What's new
  • Happy Birthday ICMag! Been 20 years since Gypsy Nirvana created the forum! We are celebrating with a 4/20 Giveaway and by launching a new Patreon tier called "420club". You can read more here.
  • Important notice: ICMag's T.O.U. has been updated. Please review it here. For your convenience, it is also available in the main forum menu, under 'Quick Links"!

Lite gjennomtenkt post count-begrensning?

A

arcticsun

ser ut som haze.

får man tippe super silver?

svingbar ivæffal mos def :D
 
A

arcticsun

det kommer :D

har noen fine super silver fra mr.nice nå. i uke 4. 12-13 ukers pheno.

+endel afghan og div småplanter.

ser ganske bra ut denna gangen, bare det ikke sklir ut igjen nå da som vanlig hehe. forrige avling er cura og fin nå så det er litt hardt med tiltak. men hadde dugnad i går og fikk opp plast og ny lampe og greier nå er det dexter standard på rommene hehe. fan det tar tid å få ting på stell alså, men morro å se hva man kan få folk til å gjøre gratis bare man byr på en runde eller 10.

man må bare passe på å jobbe først og røyke etterpå. fan dær gikk jeg på en smell alså. hadde en elektriker innom som skulle seriekoble en termostat for meg, det gikk 2 hovedsikringer og en 10 ampers før jeg jaga han hjem haha. måtte 2 ganger på butikken etter sikringer. det prosjektet gav jeg opp nå er jeg tilbake på varmevifte på timer hahaha. det er dæven ikke greit alså for en stakkars bonde.
 

A.Neuman

New member
Så det er her dere gutter gjemmer bilderne.

Very nice.

får se om jeg kan bidra med litt eyecandy om noen måneder.

ikke slut å poste godteri, selv om dere har nået de magiske 50.
 

nottech

Member
picture.php
 
Top