What's new
  • Happy Birthday ICMag! Been 20 years since Gypsy Nirvana created the forum! We are celebrating with a 4/20 Giveaway and by launching a new Patreon tier called "420club". You can read more here.
  • Important notice: ICMag's T.O.U. has been updated. Please review it here. For your convenience, it is also available in the main forum menu, under 'Quick Links"!

Utomhus odling 2008

lowsnow

New member
tänkte vi kunde surra om odlings säsongen 2008 och vad det blir för strains!

själv tänkte jag köra lowsnow,lr#2 och masterlow.
 

brainlab

Active member
själ blir det ett tappert försök med duoble dutch och ssb haze ,... kan ju bli katastrof men kul blir det =) ,..
 

brainlab

Active member
har aldrig hajat varför man odlar low strains .... men det är inget illa menat mot dom som gör det, själv gillar jag ju större ju bättre =)
 

Thule

Dr. Narrowleaf
Veteran
brainlab said:
har aldrig hajat varför man odlar low strains .... men det är inget illa menat mot dom som gör det, själv gillar jag ju större ju bättre =)

Dom är ju mycket snabbare än konventionella strains. Sommaren är kort
:smile: och det kan vara att low strains är den enda alternativ. Tänka på västerbotten, eller även norrbotten.
 

Raja Ram

New member
Jag tänkte testa en korsning mellan Lowryder och Belladonna, efter många år av misslyckade uteodlingar (inte alltid på grund av genetiken) så har jag beslutat mig för att försöka ta fram en egen strain som fungerar bra där jag bor.
 

brainlab

Active member
ohh den var oväntad !!! .... jag vet , men ville bara säga det. och det var inget illa menat mot nån.

så lugn nu =) .... lets all get along
 

Hans Blix

Member
Thule said:
Dom är ju mycket snabbare än konventionella strains. Sommaren är kort
:smile: och det kan vara att low strains är den enda alternativ. Tänka på västerbotten, eller även norrbotten.
Eller Österbotten.
 
C

curts1

Har ni inga flera bilder? Det är jätteintressant att se hur olika strains klarar sig runtom Norden!
 
C

curts1

De svenska bröderna är tydligen på semester...eller repar sig efter midsommar?
 
E

ext

Korsa strains är intressant. Fast en del är så potenta redan så frågan är vad är man ute efter. Ak48 är en favorit.
 

Koi

Member
Jag odlade ut förra året och gör det i år igen.

Ni kan kolla in min bildtråd i min signatur om ni vill.

Jag försöker få tag på nya strains varje år och göra plantorna mer och mer självförsörjande.
Målet är att bara behöva skaka av fröna i jorden varje år och vänta tills nästa vår på nya plantor.
 

Latest posts

Latest posts

Top