What's new
  • Happy Birthday ICMag! Been 20 years since Gypsy Nirvana created the forum! We are celebrating with a 4/20 Giveaway and by launching a new Patreon tier called "420club". You can read more here.
  • Important notice: ICMag's T.O.U. has been updated. Please review it here. For your convenience, it is also available in the main forum menu, under 'Quick Links"!

Black Domina 600w

GoatCheese

Active member
Veteran
All male? ..i think one of mine is also showing male preflowers, but i'm not sure.
Yea so it goes sometimes, but there is nice old indica genetics to be saved if you're gonna use some of that pollen.


:)
 
Tak for svaret, så har jeg vidst købt samme pumpe som dig :)
Jeg skal kun bruge den til en 20 liters spand (så omkring 15 liter vand) - så jeg er vidst på den sikre side! Mangler kun lige et par småting, udover at høste min nuværende plante, og så skal jeg igang!

Træls med hanplanterne, men i det mindste får du lidt pollen til nogle spændende frø!

Alt mulig held og lykke!
 

Trolden

Member
allesammen er hanner og den sidste han bliver blomstret mens den lille ny bliver stor nok til mh!
har sat hammerslags reflector op i rummet :)



og her af den lille ny... hvis det også bliver en han så kan i høre mig skrige i hele DK he he (kong foo neo fighting)
 

Grøn

Member
LOL hvor nederen, blev de alle samme han planter, det er så typisk sensi seeds.
De sidste mange år har jeg kun haft nedtur over at have spild min tid på deres sorter.

har chem dog D, GG#4, grape kush, sssdh, kalisnappel*white plus lidt random hvis din pollen mangler en hun !
 

Trolden

Member
ja de blev hanner... men jeg har en 4. plante der er på vej og kommer ind lige så snart jeg har nok pollen! håber squ DET bliver en hun! fra sensi har jeg haft jack herer (en god uphøj men ikke en jeg gad i længden, skarp i smagen) og marleys colley (sød i smagen og puffy buds uden for meget krystal)... ikke 2 jeg gider igen. vil godt have en indica der gir stener røg!
men nu må vi se hva der kommer op... hash plant fra sensi er god men gad godt prøve ed rosentall
hvilke har du prøvet grøn?
 

Trolden

Member
så er der ikke længe til :-D

den lille ny er klar til at komme ind nu, men hannen skal lige have lidt enu desværre

håber sku på en hun...
 

Happy Roots

Well-known member
Veteran
Hej Trolden

Sure med alle de hanner. Jeg kunne nok ikke have næret mig for at starte ud med flere frø, og fyldt pladsen helt op. Evt med to baljer!

Men godt at du fortsætter, og nu har udsigt til forhåbentligvis en hun!!!

Har en del erfaring med BD efterhånden. Det er en god ryger.

Fortsat held med arbejdet
 

Trolden

Member
hey cosey...
ja, jeg har samme tanke med at skulle have sat 10 frø over på en gang :-D men man lære hver dag heldigvis!
har også en extra balje der bliver taget i brug når der er cloner igen!
skal have fundet ud af hva der bedst kan betale sig mht. hvor mange planter og hvor store osv. (kan det passe at de strækker sig 100%?)

med det stræk som den toppede han har så egner den sig måske til scrogg? hva er din blomstringstid? kan se at den er mellem 53-57 dage
 

Happy Roots

Well-known member
Veteran
Jeg dyrkere altid længere end de fleste. Tager dem til 11-12 uger. Og har også gennemsnitlig 100% stræk!

Jeg ville toppe dem, frem for srog. Men smag og behag.
 

Trolden

Member
det er squ lang tid for en indica cosey! men den strækker sig også længere en hash plant...
har nu høstet lidt pollen og lagt det i fryseren og sat den lille ny over...

er nu i gang med at fylde RO vand i karret og noget gødning og MH 400w er på til den kan klare en 600w... vil blomstre over en 1000watter!!! den her gang vil jeg gi planten en uge med 1000w inden blomst for at undgå ændringer i blomst med lyset...
om det bliver scrogg eller EN kæmpe plante tager jeg hen af vejen :)
 

Trolden

Member
3 dage gammel klon


og her en af planten... den gror langsomt og, jeg tror at det er en hun

kom så plante... nu er linjen lagt for growet, skuf mig ikke!
ph 5.5
ec 0.78
 

Trolden

Member
det er også en han... har et valg om at få en clon... men den har trips...
hvis der er en der kan hjælpe med en pm så skriv
 

GoatCheese

Active member
Veteran
det er også en han... har et valg om at få en clon... men den har trips...
hvis der er en der kan hjælpe med en pm så skriv
Another male, ay
I only got one female out of 4 seeds, but she really seems like a keeper. Haven't flowered her yet, but she smells kinda peach/necatarine like when you rub the stem. Quite dark in color and nice amount of tiny resin glands on the stems.
I also found a nice enough male, which i'm flowering right now. Not as nice as the female, but quite ok. He actually looks quite alot like the male you were flowering a while ago, i'm glad to say.
later.
 

Trolden

Member
den han jeg blomstrede den klippede jeg kun meget lidt pollen af da jeg skulle have den nye ind som viste sig også at være en han... så har kun meget lidt pollen til en enkelt bestøvning som jeg håber at krydse den som jeg her nu i rummet... 3 planter som jeg ikke ved er 3 forskellige eller den samme og med trips... sort sol her fra mht. de trips men jeg kan ikke vente på at skulle spire en gang til... lad os se hva der sker... jeg smider billede op når de ser ok ud :) håber at dit frø projekt går godt... jeg vil gerne teste lidt af dem hvis du når så langt
 

Trolden

Member
3 stk. planter fra barneys... topdog, pineappel chunk og super kush med trips!

køber en håndfuld rovmider her til den første og smider ind til trip´sene og ser hva der sker
 

Latest posts

Latest posts

Top