What's new
  • Happy Birthday ICMag! Been 20 years since Gypsy Nirvana created the forum! We are celebrating with a 4/20 Giveaway and by launching a new Patreon tier called "420club". You can read more here.
  • Important notice: ICMag's T.O.U. has been updated. Please review it here. For your convenience, it is also available in the main forum menu, under 'Quick Links"!

Klar under 600w

Dkgrower

Active member
Veteran
Fine buds først gang jeg ser billeder af klar ser ud til at være nice.

Gælder mig til at høre en smoke report
 

rkp6

Member
Takker mange gange for de venlige ord :) Bønnerne er fra hashbeans g13 project. Det er en meget speciel plante syns jeg da den er meget karakteristisk i duft og smag .

God jul til alle
 

Ludo

Member
Ser ud til at være en rigtig fin pheno du har fundet dig der.....godt gået!!!
Og ja..jeg er helt enig, KLAR har en meget karakteristisk duft og smag. Den virker også som den skal og har en sjov anti tollerance....dvs man blir skæv selv efter lang tid med kun den som røg.....Mean Bean når han er bedst.
jeg har krydset KLAR med Bubblegum(Bifrost-Eno) og har en fin pheno derfra. Den er så krydset med min elskling L'landos(chockolope-ojd cut x Super Silver Haze-Mr.Nice) og de frø glæder jeg mig til at kigge nærmere på.....generne er i hvert fald på plads...hehe.
Go ryger og kom endelig med smoke report......tak for billederne...!!

go karma din vej
 

Bobert17

New member
KLAR G13

KLAR G13

Hello,

I am interested in growing this KLAR. Does anyone know if there are seeds available?

Thank you!
 

Quiet_Riot

Active member
Veteran
Hello,

I am interested in growing this KLAR. Does anyone know if there are seeds available?

Thank you!

I saw them..someplace. Also seen a hybrid of sorts. Sorry, I can't remember. I don't think hashbean made more than the first batch from years ago.
It wouldn't surprise me if KLAR refers to the line being used mostly to yield Full Melt Clear Dome resin, clear translates to klar in danish. But just speculation from my side :tiphat:
 
Top