What's new

Mødre på pention

DK2670_01

Member
Mine 3 mødre planter var efter hånden gået hen og blevet for store og jeg er ikke tilfreds med det Advanced Hydroponics of Holland´s Aquasystem jeg har købt.

Så de skal på pension under solen og ikke lave andet end at slikke solskin i 12 timer om dagen ;)

PineapplePunch - jord
The Pure - Hydro
Ultra Indica - Hydro

Først lige et billede af urskoven inden trimning
m01.jpg


Her er så PineapllePunch før trimning
m02.jpg


Her er den så efter trimning
m03.jpg


Jeg gik desværre i selvsving (så et egern) og glemte at tage før/efter billeder af de andre 2 planter *GG* Men her er de så på plads igen efter trimning
m04.jpg


Pæn lille bunke det blev til
m05.jpg


De har her fået 12 dages veg og 7 dage i blomst efter grov trimning og der har det praktfuldt og nydere deres SIDSTE otium :D
m06.jpg


Her er der en controller til Aquasystemet
m07.jpg
 

DK2670_01

Member
Fik lige købt mig en LED arbejdslampe med batteri og oplader til 99 kr i ALDI ;) Så det er vist tid til en lille update her i starten på uge 3 i blomst. Denne gang uden HPS lys (til ære for Lalandia). Og damerne hygger sig VIRKELIGT må man sige :) kan godt mærke de er glade for ENDELIG at få lov til at blomstre ;) Men hvad der er godt for dem er jo også god for mig sååååå :D

Ultra Indica
p05.jpg

p06.jpg


The Pure
p07.jpg

p08.jpg


Pineapple Punch
p09.jpg

p10.jpg


De slipper ikke helt med "blot" at lave gode buds, havde også tænkt mig at bestøve et par af de nederste grene af hver dame, med RoyalDane og en fra ulduz-mixet (desværre ikke ulduz) så det skal nok blive spændende :) ALT erfaring er jo GULD værd :D
 

DK2670_01

Member
så er vi gået ind i uge 5 og damerne hygger sig :D

p11.jpg

p12.jpg

p13.jpg


The pure dusted med den første hun fra udlduz-mix

p14.jpg


Pineapple Punch dusted med udlduz-mix
p15.jpg
 

DK2670_01

Member
enu en uge er gået og de har haft besøg af en Ulduz-mix han nr 5 :D

De hygger sig VIRKELIGT må jeg sige ;)

p22.jpg

p23.jpg


Et pineapplePunch bud :D og en dusted gren

p24.jpg

p16.jpg

p17.jpg


Et ThePure bud :D og en dusted gren

p25.jpg

p26.jpg

p27.jpg
 

DK2670_01

Member
Damerne har det stadigvæk godt og de er gået ind i uge 7, tiden nærmer sig :D

Først ThePure
130.jpg


og dusted med ErdPurT x (Leb27 x PTK) x b3n7/ErdPurT x DP
131.jpg

132.jpg


PineapplePunch
133.jpg


Ultra Indica
134.jpg

135.jpg

136.jpg


Og lidt fra bunden af ;)
137.jpg


er VILDT spændt på hvordan der kommer til at gå med de frø de har, hvert et bud der er blevet bestøvet er fyldt med frø :D
 

DK2670_01

Member
Så er det tid til en lille update nu vi er gået ind i uge 8 :D The pure er næste færdig, men får lige så lang tid som Ultra indica da de står i samme hydro system ;)

Først Pineapple Punch
144.jpg

145.jpg

146.jpg

147.jpg

148.jpg


og den gravide gren ;)
149.jpg


Så har vi den næsten færdige The Pure
150.jpg

151.jpg

152.jpg

153.jpg

154.jpg

155.jpg


og til sidst Ultra indica :)
156.jpg

157.jpg

158.jpg


3 uger så bliver de høstet :D på nær PP den skal have en uge mere
 

DK2670_01

Member
så tror jeg det er ved at være flush tid for the pure og ultra indica :) ... "tror jeg" ?

de har fået 8 ugers bloom nu og jeg plejer at giver dem 2 ugers flush ;) Men når produksenten skriver 8 ugers bloom er det så in-klusiv eller ex-klusiv flush ???

her er først the pure
173.jpg

174.jpg


tæt på er de helt klare
175.jpg

176.jpg


og ultra indica,
177.jpg


tæt på de er begyndt at blive mælkehvide
178.jpg
 

DK2670_01

Member
PineapplePunch får sin sidste gang gødning i aften og skal så have 14 dage på vandvognen ;) UltraIndica og The pure har været på vandvognen en uge nu og skal høstes i næste weekend :D:D:D

Føst et af UltraIndica
212.jpg


Så The Pure
213.jpg

214.jpg

215.jpg


og PineapplePucn ser BARE lækker ud denne gang :)
216.jpg

217.jpg

218.jpg


lige et enkelt af min nye Jack Herrer
219.jpg
 

Easygrowing

Active member
Veteran
Du racer bare der ud af 2670 der-men bare grøn af misundelse.

sejgt nok : ) flot
 
Last edited:

DK2670_01

Member
Takker for de pæne ord :)
Så er pensions-tiden over og der skal høstes :D
Startede lige med The Pure igår og napper UltraIndica her i aften PineapplePunch skal lige have en uge mere ;)
Liger et par at de største buds :)
234.jpg

235.jpg

236.jpg
 

Mr Squizy

Active member
Det ser bare hamrende lækkert ud Dk !! Glæder mig til at se de andre 2 blive høstet... Og også til at se nogle billeder hvor det er klippet, tørret og cured :-D SNyd dit snart er klar :-D
 

Chronictron

Member
@ 2670.
mit hjerte blødte da jeg læste at Pineapple punch skulle nude sit Opium, den kunne ellers være et dejligt bekendtskab! men jeg må indrømme at det er et af de smukkeste otiums jeg har set.

nice worke!
Hvor stort lys køre du med!?
 

DK2670_01

Member
Takker chronic :) Men damerne var løbet løbsk og syntes det købte auqa system var lidt for besværligt, så isteddet for døds-støddet så fik de deres otium under den ene 600W ;)

Meeeeen du kan tro der ER taget nye babyer af alle 3 inden de røg ind :D ... Det er prima sorter og min ven har specielt udvalgte disse gener, så det er "bare" at lave et par nye cuts en gang i mellem :D LOOOOOVE this plant :D Men den nye PP mor har det helt fint i det nye hjemmelavede system og har alerede lavet 60 nye babyer :D
 

Chronictron

Member
Pyyyyha!!!!! det er godt at vide! :) jeg har selv lige lavet cloner på en Double Strawberry dicel, erly durban og en northorn star. så jeg glæder mig til at DSDen er færdig så jeg kan smage på den! det er første gang jeg har den over!
 
Top