What's new
  • Please note members who been with us for more than 10 years have been upgraded to "Veteran" status and will receive exclusive benefits. If you wish to find out more about this or support IcMag and get same benefits, check this thread here.
  • Important notice: ICMag's T.O.U. has been updated. Please review it here. For your convenience, it is also available in the main forum menu, under 'Quick Links"!

SHOW OFF!! Pics!! NÄYTÖN PAIKKA!! Kuvia!!

ambient

Member
Yks multa prokkiski täs päällä salaisessa paikassa missä en pääse kun n. kerran viikossa käymään.. Pistin nft kasvien emot kukkimaan reilu viikko sitten ja nyt odotellaan uusia emoja ja lajikkeita :p yks pieni siel on varattu kastelijalle minkä lajikkeesta ei tietoo. :D Toi naruviritys on tehty vaan tukemaan ja levitteleen kasveja, ei mikään scrogi siis jos joku ihmettelee..

picture.php

picture.php
 

Suspect

Active member
Veteran
negatiivista reppiä en anna mutta dayummm, kuvan ylöslataaminenkin on työläämpää kun kunnon kuvan ottaminen.
 

Animated

New member
Super Lemon Haze, GHS . Viikko 11, miten sen nyt ottaa. Valojakso on vaihdettu loppiaisen tietämillä.
Kalusto XL teltta, 2 x 55 litrainen Bubleri, 600W SylvaniaGrolux Cooltube ja 400W Sunmaster DualSpectrum

Trikomit alkavat vähitellen samentua ja jotain meripihkan sävyä alkaa näkymään. Mielenkiintoinen tuoksu, sitruksen aromia on vähemmän kuin odotin. Vertailuna GHS:n Lemon Skunk, jonka sitruunainen aromi on porautunut syvälle päähäni, ei lähellekkään niin sitruunainen. Enemmänkin metsämansikan tai papaijan aromi, ei oo hapan minun nenään tosi hedelmäistä.

Nämä kasvit näännytetään pystyyn ja kiusataan lehtivihreät pois kunnolla. Vaikka sitten satomäärän kustannuksella.

Vaikea tuosta on vielä sanoa sen kummempaa. Verhiöt turpoo.

picture.php


picture.php
 

baittis

Member
Psst, Animated. Vedä mustavalkomuovilla tjsp. ton laatikon ympäri. Mulla pari samanlaista ja vuotavat valoa läpi ihan sikana. Juurimätä on ollu noiden kanssa ystävä. Mut hyviä pönttojä DWC:lle ja sellasesta modatulle dripperille.

Oon tykänny, et kolme kasvia sopii tommoseen hyvin, jos isommaks tykkää vegessä päästää.

Lookin good so far! :)
 

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
^ jep, sama juttu. Ei ihan samanlaista laatikkoa ole, mut samat ongelmat.. En oo kyllä vuosiin käyttäny, mutta muistan elävästi ne mätänevät juuret. Juu, pakko niitä oli haistellakkin :)
 

k-grower

Member
itekki sorruin näihin laatikoihin, sitä limaa kerty niinkauan kun ne kasvo sen verta isoksi että ne varjosti koko laatikon ,sitte ei ollu ongelmia enää.
 

Animated

New member
itekki sorruin näihin laatikoihin, sitä limaa kerty niinkauan kun ne kasvo sen verta isoksi että ne varjosti koko laatikon ,sitte ei ollu ongelmia enää.
Pakkohan näihin laatikoihin oli tutustua. Aivan mahtavaa materiaalia työstää. Hyvät proto bublerit nämä on, mut 6 pistoa oli aivan liikaa 4 maks Kyllä ne vaikuttivat valoa hieman lävitseen päästävän, en pitänyt sitä vakavana ongelmana.

Olen käyttänyt ennaltaehkäisynä vetyperoksidia, milloin nyt on muistanut, lirauksittain olen suoraan resoon lisännyt (17,5 % H2O2) Ongelmia ei juurten kanssa ollut ennen defoliaatiota, tuuhea kasvusto ei päästänyt valoa juurikaan lävitseen.

Jotain pientä häikkää tuli viikko sitten tuohon missä on 6 pistoa, kun heilautin hieman liikaa melassiliuosta resoihin ja unohdin lisätä vetyperoksidia.

Kyll tää tästä, koepalan perusteella :dance013: next weekend is the harvest, I suppose.
 

Bud-O-Phile

Active member
BOF:On sulla todellakin kaunis BubbleGummer.

Mitä genetiikkaa taustalla?

Onko millaisessa lämmössä yöt?

femaleseedsin pavuista kasvatettu ovat.. genetiikasta en muista muutakuin bubblegumin olevan taustalla. viime runissa kaikki oli oikeen tasalaatuisia ja kauniita indicoita mutta nyt ei ole kahta samanlaista eikä haittaa yhtään, todella kauniit värit ja mukavat aromit on neidoissa.
n. 15-17c lukemissa huonelämpö pyörii öisin kun lamput sammuu, vaihteeksi taas päivälämmöt on yli 30celsiustakin ja se näkyy kun ei tuuletustakaan lampun alla ole joten osa kärjistä on hieman palanut.

vielä pari show-off kuvaa ettei lähdetä ihan sivuteille

picture.php
picture.php
picture.php


vielä pari viikkoa lisää huuhtelua ja purkkeihin :drool:

edit1: penteleen quotet jäi tulematta
 

k-grower

Member
Pakkohan näihin laatikoihin oli tutustua. Aivan mahtavaa materiaalia työstää. Hyvät proto bublerit nämä on, mut 6 pistoa oli aivan liikaa 4 maks Kyllä ne vaikuttivat valoa hieman lävitseen päästävän, en pitänyt sitä vakavana ongelmana.

Olen käyttänyt ennaltaehkäisynä vetyperoksidia, milloin nyt on muistanut, lirauksittain olen suoraan resoon lisännyt (17,5 % H2O2) Ongelmia ei juurten kanssa ollut ennen defoliaatiota, tuuhea kasvusto ei päästänyt valoa juurikaan lävitseen.

Jotain pientä häikkää tuli viikko sitten tuohon missä on 6 pistoa, kun heilautin hieman liikaa melassiliuosta resoihin ja unohdin lisätä vetyperoksidia.

Kyll tää tästä, koepalan perusteella :dance013: next weekend is the harvest, I suppose.
ootko huomannu jotakin vaikutuksia tuolla melassilla hydrossa?
itse kokeilin joskus ja tuntu että se melassi kerääntyi niihin juuriin ja tukahdutti niitä. eikös se melassi ole pääsääntöisesti sokeria mitä bakteerit syö, ilman jotaki luomulannotteita varmaan vaikea saada mitään kunnollista bakteerikantaa resoon jos niille ei ole jotain biofiltren tapaista pesäpaikkaa, melkein joka veden vahtojen jälkeen nämä hyvälaatuiset bakteerit kuolevat suurimmaksi osaksi kun ne eivät yleensä siedä kovinkaan isoja ph tai lämpövaihteluja äkkinäisesti, näin olen ymmärtänyt, mutta toki mutuilen tässä ilman mitään tieto pohjaa.
 

Animated

New member
ootko huomannu jotakin vaikutuksia tuolla melassilla hydrossa?
itse kokeilin joskus ja tuntu että se melassi kerääntyi niihin juuriin ja tukahdutti niitä. eikös se melassi ole pääsääntöisesti sokeria mitä bakteerit syö, ilman jotaki luomulannotteita varmaan vaikea saada mitään kunnollista bakteerikantaa resoon jos niille ei ole jotain biofiltren tapaista pesäpaikkaa, melkein joka veden vahtojen jälkeen nämä hyvälaatuiset bakteerit kuolevat suurimmaksi osaksi kun ne eivät yleensä siedä kovinkaan isoja ph tai lämpövaihteluja äkkinäisesti, näin olen ymmärtänyt, mutta toki mutuilen tässä ilman mitään tieto pohjaa.
Nyt on melassi ensimmäistä kertaa käytössä, vaikea sanoa kun ei ole verrokkia ja Top Maxia on käytetty rinnalla. Melassin annostus väliltä 1-3 ml per 4 litraa.

Tukahduttaa juuria ja tukkii paikkoja varmasti isommalla annostuksella. Katson damaget sadonkorjuun jälkeen kun saan juuripaakut ulos astioista.

Vetyperoksidin kanssa pysyi ihan ok kurissa, mutta bakteeritkin tietysti kuoli suurimmaksi osaksi (juurimassa säilyttänee joitain peroksidista huolimatta).

On ehkä parempi käyttää hydrossa tarkoitukseen kehitettyjä tuotteita, mutta yrittänyttä ei laiteta ja tavara on halpaa verraten kaupallisiin tuotteisiin...
Seikkailumielisten suosittelen kokeilemaan hydrossakin.
 

El_Yrttitoro

New member
picture.php

Kolme kertaa Dutch Haze


picture.php



picture.php

Dutch Haze n. viikon kukkineena.


picture.php

(Auto AK x Auto NL) siemen istutettu 21.1.2013

picture.php

(Auto AK x Auto NL) ylhäältä.
 
Top