What's new
  • Happy Birthday ICMag! Been 20 years since Gypsy Nirvana created the forum! We are celebrating with a 4/20 Giveaway and by launching a new Patreon tier called "420club". You can read more here.
  • Important notice: ICMag's T.O.U. has been updated. Please review it here. For your convenience, it is also available in the main forum menu, under 'Quick Links"!

Lite gjennomtenkt post count-begrensning?

torry

New member
Fy faaan så bra, kunne hatt bruk for nå spennende AF t hagen i sommmer... hinthint ;-)
ca 69 grader nord
Articsun for president :)
 
A

arcticsun

takk takk folkens :D Torry, du burde jekke opp postcounten litt og joine The Northern Connection. Blir nok noen freebies dær til våren kansje, mulig noen havner på seedbay også til våren.
 
S

slimj

ser bra ut de budsa northern bro:smokeit:
blir medlem så fort jeg har fått posta litt mere jeg ja..


:santa1::xmastree:
 
A

arcticsun

hehe ja kjør på med noen poster til, vanskelig å nå ut til folket når ingen kan motta PM eller være med i gruppene.

picture.php
 
A

arcticsun

var det den svære royal dane buska vi så bilder av engang hang til tørk?
 
S

slimj

er ikke den som hang til tørk nei,men den jeg står ved siden av på et av bildene.. den som hang til tørk var en royal dane x thyphoon som sto i et annet felt:tree:
 
A

arcticsun

ser ut til at det er skikkelig fine forhold dæromkring. De er jo sinnsykt tette og fine. Du må ha gjort en kjempejobb med de dær.

mye fikk du pr plante da? I år hadde vi jo sesong til å dyrke til langt ut i oktober og sikkert november og mange plasser.
 
S

slimj

gjorde en bra innsats i år for å få det til bra i veg perioden innendørs å med å finne brae plasser å sette de ut på.

den store rd x tp fikk jeg ca 350g på å de andre ca 250,men har sikkert fått mere viss det ikke hadde blitt så :badday: høst.
har det ikke vert for alt d regne som kom så har man vell kunne latt de stå langt ut i oktober,vi hadde mest nedbør i år som noen gang var målt i dette området..
 
A

arcticsun

åjj uffda, glemmer at vi har så sinnsykt lokal værvariasjon hær til lands.

men alt i alt er jo såpass yield jævlig bra da. Den høsten vår er noe dritt ja, har noen plasser jeg vet er statistisk sett veldig tørre i forhold til resten av landet. Det er nok den viktigste faktoren å regne inn i prosjektet. Høstregnet.
 
S

slimj

skal si meg enig der ja,det jævla være vi har på høsten!
men skal bare si at de danskene var meget mugg resistant med tanke hvor mye d regnet å hvor lite mugg d var 2% kansje totalt i alt:D
 

Latest posts

Latest posts

Top