What's new
  • Please note members who been with us for more than 10 years have been upgraded to "Veteran" status and will receive exclusive benefits. If you wish to find out more about this or support IcMag and get same benefits, check this thread here.
  • Important notice: ICMag's T.O.U. has been updated. Please review it here. For your convenience, it is also available in the main forum menu, under 'Quick Links"!

50 viestin täyttämiseksi muita häiritsemättä, kannabiksesta kuitenkin

Ujo Poika

Member
Jonkun siemenpankin tiedoissa oli mainittu kasvin ohessa suositeltava ruukun koko ja onko jokin kasvatusmenetelmä suositeltava. Kerääkö joku tätä tietoa mihinkään?
 

Ujo Poika

Member
Mun luottokaveri antaa tilata siidut sen osoitteeseen ja maksaa kortilla noita ostoksia myös. Tuleeko sille vaikeuksia, vaikka se ei itse kasvata? Se tietää mun kasvatuksesta, mutta ei varmana kerro muille.
 

Ujo Poika

Member
Miksi Venus ja Apollo vapoja ei markkinoida aktiivisesti ulkomaille? Kukaan nimiblogisti ei ole tehnyt niistä arviota, eikö sellainen kannattaisi jollekin laittaa lahjana tai testattavaksi.
 

Ujo Poika

Member
Montako kysymystä yksi hullu kerkiää tehdä ennenkuin viisaat vastaa ja montako kysymystä voi kysyä ilman että hermostutaan?
 

riigori

Member
Minäkin vetäisen muutaman viiskymppisen täyttämiseksi

Minäkin vetäisen muutaman viiskymppisen täyttämiseksi

Mietityttääkö/pelottaako teitä riistakamerat ulkokasvatuksessa?
 

riigori

Member
Kuluuko ulkona kasvatettu matsku mitenkään vuoden aikana? Omalla pienehköllä käytöllä matskua jää reilusti yli.
 

riigori

Member
Miten kukka kannattaisi säilöä pidemmäksi aikaa? Ajattelin laittaa lasipurkkiin ja vetäistä tyhjiöpumpulla ilmat pois. Purkit säilyttää viileässä ja pimeässä. Onko ehdotuksia?
 

Ujo Poika

Member
Miten kukka kannattaisi säilöä pidemmäksi aikaa? Ajattelin laittaa lasipurkkiin ja vetäistä tyhjiöpumpulla ilmat pois. Purkit säilyttää viileässä ja pimeässä. Onko ehdotuksia?

Eka kasvatus vasta menossa, mutta jos tulee satoa, niin käytän niitä säilömispurkkeja joissa on kumitiiviste ja jousilukitus. Purkki menee pimeään ja viileään. Sellaisia pussukoita joissa on jotain ilmaa syöviä kemikaaleja on olemassa. Käytön aikana, jos uhkaa kuivua voisi laittaa slaissin perunaa välillä purkkiin. Tolla tavalla mun piippua polttava kaveri pitää piipputupakkansa kosteana. Kukka ei saisi olla yhtä kosteassa kuin tupakka, että pitää miettiä vielä. Mielummin kuiva kuin homeinen.

Humidori olisi kätevä http://cannador.com mutta noi hinnat ei ole budjetin mukaiset.
 

Ujo Poika

Member
Käytättekö näitä sivuja Tor-selaimella vai jollakin ihan vakiolla?

Ihan tavallisella. Ei jaksa uskoa, että poliisi ainakaan vielä jahtaisi käyttäjiä verkossa. Myyjät ja myyntiin kasvattavat on sitten toinen asia, niillä se olisi ihan aiheellista.

Kaupat siemenistä tai ihan kasvatusvälineistä teen luottokaverin kautta. Naamaakaan ei välttämättä tarvitse kenellekään näyttää, mutta jos kaverit tunnistaa kirjoituksista ei ole iso juttu.
 

wumbatti

Active member
Pitkä on vielä matka viiteenkymppiin :D

91D6HdV.jpg

xhrTvtC.jpg
 

Latest posts

Latest posts

Top