What's new
  • Happy Birthday ICMag! Been 20 years since Gypsy Nirvana created the forum! We are celebrating with a 4/20 Giveaway and by launching a new Patreon tier called "420club". You can read more here.
  • Important notice: ICMag's T.O.U. has been updated. Please review it here. For your convenience, it is also available in the main forum menu, under 'Quick Links"!

who is Belgian or dutch

Core

Quality Control Controller
ICMag Donor
Veteran
dat wordt een lijstje

dat wordt een lijstje

ja IC is echt goed ...tons of info and much help you get....
tja ik ben juist enkele soortje begonnen...

Abusive kushaze ...abusive kush cut x Super silver haze...reservoir
Memory Loss.... Purple urkle x strawberry D...Gift
PeeWee .....Purple Bastard (black russian x DPD) x white widow ...own cross
Mentall floss...from chimera
AK47 x afghani....Dr.Chronic...gift




still in flower for the last week of flush ....Sour Diesel v2.5 [3 and 2 purple Bastards
 
Last edited:
B

bon

Mooie selectie planten Core :bigeye: ook lekkere soortjes! die sour diesel staat bovenaan mijn lijstje!!

On topic: Belgian!
 

Core

Quality Control Controller
ICMag Donor
Veteran
hello bon welcome to IC man...weer een belg ..t'gaat hier goed vooruit ....say you've grown before bon?...i mean you have XP..?
 
B

bon

thanks for the warm welcome Core! I've been growing since the end of march, already harvested 2 lowryders and 1 master kush. right now i'm growing nycd and jack hammer, both from sannie's shop...

So not much xp, but i'm a fast learner and been reading alot here and on wietforum.nl.

see ya 'round

cheers
 

Core

Quality Control Controller
ICMag Donor
Veteran
hey bon ....je bent wel op de goede plaats nu ...ongeloofelijk veel info hierzo.....
Ik post af en toe ook wel op W.nl....maar daar is het nog een ander sfeertje als hier.
Nway mss zie ik nog wel een reportje van je ofzow...:wave:
 

Sativa Soul

Member
hey
zonet besloten dat ik vanaf deze zomer ook binnen ga beginnen. Ergens begin augustus ofzo.
Vn plan om een 400w hps te kopen bij alien growshop (€74 met ballast en reflector).
Hieronder wil ik een paar haze soorten vn GH onder kweken in Scrog. Wss
Arjan's Haze #3, mss SSH (of zou ik die bij Mr. Nice hale?, verdeelde menigen
over deze) en miss ook ene lekker indica zoals Great White Shark.
Op een plaats van ongeveer 1m². Moet wel lukken.
Heb al wat ervaring buiten en een beetje binnen vn mijn eerste kweekjes onder fluoro's.
En tonnen info natuurlijk hier en vroeger op OG.
Wat voor een setup heb jij eigenlijk core? (miss staat het al gepost maar ben een
beetje tam het op te zoeken). Miss enkele tips?


off topic: hou mij de laatste tijd ook bezig met producen. Voorlopig nog vooral Goa en
wat Drum&Bass maar wil binnekort overschakelen naar Dub en psychedelische Dub/Ambient.
hier kan je al mijn nummers downloaden indien geïnteresseerd.
Psychedelic.be: Sativa Soul


Groenten! Sativa Soul
 
Last edited:

Core

Quality Control Controller
ICMag Donor
Veteran
hey SativaSoul...tja tips....ik heb dan weer nooit buiten gewerkt..dus kweet het verschil niet zo goed...ph is belangrijk .....temperatuur mag niet hoger als 30°C....en veel luchtverversing is het belangrijkste....ohw ja en niet overvoeden...das zijn de meest voorkomende problemen.......

nway hier op de eerste pagina kan je m'n setup vinden.....
mijn thread
 

nicho69

Member
ook belg hierzo. heb wat planten guerilla style staan maar het weer helpt niet echt
volgende week begin ik men lowryders #2

schuune plantjes :)
 

Core

Quality Control Controller
ICMag Donor
Veteran
hello Nicho :wave:

amai we zijn hier goed bezig zeg ...welcome 2 IC m'n vriend ....
tja ik weet het jonge ...slecht weer hier, amai, m'n botten das bijna elk jaar hetzelfde...

mmmh lowryders#2 zeg je.....is dat niet lowryder x santa maria ?? dacht ik te herinneren.....ik hoop dat het weer wat beter voor je wordt ...veel geluk man!
 
B

bon

ja die lowryders 2 zijn de kruising met santa maria, maar bij mij waren het toch meer lowryder dan santa maria trekken die naar boven kwamen...

et voila, hoofdbud van een lowryder2
 

fari

Active member
Bon, mooie bud man!! Die is zeker binnen gekweekt, of niet? Heb net mijn outdoor lowryders geoogst en ze zijn belange niet zo "vol"(dense in english) als de jouwe. De mijne zijn volgens mij ook heel santa maria dominant, aan de geur te rieken allesinds... Kan je wat meer info geven over zijn groei omstandigheden?
Bless
 

fari

Active member
Core, jouw planten zijn echt zaaaaaaaaaaaaalig mooi!! Zeer goeie genetics dieje hebt, kan zelfs niet inbeelde hoe zalig die dingen wel niet smaken, ik moet het voorlopig doen mer LR maar ooit zullen die diesels and kushes bij mij geraken:)
Bless up
 

Core

Quality Control Controller
ICMag Donor
Veteran
heya Fari...ohw heb je ze dan nog niet gegrowd?......man je bent hier al lid vanaf 2005 dat vind ik wel beetje raar hoor..:chin:...Nway mss komt er wel zo'n dag dat je ze scoort....ohw maar je bent een outdoors grower zeker ?
 

fari

Active member
Hey core, sinds 2005 lid en LR is mijn eerste kweek dit jaar. Heb vorig jaar een durban bij een vriend gezet die heel mooi uitkwam, en bij diezelfde vriend staan dit jaar princess diesels, maar van de 10 zijn er maar 3 overgebleven, ik ben vorig week gaan kijken en heb gemerkt dat ze in een grond met PH 15-15-15 zaten :cuss: Getransplant en ze doen het al heeeel wat beter.
Het is probleem is dat ik de mogelijkheid niet heb om hier te kweken, stealth probs... een paar LR's lukt nog net. Is bewt wel lastig want ik heb hier schuiven vol met zaden die ik van Rez en anderen heb gekocht... zal voor de toekomst zijn... Maar elke keer dat ik aan die diesel soortjes denk maaaaaaaaaan dan kom ik zoot :) Patience...
Peace


 
Last edited:
B

bon

@fari: die lowryder komt uit een homebox xl met een 600 watt lamp, blumat watergeef systeem en bn hydro supermix en pk 13-14. De zaadjes zijn direct met de rest van mijn tent op 12-12 gegaan, wat zorgt dat de lowryder trager klaar is, maar meer tijd heeft om zich uit te bouwen tot een volwaardige plant. Mijn lowryders zijn even groot geworden als mijn top 44 van homegrown.

Bij mijn nieuwe pltaan ook 2 diesels, 'k ben benieuwd :joint:

cheers en veel geluk met de LR's
 

fari

Active member
bon said:
@fari: die lowryder komt uit een homebox xl met een 600 watt lamp, blumat watergeef systeem en bn hydro supermix en pk 13-14.
verklaart het verschil :joint:
Welke diesels zijn het? Breeder...? Veeeel succes ermee is naar het schijnt echt top...
Bless
 
B

bon

@fari: de zaden komen van hier : NYCD

een van de twee diesels doet het goed, de andere heeft een beetje overvoedingsverschijnselen denk ik. 'k ben nochtans voorzichtig geweest... strange...

cheers!
 

fari

Active member
Man die breeder heeft een paar diesel kruisingen, en naart schijnt ook van Rezdog, vraag me af wat ze hier op Ic daarvan vinde... Voor 20 euro koop ik mss ook een pakje :)
 

Latest posts

Latest posts

Top