What's new
  • Please note members who been with us for more than 10 years have been upgraded to "Veteran" status and will receive exclusive benefits. If you wish to find out more about this or support IcMag and get same benefits, check this thread here.
  • Important notice: ICMag's T.O.U. has been updated. Please review it here. For your convenience, it is also available in the main forum menu, under 'Quick Links"!

Til norske brødre og søstre

420empire

Well-known member
Veteran
Hej alle sammen.

Jeg vil bede jer om at læse denne artikel som jeg syntes er ret relevant for kampen om hampen her i norden. Hamp er ikke en fremmede plante, og brugen af hamp går højstsandsynligt endnu længere tilbage end vores forfædre, vikingerne! Artiklen findens også på norsk, i den norske udgave af videnskab.

Håber jer alt vel nord på, og håber i holder stand mod denne tyrani der hersker mod hampen i Skandinavien.

Mun þú mik,
man ek þik.
Unn þú mér,
ann ek þér.
----------------
(oversat)
Husk mig.
Jeg husker dig,
Elsk mig,
Jeg elsker dig

Fred.

--- Link ---
http://videnskab.dk/kultur-samfund/vikinger-dyrkede-hamp-i-norge
:dance013:
 
U

ulven

Hei 420empire takk for den interessante link :)
Enda mere bevis på at hampen har vært en viktig del av utviklingen og fremdeles burde være det :)
 

420empire

Well-known member
Veteran
Hey Ulven.
Jo det var så lidt. Tror helt sikkert på at vikingerne røg godt med cannabis, og drak store mængder mjød.
håber i klare kampen i Norge. Var det ikke en idé at åbne en cofféshop i Oslo, ligesom cutter har gjort i København?? ;)
Forresten, er der ikke nogle der prøver med Auto palnter i fjældet? Syntes jeg så en fra Norge der forsøgte, men det endte vidst ikke så godt desværre.

Fred .
420E

ps. tak for interessen.
 

Latest posts

Latest posts

Top