Register ICMag Forum Menu Features Search Today's Posts Mark Forums Read
You are viewing our:
in:
Forums > IC Magazine > International Forums > Italian > Area Discussioni Libere > Cosa state guardando...

Thread Title Search
Post Reply
Cosa state guardando... Thread Tools
Old 10-20-2015, 09:51 PM #1
TANO
.

TANO's Avatar

TANO is a survivorTANO is a survivorTANO is a survivorTANO is a survivorTANO is a survivorTANO is a survivorTANO is a survivorTANO is a survivorTANO is a survivorTANO is a survivorTANO is a survivor
Question Cosa state guardando...

.
TANO is offline Quote

2 members found this post helpful.
Old 10-20-2015, 10:05 PM #2
mox76
Senior Member

mox76's Avatar

mox76 is just really nicemox76 is just really nicemox76 is just really nicemox76 is just really nicemox76 is just really nicemox76 is just really nicemox76 is just really nicemox76 is just really nicemox76 is just really nice
Assassinio sul Tevere 1979

https://www.streamingratis.it/film-in...l-tevere-1979/
mox76 is offline Quote

1 members found this post helpful.
Old 10-21-2015, 10:21 AM #3
TANO
.

TANO's Avatar

TANO is a survivorTANO is a survivorTANO is a survivorTANO is a survivorTANO is a survivorTANO is a survivorTANO is a survivorTANO is a survivorTANO is a survivorTANO is a survivorTANO is a survivor
.
TANO is offline Quote

5 members found this post helpful.
Old 10-21-2015, 10:42 AM #4
Motarello
Member

Motarello will become famous soon enoughMotarello will become famous soon enough
Bella Clava!

Io ultimamente mi sto guardando sta serie tv:

The Last Man on Earth.
https://it.wikipedia.org/wiki/The_La...rie_televisiva)

Simpatica, ottima per rilassarsi e sorridere.
Puntante brevi (mezz'ora) e show molto divertente con un concept abbastanza originale, finora sta reggendo bene lo scorrere delle puntante, lo consiglio!

Invece sul lato pi¨ dark sto finendo di guardare Oz (serie tv su un carcere americano), mi son pappato tutta la serie, anche se Ŕ molto vecchia. Veramente veramente cruda. La sesta e ultima stagione mi sta stufando, molti dei personaggi principali se ne sono giÓ andati, son curioso di vedere come la chiuderanno.
Motarello is offline Quote

Old 10-21-2015, 10:58 AM #5
luposolitario
Senior Member

luposolitario's Avatar

luposolitario has much to be proud ofluposolitario has much to be proud ofluposolitario has much to be proud ofluposolitario has much to be proud ofluposolitario has much to be proud ofluposolitario has much to be proud ofluposolitario has much to be proud ofluposolitario has much to be proud ofluposolitario has much to be proud ofluposolitario has much to be proud ofluposolitario has much to be proud of
Quote:
Originally Posted by tanito View Post
In compagnia di un Outdoor sconosciuta...
View Image
chef immagino sei in vacanza,buon inizio giornata

Old 10-21-2015, 02:56 PM #6
DietroAl
Member

DietroAl's Avatar

DietroAl will become famous soon enough

Mi commuovo ogni volta che lo guardo..
DietroAl is offline Quote

Old 10-21-2015, 05:35 PM #7
TANO
.

TANO's Avatar

.
TANO is offline Quote

Old 10-22-2015, 11:54 PM #8
TANO
.

TANO's Avatar

TANO is offline Quote

Old 10-23-2015, 11:16 AM #9
luposolitario
Senior Member

luposolitario's Avatar

luposolitario has much to be proud ofluposolitario has much to be proud ofluposolitario has much to be proud ofluposolitario has much to be proud ofluposolitario has much to be proud ofluposolitario has much to be proud ofluposolitario has much to be proud ofluposolitario has much to be proud ofluposolitario has much to be proud ofluposolitario has much to be proud ofluposolitario has much to be proud of
Quote:
Originally Posted by tanito View Post
Non sono in vacanza,ma non st˛ neanche lavorando,lasciamo stare...
son tempi bui x tutti (tranne a Roma) io mi alzo la mattina per pagare bollette , per mangiare, ormai cacciarsi uno sfizio e sempre pi¨ difficile, spero che qualcosa cambi prima che cambierÓ per sempre l italia. ormai sembra si fa a gara per rovinarla,mi piacerebbe tornare a cucinare pure a me...

2 members found this post helpful.
Old 10-25-2015, 01:58 AM #10
jabbaray
Underground sorcerer

jabbaray's Avatar

jabbaray is a name known to alljabbaray is a name known to alljabbaray is a name known to alljabbaray is a name known to alljabbaray is a name known to alljabbaray is a name known to alljabbaray is a name known to alljabbaray is a name known to alljabbaray is a name known to alljabbaray is a name known to alljabbaray is a name known to all
ora Inland Empire di david linch con il bubble hash dal trim di c99..film da paiura!!

jabbaray is offline Quote

Post Reply

Thread Tools

Posting Rules