What's new
  • Happy Birthday ICMag! Been 20 years since Gypsy Nirvana created the forum! We are celebrating with a 4/20 Giveaway and by launching a new Patreon tier called "420club". You can read more here.
  • Important notice: ICMag's T.O.U. has been updated. Please review it here. For your convenience, it is also available in the main forum menu, under 'Quick Links"!

Det lille grow på prærien

Hej Alle
Jeg har længe læst med, og beundret alle de flotte grows der er på display her (tak for viden og inspiration) - men endnu ikke posted noget selv endnu. Dette er altså min første post her:).

Da der i foråret blev tid til at så, tænkte jeg derfor at jeg selv også ville bidrage lidt. Pludseligt kommer der så børnefødselsdage, familiesammenføring, flytning, sommerferie og børnenes første skoledag, og inden man har set sig om er tiden gået, og havens små babyer er blevet til halvfede matroner. Dette bliver derfor nok mere en blomstrings-/høst-log end det bliver en growlog.

Nok snak - nu til billederne!

Det startede sådan her - slutningen af en maj måned med rigtigt skidt vejr.
80480469.jpg


Og lidt efter så de sådan ud (en god gang stræk og bøj):
48999073.jpg


Og så blev det endeligt tid til at komme ud og nyde det gode vejr:
41096765.jpg



Idag ser det hele noget anderledes ud!
Først på podiet har vi en sær Nadia, med ultrasmalle bladfingre:
p1010079n.jpg

p1010088p.jpg

p1010089q.jpg

p1010093g.jpg

p1010090r.jpg



Dernæst to gange Nadia, der ser HELT anderledes ud:
p1010128j.jpg

p1010131.jpg

p1010145i.jpg

p1010142k.jpg



En meget fint blomstrende Royal Dane:
p1010107q.jpg

p1010114p.jpg

p1010119g.jpg

p1010116k.jpg

p1010115d.jpg

p1010118tr.jpg
 
Nu til to langbenede og ranglede tøser, som jeg både er lidt skuffet over, og også glæder mig til.
Jeg havde en ukendt sat. dom. strain sidste år, som både var meget tidligt og lækkert potent. Jeg prøvede derfor at skaffe flere frø af samme, men de planter jeg er endt op med, slet slet ikke de samme. Sativa (og halvædt af bugs) er de dog tydeligvis.
p1010155xd.jpg

p1010159q.jpg

p1010158k.jpg



Rundt omkring i havens bede er der også sneget sig et par planter ind. Min ganske kaotiske staudesamling gør dog at de har det lidt hårdt. I dette bed er der Nadia og RD:
p1010167m.jpg

p1010166aw.jpg

p1010176el.jpg

p1010174a.jpg



Et andet bed (DFxLS og en ukendt sat. dom. - jeg har døbt den Janosh:
p1010200t.jpg

p1010201e.jpg

p1010213.jpg

p1010203g.jpg

p1010205b.jpg


Det var alt for nu - fortsættelse følger.
 

Xhashish

Active member
Veteran
Fin have, og flotte billeder, hvad gøder du med? (=
Glæder mig til at se flere billeder :tiphat:
 
Uhh den tynde nadia ser fin ud, minder meget om leb eller carpatain imo ....anyways super godt grow , pas på naboen ikke kommer lmao fik lige spottetvoldsmose/gellerup parken i bagrunden :D
 
DK2670_01: Jeps, det ER nemlig rigtigt fedt med sådan en have, og haven er bestemt også det allerbedste "gro-udstyr" jeg nogensinde har erhvervet mig. Eneste hage ved det, er at jeg deler den med ekskonen, der ikke er helt enig i at det er en god idé at dyrke cannabis der. På den anden side ville jeg højst sansynligt komme til at gå lidt for meget dyrker-amok, hvis ikke nogen satte lidt restriktioner op :D
Tak for velkomsten og hilsnen - much appreciated!

Xhashish: Tak! I år har jeg kun gødet med brændenældevand, tung kompost (blandt andet lavet af sidste års cannabis-affaldsmateriale) og et skvæt random økogødning fra et byggemarked. Det virker fint, men næste år opper jeg mig nok på den front.

Lui che fumano: Jeg er også rigtigt glad for den. Den startede egentligt som en plante jeg slet ikke forventede mig noget af, fordi den så så sær ud, og var meget lille og langsom i starten. Den er dog kommet godt efter det, må man sige!
Angående Vollsmose/G-parken, må du have meget meget gode øjne, for der er pænt langt til begge dele ;-). Jeg ved dog godt at jeg løber en risiko, og faktisk er en del af planterne pænt synlige fra hele tre sider af haven, hvis man ved hvad man skal kigge efter - ikke så godt. Sidste år fik jeg stjålet 10 fine hunner i blomst (et andet spot), og krydser fingre for at det ikke ender sådan i år.
 
the porch

the porch

Udover mit grow i præriehaven, holder jeg også en håndfuld bondagebabies på præriehusets porch.
De fleste af planterne er blevet kraftigt og hyppigt bundet ned i deres første par måneder, men skyder nu bare frit. Iøvrigt er de opvokset i en vindueskarm med rigtigt dårlige lysforhold, og er først kommet på teressen (jeg har skiftet bolig) for 3 uger siden. Det er håndvandet coco iøvrigt (bortset fra et par stykker der bare gror i jord).


Gruppebillede af de fleste:
99157128.jpg



Ikke nedbundet (og ung) DFxLS:
35004663.jpg



Bundet DFxLS:
48097739.jpg

47559680.jpg



Yppigt blomstrende Royal Dane han (som har haft sex med en del forskellige damer de sidste par dage):
77033840.jpg

38015287.jpg

25803704.jpg

99859054.jpg



Lille og ung men kernesund RD:
17148810.jpg

13785650.jpg

30604859.jpg



En noget lanky Janosh (ukendt sativa dom):
86826738.jpg



Gravid Nadia:
15815961.jpg

35662654.jpg


That's all for now:tiphat:
 
Thanks Mr. Paddi - og tak for velkomsten. Og tak iøvrigt for alle de dage uden søvn (overdrivelse fremmer...) jeg har brugt på at studere dine flotte grows:tiphat:.
 

Xhashish

Active member
Veteran
Meget flotte billeder , og nogle spændende sorter du holder dig (=
Har også selv tænkt mig og få indkøbt noget ordenlig gødning til næste år, men stadig imponerende hvor små deres behov for bare at vokse enlig er.. som sagt glæder mig til at se meget mere til din hyggelige have :)
 
Thanks.
Jeg vil også gerne vise mere fra haven, men på grund af vejret har jeg ikke været derude og kigge siden i søndags (det er ikke hvor jeg bor, og jeg er cyklist). Jeg er noget spændt på hvad der venter mig - væltede og ødelagte planter, eller måske en gang begyndende mug...? Det har regnet så meget her, at 4 hanner jeg rev op med rod og smed på teressefliserne for 10 dage siden, bare ligger og vokser videre i deres eget lille himmelsendte hydro. suk...

Lidt billeder fra teressen og udestuen:

LST stængler:
stem05.jpg


stem04.jpg


stem06.jpg



Blomstrende Thyphoon (eneste hun blandt 8 frø!):
thy5.jpg


thy3.jpg


thy1.jpg



Og så plukker man jo også en blomst til kæresten en gang imellem:
buket1.jpg
 

bjever

New member
Hey

det er godt nok nogen rigtig flotte billeder du tager :good:

Og man kan da heller ikke sige andet en det samme om din planter..:) men tak for kiggede rigtig fin have du har dig hygge:joint:
 

esbe

hybridsfromhell
Mentor
Veteran
smukkke planter, dejlige strains og lækkert at du laver nye hybridser!
 
Bjever & esbe: Thanks a lot:tiphat:
Ang. mit frøgrow, så har jeg trods en god håndfuld hyggegrows ala dette, aldrig før leget med hverken frøproduktion eller hybridicering (findes det ord?). Jeg kan dog allerede sige nu, at det så absolut ikke bliver sidste gang!!! Som med så mange andre aspekter ved cannabisdyrkning, bliver man jo nemlig hurtigt ret bidt af det når først man kommer igang - en slags hobby i hobbien. Her i hytten er man blevet bidt af frøavl i sådan en grad, at det er sket mere end een gang, at jeg ved sengetid har lullet migselv i søvn ved at lægge planer for hvad jeg skal lave næste år.
Og lige nøjagtigt HER ramler vi ned i kernen af noget af der for mig gør cannabisdyrkning til SÅ fed en hobby: At emnet er uudtømmeligt og at der altid vil være nye aspekter at udforske. Uanset hvor erfaren man så end bliver, er der altid noget nyt at kaste sig over - lysteknik, specielle træningsmetoder, koncentratproduktion, aklimatisering, dyrkning under vanskelige forhold (the list goes on and on and on), eller som i mit tilfælde frøproduktion og hybridicering (NU findes ordet i hvert fald).


UPDATE PÅ HAVEN:
Modsat sædvane har Mr. Ingalls været en smule gnaven på det sidste, og det skyldes udelukkende vejret. Først regner det katte og hunde, og bagefter blæser det pelikaner. Ingen af delene var noget jeg havde håbet på. Hvis vi først skal tage pelikanerne, så har planterne væltet rundt i haven, som var de teenagere på extacy. Og ang. regnen, så opdagede jeg desværre en smule begyndende mug i et par planter for lidt tid siden. Min redningsplan var at skære de angrebne områder væk, og desuden tynde ud i resten. Indtil videre virker dette til at have været succesfuldt. I hvert fald er der ikke skyggen af mug, her knap to uger senere.

Nok snak for idag - nu er der billeder:

Smalfingret Nadia:
p1010159p.jpg


p1010171h.jpg


p1010175s.jpg


p1010177k.jpg


p1010166.jpg


p1010180bm.jpg


p1010182.jpg


p1010183xc.jpg


p1010187a.jpg



Anden Nadia:
p1010212e.jpg


p1010218.jpg


p1010219.jpg



Royal Dane:
p1010192q.jpg


p1010209b.jpg


p1010205y.jpg


p1010206.jpg


p1010208ac.jpg



Ukendt sativa (Janosh) der langt om længe er bygyndt at komme godt med, mht blomster:
p1010222v.jpg


p1010223ke.jpg


p1010226s.jpg


p1010227c.jpg



Endnu en Nadia fra staudebedet (aka ikke særligt gode forhold):
p1010231.jpg


p1010234x.jpg



Det var alt for nu :tiphat:
 
Mange tak!
RD har aldrig skuffet mig, og kommer heller ikke til det i år ser det ud til. Det er også derfor at netop RD er valgt til far, nu her første gang jeg prøver at avle lidt frø.
 

Latest posts

Latest posts

Top