted urine at least 3-4 times before you test. It is always best to do a practice run as everyone is different and times may vary. Good luck, remember to post your results, and don’t forget that a diluted results, while not the results wanted, IS NOT a failed results but may require a re-test. For more info on diluting/water loading, go to http://www.dot.gov/ost/dapc/main/waterloading.pdf
Hope that helps!!! N2

PS There is no absolutely 100% effective dilution method. That includes ‘detox’, ‘xxx carbo’ or ‘super flush’ magic potions. But these guidelines will, IMHO, work as well as ANY magic potion, better than many magic potions and you got it here for FREE$$$$$$$

UPDATE INFORMATION

Using a sport drink such as GatorAid or PowerAid in place of the water for step 2 of the dilution guidelines will help raise the specific gravity of your specimin and help lessen the possability of a negitive-dilute result.
Hope that helps.
:!)
N2
 

savumerkki

New member
Intissä tehtiin pikahuumetesti kusesta hyvin lyhellä varoitusajalla. Olin edellisviikonlopun aikana poltellut kaverin kans semmoiset 8g helvetin hyvää kukkaa ja melko hyvissä jälkijumeissa menin veilä armeijaankin. Tästä ei kuitenkaan suinkaan johtunut se minkä takia testiin jouduin, olin vaan hakemassa hieman erikoisempiin hommiin mihin sitten perinteenä oli tehdä kusitesti. Maanantaina oli sitten oppitunti huumausaineista ja päihteistä ja ilmotettiin, että seuraavat henkilöt kusitestiin seuraavana aamuna klo 7 vks.

Helvetinmoiset tärinät, kun tietty peloteltiin sillä, mitä käy jos testistä kieltäytyy. Eipä ois niihin hommiin ollut asiaa. Noh aloitin välittömästi runsaan nesteen käytön (lähinnä vettä). Illalla pääsin sitten iltavapaille ja kävin kotona saunomassa yli tunnin kovissa löylyissä (vähän paniikissa tietysti niin kaikki konstit kokeiltava). Lisäksi otin aika kovasti reilun annoksen vitamiinituotteita (beroccaa). Vettä join yöllä käytännössä aivan kokoajan, nukuin oikeastaan 30min pätkissä ja kävin täten kusella aivan kokoajan. Joskus viiden aikaan otin vielä toisen satsin vitamiineja ja siinä sitten herätykseen asti nukuin.

Aamula kusele sieltä sitten aamupalalle, missä join sitten hyvin sitä punaista intin sekosekomehua ja kupin kahvia. Alle puoli tuntia peukaloiden pyörittelyä kauheassa paniikissa ja sitten veksiin. Vuoroni tultua eka allekirjoitus paperilappuseen, (suostun huumetestiin plaaplaa...) sitten vessaan ja pissat purkkii, kävi miten kävi. Voitte kuvitella mitä mielessä pyöri ja kuinka paljon sitä tärisi siitä pelosta, että mitä tulevan pitää. Noh yllätykseksi kusi oli kuitenkin kohtuulisen kusen näköistä, haju tietysti ihan hirveä niinkuin aina intin kahvikupposen juotua.

Tästä sitten vastaanottavalle umpimulkulle varuskuntahoitajaukolle kuppi kätöseen ja hän lyö siihen sitten tämän pikatesti lapun / tikun / mikälie (en hirveen tarkkaan noteraanu sillees). Hiiren hiljaa odottelin elämäni pisimmän minuutin, Negatiivinen.

Kiitti moi.

Ohi on 362 o/

Oli muuten eka kerta pajaan tutustumisen jälkeen kun olin yli 6kk polttamatta. Tämä kokemus kyllä vaikutti siihen erittäin radikaalisti kuinka mahtavalta maistui tj 0 bluntti kun pääsin juhlimaan sitä hienoa hetkeä.
 
Hyvin selvisit näköjään tuolla juomiskikalla, ainakin pikatestistä. Meillä ne sinetöivät näytteet ja lähettivät kajaanin keskussairaalaan tutkittaviksi.

Minut ne testasivat, koska niillä oli epäilys. Onneks vain epäilys niin pääsi lomille, jos ei ois päässy niin ois tullu aika kovasti paskaa niskaan. Pääsin vielä armeijan kuskin kyydillä juna-asemalle, koska pisutestissä venähti niin etten ois kerenny muuten. Junassa sitten helpottikin olo jo kummasti, olihan edessä pitkät lomat ja täpärä selviäminen.

Myöhemmin samalla viikolla sotapossut kävi koirien kans yksikös ja kapteeni oli tuvassa kyselly mun kaappia. :laughing:
 

Siberian

Member
Kivitalojen poikain käyttämä kikka, käytetään taloon mentäessä koska silloin tietää testin ajankohdan etukäteen:
Viikkoa ennen talolle lähtöä (testiä) aletaan aamu-ja iltateehän puristaa puolikkaan sitruunan mehu.

Siinähän se lyhykäisyydessään, kokeiltu lukemattomia kertoja, toimii.
Perustuu sitruunahappoon joka huuhtelee munuaiset, myös rasvaliukoisista stuffeista..
 

savumerkki

New member
Hyvin selvisit näköjään tuolla juomiskikalla, ainakin pikatestistä. Meillä ne sinetöivät näytteet ja lähettivät kajaanin keskussairaalaan tutkittaviksi.

Njoo no jos se ois sairaalassa testattu niin ihan vettähän se oli. Väriltään vain hieman kellertävää. Varmaan yli 15 kertaa tuli vuorokauden sisään tyhjennettyä rakko. Huhhuh :D olihan se.
 

[E.T]

Member
Omat kokemukset rajoittuu poliisin pikatestiin.
Helsinki-Lahti välillä poliisit pysäyttivät kun olin liikenteessä kaverin aivan törkysen pommilla astralla,jonka renkaat oli ihan sileät eestä.
Huomautuksella selvisin,mutta samalla he haistoivat kannabiksen jota olin polttanut taukopaikalla n.15min sitten.
Tikku suuhun motarin reunassa ja toteamus,negatiivinen.
Nauroin omassa mielessäni kävellessäni autoa kohti poliisien hyvien jatkojen toivottelemana. :)
 

Stombe

Active member
Itseltäni on testattu 2 krt tikulla ja molemmat kerrat olin polttanut budia joku 1-4 tuntia ennen testiä ja tulos negatiivinen.

Tiedän myös monta frendiä joilla THC ei ole näkynyt tikkutestissä vaikka jorbas ollut huulessa tunteja ennen testiä.

Joku väitti että nimenomaan budi ei näy, tai siis niin helposti kuin joku läsy .... ??

Sit muistakaa aina vedota että olette olleet asunnossa jossa on poltettu eli olette altistuneet passiiviselle savulle ja siksi testi näyttää positiivista tulosta eli uus testi viikon päästä koska no eihän tuollainen mitään todista, no sit kysytään missä olet ollut kyläilemässä niin paras ja tehokkain vastaus mitä olen keksinyt tähän asti on "en uskalla kertoa, pelkään henkeni uhalla".

Koska aika harvoin rikkaruohon (huumausaineen käyttörikoksen) takia viranomaiset alkaa tarjota uutta nimeä sotua ja majoitta johonkin thaimaaseen aloittaan uutta elämää. Ainakin ite oon aina pelänny enemmän nuita kadun rangaistuksia (sormi peltisaksilla poi-es tai jalat patuks yms mitä täs nyt o kuullu) kuin lakikirjan artikloja ja joti helvetin sakkoja tai jopa valtion tarjoamaa yksiötä (joista todellakin enemmistö maapallon asukkaista pitäisi kohtelua ja tarjoilua siellä luxuksena, eikä todellakaan minkäänlaisena pahana rangaistuksena).

Itse olen valmis kuolemaan vaikka tämän asian puolesta ja olenkin monesti sanonut että voisin mennä vapaaehtoisesti vankilaan kannabiksen puolesta, vähä niiku mielenosoituksena. Olen myös iloinen että ainut rangaistus mikä edes vähän on jostain kotoisin noille helvetin seksirikoksille on se jos ne nyt joskus ei todeta syyntakeettomaksi ja joutuvat vankilaan nii se on niiku ainut mikä mun mielestä voi kutsua rangaistukseks, ja nekin rituaalit hoitavat yhteiskunnan "pohjasakka". No kukaan ei ikin väittänykkää et byrokratia ja oikeusjärjestelmä jnpp ois mitenkään äärimmäisen tehokkaita tai toimivia.

En aio enää ikinä ottaa mitään huumaisainerikokseen liittyvää kannabiksesta, en kasvattamisesta enkä polttamisesta en hallussapidosta en mistään. Koska uskonnon harjoittaminen menee yli lain eikä sitä voi ihmiseltä kieltää (meditatiivinen yrtti rastafareille) ja kasvattaa AINA ITSELLEEN lääkeaineeksi (lohikäärme lääketiede yli 4000v vanhat juuret ja jälleen kerran, itsensä lääkitseminen rikkaruoholla ei yksinkertaisesti voi olla rangaistavaa). Toki kantsii näitä juttuja funtsia valmiiks mutta sitähän nyt käytetään niin moneen juttuun jos jopa skitsofreniaan + kaiken maailman kipuun.

Olisi tärkeää että kaikki jotka suomessa käryäisi poltosta hallussapidosta tai kasvatuksesta alkaisi aina kiistää kaikki h ainerikokseen liittyvää ja just vedota asioihin joita mainitsin, nii sit ehkä pikkuhiljaa tulis vauhtia siihen että suomes vois joskus olla enemmän bedrocan käyttäjiä kuin lotossa päävoiton saaneita.

Myös yksi asia mitä aina lisään pöytäkirjaan kun on n.s se "vapaa sana" kohta on että:

En pysty(tai minun on vaikea) kunnioittamaan / noudattamaan lakia jossa minua pidetään ja kohdellaan huonommin sekä tuomitaan ankarammin kuin raiskaria tai pedofiiliä

En kyl oikeesti usko et ketään toivois mielummin jollekki omalle muksulle et tulis mielummin raiskatuks tai jonku pedarin uhriks ku et polttaa jonku kukkasätkän.. mut oha tätä grammahinnalta romukultaakin kalliimpaa rikkaruohoa VAIKKA OMAAT RESEPTIN SUOMESSA. Jo pitkään sädetetty semmosilla kusetuksil ja kauhutarinoil kun tosiaan simpanssikin osaa sitä kasvattaa ja se on tehokkaampi kuin suurin osa meidän länsimaalaisten lääkkeist, ja jos päihteenä haluaa käyttää niin ei tee väkivaltaseks psykoottiseks hulluks kuten tää eräs litku mitä meilläpäin niin suositaan.

Mä venaan niin sitä päivää ja toivon todellakin et oon hengissä kun paksu vale selviää ihmisille, voi vittu tulee oleen hauska kattoa niiden pälli ilmettä ku valkenee totuus että 1 sätkä ei vienykkään helvettiin, ja miten isot ahneet lailliset LAFKAT jotka vain hyötyy ihmisen kurjuudesta ja tarjoaa vain produktia joka lisää niit ongelmii ja huolel. Mitä alkoholi edes tarkoittaa, onko alkoholi siis % promille? Tai siis juoma joka sisältää promilleja, mutta miksi niin harvoin alkon lehtiöis tai julkaisus tai keskusteluis käytetään täsmällisempää termiä HERMOSTOMYRKKY?? Mun mielestä se on paljon osuvampi nimi tolle litkulle. Eikö? Ja joo jeesus muutti veden viiniks häissä ku vinkut loppu, nii varmaan... eiköhän se ole veden ja sokerin ja hiivan KEMIALLISEN prosessin tulos se alkoholi ja ne promillet siit, norsuthan on esim pitkään pitkään pitkään dokannu ku o tippunu jotai hedelmiä niiden juomapaikkoihin ja sit se vesi o ruvennu käymään.

btw. kun jengi aina sanoo että kannabiskuolemia ei ole niin tota mä tiedän varmasti että ainakin 1 on. Se tapahtui jossain intiassa ja siinä kävi niin et joku "terroristi / kuljettaja" ajoi lava autolla kyydissä 2 tonnia hasista ja ajoi kolarin, sit tota ne 2 tonnia hasista tappoi sen ku se puristusvoima oli niin kova. Mul oli joskus semmonen kannabis lippu mis oli se alkup artikkeli tosta hommasta.
 

Jeex

Member
Frendi pysäytettiin ja testattiin joskus hetki savujen jälkeen ja aktiivipoltteluakin takana pariviikkoa. Tulos positiivinen -> verikokeisiin Tulos negatiivinen. Tais kuukauden olla kortti hyllyllä kunnes soittivat ja ilmoittivat ettei rikosta ole tapahtunut.
 

P0tChef

Member
btw. kun jengi aina sanoo että kannabiskuolemia ei ole niin tota mä tiedän varmasti että ainakin 1 on. Se tapahtui jossain intiassa ja siinä kävi niin et joku "terroristi / kuljettaja" ajoi lava autolla kyydissä 2 tonnia hasista ja ajoi kolarin, sit tota ne 2 tonnia hasista tappoi sen ku se puristusvoima oli niin kova. Mul oli joskus semmonen kannabis lippu mis oli se alkup artikkeli tosta hommasta.

Jenkkilässä oli joku jannu tukehtunu kukkanuppuun kun yritti hävittää toditusaineiston syömällä juostessa sinisiä sikoja karkuun. Miten niin turha kuolema?! Ja vielä tälläisen asian takia! Yrtti on jokaisen ihmisen perusoikeus! Sorry, off topic.
 

Tuco Ramirez

Active member
Moro kaverit!!

Oon saanu nyt aloittaman ketjuni aiheesta hieman lisäkokemusta, joten kerrotaanpa kaikille jos siitä jollekin olisi apua jatkoa ajatellen. Kävin tosiaan sosiaalitoimiston mieliksi kusitestissä, jossa otettiin selvää siitä olenko "jäänyt riippuvaiseksi marihuanasta käytettyäni sitä muutaman kerran kesän aikana tapahtuneiden kasvatuksieni yhteydessä". Pari viikkoa ennen testiä lopetin päivittäisen käytön ja omasta mielestäni toleranssi oli aikas lailla korkealla juuri tuolloin. Joka päivä ennen testiä join n. desin sitruunamehua. En tiedä oliko tästä hyötyä, mutta joka tapauksessa testi oli negatiivinen.

Omalla kohdallani pari viikkoa on ilmeisesti aivan riittävä aika kaiken THC:n poistumiseen kehostani ainakin siten, että jälkiä siitä ei näy virtsatestissä vaikka olisin poltellutkin runsaasti ennen 2 viikon lakkoa.

Ilmeisesti yhteiskunta on katsonut minut joka tapauksessa (eli negatiivisen huumeseulani jälkeenkin) niin vaaralliseksi, että minut varmuuden vuoksi määrättiin vielä puoli vuotta kestävään ohjelmaan, jossa minusta otetaan 3 verinäyttettä 3-6kk sisällä täysin yllätyksellisesti lääkärin ilmoittaessa päivämäärän juuri ennen näytteenottoa. Tämä sen takia, että virkamiehet poliisilaitoksella päättävät olenko huumeriippuvainen ja saanko siten pitää ajokorttini. Joka tapauksessa en aio juurikaan tehdä muutoksia kannabiksenkäyttötapoihini. Poltan vähintään viikottain, katsotaan mitä verinäyte kertoo.

Palataan asiaan. :tiphat:
 
Top