What's new
  • Happy Birthday ICMag! Been 20 years since Gypsy Nirvana created the forum! We are celebrating with a 4/20 Giveaway and by launching a new Patreon tier called "420club". You can read more here.
  • Important notice: ICMag's T.O.U. has been updated. Please review it here. For your convenience, it is also available in the main forum menu, under 'Quick Links"!

SHOW OFF!! Pics!! NÄYTÖN PAIKKA!! Kuvia!!

Eurynomee

New member
Samainen OG Kush nyt n. 4 viikkoa kukkineena

b51im9.jpg


ja

1z4zhqw.jpg
 

M3C4

New member
M3C4, mistäs tuota spolloo saa vai saako mistään? siiduja siis.
Eli kyseessä kaverin femmattuja omatuotoksia Skunk1 x Apollo11.
Jos oikein oon ymmärtäny niin näitä on jaettu ympäri suomea testiin.. Eli löytyy jos on löytyäkseen. Vaikeeta voi olla.. Itellä ei oo enää mitää jäljellä kun valtavirka kävi kylässä... :woohoo:
 

Suspect

Active member
Veteran
Kyllä on, ja on nyt kolmas kerta kun zenseedsin erittäin edullisiin siemeniin olen erittäin tyytyväinen. :)
 

hamppuu

Member
No kyl tommoseen laatuun pitääkin olla tyyytyväinen!
Zenseeds, hmmm , pakko pistäää mieleen :thank you:
Missäs kasvualustassa kasvattelet?
 

OrangeGuy

Member
Keväällä saattasin seuraavan kerran tarviakkin :). Kiinnostaa erittäin isosti. Muutteluhommia tässä nii eipä ole mitään tietoa mitenkä tuo kasvatus on jatkossa mahollista.

Aika nätisti on semmonen 2,5kk menny savuissa tässä. Ihan jees meni projekti vaikka vähän tuli mokailtua. Aika vitusti liikaa oli tuota höttöä. Lajike ei ollu oikeen omaan mieleen, liian jumittavaa. Ens kerral sitte jotai mielenkiintosempaa :)

edittiä: Kantapään kautta. Kuunnelkaa nukkumattia. Köh köh :)

lisää edittiä:

Kasvatusta en kuitenkaan ole lopettamassa en todellakaan, pitää vaan ensin etsiä asunto missä moinen taas onnistuu :)
 

rasras

Active member
Luomu: Bubba, kush o nesian, monsteri d-kush x og ja Sour D 2012

Luomu: Bubba, kush o nesian, monsteri d-kush x og ja Sour D 2012

picture.php


picture.php


picture.php


picture.php


picture.php


Muuta ei ole kommentoitavaa kuin että tuli aika mässyä Dry sifftiä...
 

hamppuu

Member
^Oih, mukava nähdä rasrasin luomupuskat K+
Milläs noita ruokit ja mitä multaa käytät ? :)

ps... Oisko joku macro kuva vielä bonariks ;)?
 

rasras

Active member
BB sarjaa käytettiin noin kukituksen tokalle viikolle ja maa oli pelkkä luomu turvemultaa test test..Sitten neudorfin jauhetta 500g n10-15 plantulle tämä sekoitettiin uuteen pinta multaan johon pamahti monta nyrkillistä koralli kalkkia ja noin 75-150g lepakon kaakelia komposti teessä. Joo ja lisää teetä loppu turvotukseen.

Ja uuden pinta multauksen yhteydessä otettiin käytöön upo uusi B.A.C-luomu litku sarja melkein kaikilla herkuilla. Emme ehtineet kokeilla plan vital plus:saa sumutuksessa mutta rotaatiossa oli neudorff ruusun vahvenne ja jaakontaika.


Reindeer dab is dangerous...Hihihi.....and Give thanx to Bubbleman....amazing macro shot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



82a69adc344211e29fa922000a1f8feb_7.jpg


Kuvan on ottanut ic käyttäjä Bubbleman vapaalla kädellä, ja mä haluun tollasen macro linssin ja tupla flashin. asap
 
S

scai

Eli kyseessä kaverin femmattuja omatuotoksia Skunk1 x Apollo11.
Jos oikein oon ymmärtäny niin näitä on jaettu ympäri suomea testiin.. Eli löytyy jos on löytyäkseen. Vaikeeta voi olla.. Itellä ei oo enää mitää jäljellä kun valtavirka kävi kylässä... :woohoo:

Kaks Spolloa on mulla tulossa tuolla, menevät just kukintaan.Sukupuolesta ei vielä tietoa.

Onks muuten tietoa miks toinen niistä tekee ankanjalkoja.
Kolmelehdykkäisiä lehtiä.

Ompas kauniita Hillbillyjä ;)
 

Bud-O-Phile

Active member
Hieno jälkeä suspect! ai että se aurinko on vaan niin lyömätön kaveri tossa valaistuksessa, mahtava syväterävyys ja skarpit kuvat!

P.s - kai sä otit vähän maistiasia mukaan? näyttää sen verran hartsiselta että on ihan kaatovalmista kamaa kohta :biggrin:
 
S

scai

Arctic sativa näyttäs aika kristalliselta lajikkeelta. Millon tulee siidut myyntiin?
Varaan oitis 50 kpl!
 
Top