What's new
  • Please note members who been with us for more than 10 years have been upgraded to "Veteran" status and will receive exclusive benefits. If you wish to find out more about this or support IcMag and get same benefits, check this thread here.
  • Important notice: ICMag's T.O.U. has been updated. Please review it here. For your convenience, it is also available in the main forum menu, under 'Quick Links"!

NY DANSKER? SIG HEJ HER!

G

Guest

I shure do :jump:





I have started training the ladys! :spank:

Nahhh jeg har ikke en masse nye billeder, har ikke gang i saa meget nyt og det jeg har gang i er top hemligt ..... nej men bliver betalt for at skrive artikler om det, saa ligger det ikke online för det er blevet trykt eller redaktionen har sagt de ikke trykker det.

Enlig en pisse fed deal hvis du spör mig, gratis gener og lön for at skrive om dem. Der bliver postet billeder i mine traade med jaevne mellemrum, skal nok lige se om jeg ikke snart har tid til at lave en update med billeder.

Pali


My new Spa

 
G

Guest

Yeah that would have be a problem, lucky enough it was'nt and not likely to happen now :D

I have spred the pollen I needed, no need for me to populate the world alone.

Pali
 

Ras Pablo

Well-known member
Veteran
For Esbe, my lebanese, the seeds come from Bekaa valley from Grassman, he give me few but most of them are males or hermi...y planted 11 seeds and only one pure female but a very good female.

This photos are from final July and middle agost.. right now in 4 days the plant will be harvested!!! :rasta:











I love lebanese genetics!! very fast !!
 

Deus

Member
Kunne vi ikke lave en seperat tråd der måske navngiver folkene fra DCF og hvad de hedder her, og måske få den pinned ? Man kender jo mange fra DCF, men nogen har valgt at skifte navn fra sted til sted, så liiidt svært lige at holde styr på :p

Bare en ide, eller syntes man det ville være usmart ?
 
G

Guest

gonz_DK said:
Det tog ikk tre dage, før jeg blev åbnet ! Det tog fire.

Hejsa folkens, gonzo her !

4 dage for at åbne hvad? :joint:

Hey med jer new people :wave:


Palindrome
 

Deus

Member
Palindrome - betyder at det har taget 4 dage fra de registrerede deres bruger her på icmag, til den blev aktiveret af en admin og de kunne bruge den.
 
G

Guest

Ahhh okay Var enlig ikke klar over at ICmag brugte bruger aktivering, de er nok træt af de samme troll's som vi har på Planet Ganja heehehhehe


ICmag er lidt stram, da jeg fik en konto her måtte jeg til at snakke med GN for at få adgang til chatten og alt mulig. Tror stadig der er noget med man skal ha 50 posts før man kan komme ind på chatten.

@oldsmoker Yeah do that, I'll try to keep it updatet. Got a bit of things to take care og atm and there have'nt been time to take pic's, resize and upload them for the threads. Remeber im a buissy man ;)

Pali
 

Slapstick

Member
Hej folkens.. har været herinde lidt tid, og er først startet så småt med nogle små posts for lidt tid siden. Nu er Dcf åben igen, og hygger mig stadig derinde! Men jeg lægger ikke længere billeder ind på dcf, grundet god gammel paranoia, føler mig ganske simpelt mere sikker herinde på icmag. Altså jeg har aldrig haft nogle problemer inde på dcf med sikkerhed, og har heller aldrig hørt andre have det, jeg tænker bare at med de tiltag regeringen har taget de sidste år, er det bare et spørgsmål om tid før det sker.. og der tænker jeg at dcf bliver det første sted de slår ned!!
(håber det sku ikke, det er et super sted)

Ellers er der ik så meget at fortælle, har haft et lorte år så har ikke længere nogle aktive tråde. Det hænger oss lidt sammen med at vi højst sandsynligt flytter snart. Håber i den forbindelse at få mulighed for at starte et inde grow op igen, savner det utroligt meget! Indtil da, vil jeg spamme jeres tråde og overglo jeres damer! :wave:

Bedste gro hilsner

Slapstick
 

dignityx

New member
Hej herfra også.
Jeg har også været her nogen tid, og har kun skrevet enkelte poster. Havde helt glemt at skrive en hilsen i denne tråd. Jeg har det nogenlunde ligesom Slapstick m.h.t. sikkerheden ved at være aktiv på DCF.
På den anden side er ICMag ikke længere end et museklik væk hvis myndighederne virkelig vil gå efter os. Som konsekvens af den øgede overvågning logger jeg på her via lokal proxy og via TOR netværket, for at sløre min identitet bedst muligt.
Jeg har endnu ikke oprettet en grotråd her, fifler med at oprette en ny konto hos en host for billeder, kræver bare lige en ny midlertidig/engangs mailkonto et sted, begge ting må foregå på denne sikre forbindelse også. Og før disse ting er i orden poster jeg ingen billeder.
Høsten er lige om hjørnet her, så jeg har travlt med at nippe blade af derude.
Dyrker selv udelukkende ude - så, god høst til alle udedyrkerer, og selvfølgelig også indedyrkere der står for at høste.
dignityx
 

dignityx

New member
Hej gunnarguchi
Takker for oplysningen, det må jeg prøve, så jeg kan poste nogle billeder.
Og forresten - hatten af for dit og Maffes arbejde med at lave gode og gratis frø til danske dyrkere, selvom det ikke må foregå på DCF. Ikke fordi jeg på nogen måde er eller har været involveret i de 2 projekter, eller har modtaget frø eller forventer umiddelbart at gøre det - gode og gratis frø til alle er supergodt i almindelighed. Jeg kunne personligt end ikke drømme om at berige mig på at sælge cannabisfrø,og da slet ikke at berige mig på andres arbejdsindsats. Jeg har så mange frø at jeg i mange år har foræret dem væk til dem der vil have, men DCF støtter jeg ikke mere. (Og jeg kunne godt komme med en længere begrundelse for ikke at ville støtte DCF mere, det hører vist bare ikke til i denne tråd).
dignityx
 
Top