What's new
  • Happy Birthday ICMag! Been 20 years since Gypsy Nirvana created the forum! We are celebrating with a 4/20 Giveaway and by launching a new Patreon tier called "420club". You can read more here.
  • Important notice: ICMag's T.O.U. has been updated. Please review it here. For your convenience, it is also available in the main forum menu, under 'Quick Links"!

who is Belgian or dutch

cheescake

Member
ik heb nergens last van in mijn kasje :) ideaal

maar die princess diesel klinkt interssant fari, waar komt die vandaan?
chees
 

Core

Quality Control Controller
ICMag Donor
Veteran
zal waarschijnlijk wel van Seedbay zijn cheesecake..tis reservoir spull dat hij aan't growe is....heb er zo ook eentje runne... abusive kushhaze van reservoir...
 

Sativa Soul

Member
ik ben belg! maar ik hou ook van holland, zeker sinds de weed bussiness
gekelderd is. Mijn eerste post op dit forum maar heb lang op overgrow gezeten.
zo wat zijn jullie allemaal aan het kweken? ik heb dees jaar een gefeminseerde arjan's haze #2 van greenhouse, 2 onbekende soorten, white rhino en durban poison x skunk.

Enkele fotos












 

fari

Active member
Princess diesel is van reservoir, kruising tussen c99(brothers grimm) en sour diesel IBL van reservoir, ik verwacht hoge obrengsten met een redelijk korte bloei, en absolute top ganja. Heb zelf ook nog c99xabusive Kush.

Mooie planten sativa soul, heb vorig jaar durban poisonx skunk van Nirvana gehad als eerste kweek..








Bless
 
Last edited:

Core

Quality Control Controller
ICMag Donor
Veteran
Heya Sativa :wave: eindeliik een Belg in m'n thread zeg :D
Btw mooie planten heb je daar...:yes:

ikzelf gro uitsluitend indoor..ben nu Mind boggle,NLx,Purple Bastard,Blue mysitc,en Sour diesel v2.5 aan't floweren...ik ben er ook nog enkele andere begonnen...maar dat is ook een klein lijstje dus dat zal ik u maar besparen...:biglaugh:

Nway Welcome...:wave:




 

Browser

H8ters gonna h8
ICMag Donor
Veteran
Mensen in da house! Hallo :wave:

Geen Belg/Ned, maar ik ken de taal. Ik heb ook op overgrow gezeten (nothing big, just an outdoor grower).

Nice plants Sativa Soul, they look like they're doing ok.


Goeten/Doi respectively and good smokes
 

Core

Quality Control Controller
ICMag Donor
Veteran
hey Galen :wave: nog belgen i luv it..

heya Browser ....als je de taal kunt kan je alles volgen he :smile:nway welcome alle 2...ik zie dat jullie er juist bij zijn?
 

Browser

H8ters gonna h8
ICMag Donor
Veteran
I was waititng for the "confirmation email" for some time, but I re-discovered this site not too long ago, via a link to an amazing outdoor grow.

I dig the site, packed with info and a nice atmosphere.
 

Sativa Soul

Member
welkom taalgenoten :wave:
die planten zijn foto's vn men grow vn 2005. de paarse zijn durban poison (X skunk) vn nirvana. De groene top tis een top 44 gekregen vn een vriend (ook nirvana) en de linkse die je nog ziet in de gezamelijke foto (zonder de top 44) is een black domina x hindu kush (kush collection, freebies vn gypsy :smoker: ). hier is nog wat extra fotos ervan. spijtig vn de soort. groeide de hele zomer enorm goed (voor de tijd dat ze gestaan hebben, waren niet enorm groot). Een beetje afbinden en 1 x toppen bracht mij een mooi bedje van toppen op. maar... :violin: de eerste tekenen vn bloei waren pas te zien de 2de week vn september. hierdoor heeft deze helemaal niet kunnen uitbloemen wat de potentie niet ten goede kwam. De smaak en geur waren anders wel fantastisch. Goed om te mengen met wat betere weed. :joint: je werd er uiteindelijk wel stoned vn. na een degelijk aantal jointen. Heel sociale weed, je krijgt meteen zin om te praten en met de mensen in je omgeving bezig te zijn. maar tegelijkertijd heb je toch nog een zeer mellow gevoel omdat het een indica is. Toch zat er veel meer in deze plant maar helaas. dit jaar beter :yummy: .

de fotos:


het 2de paar blaadjes.


na 35 dagen


na 60 dagen, 1 keer getopt





hier heb ik de 2 hooftakken naar buiten gebonden, dit is 4 dagen na de vorige foto



19 dagen in bloei







zo nu hebben jullie ineens een grow en smoke report bij :jump:
 

cheescake

Member
dit was mijn nlx'je vorig jaar,
de plant hield zich perfect in de kas en heeft bijna helemaal uit kunnen bloeien, het eindproduct was een lekker sterk en goed smakend wietje, dit jaar staan er 2 van dezelfde soort :joint: :joint:
 

Core

Quality Control Controller
ICMag Donor
Veteran
who know the translation of lime into dutch ..is it Kalk?
 

G.A.

Green Ambassador
Veteran
http://lookwayup.com/lwu.exe/lwu/d?h=dictpage&s=d&w=lime&lang=Nld


lime-cat1.jpg
Lime Cat
 
Last edited:

cheescake

Member
hier zijn wat fotootjes van mijn nieuwe plantjes, ze groeien alweer sterk :rasta:

als iedereen wat plaatjes neerzet word dit ook meteen een kleurrijke thread
chees



 

Core

Quality Control Controller
ICMag Donor
Veteran
ja eigenlijk wel he ..moooie plantjes man...:yes:
hier is mijn nieuwe lichting....:smile:
 
Ok hier nog wat plaatjes van een NL buitenkweker. Dit jaar doe ik niet zoveel (alleen beetje guerilla-style als het gaat lukken).
NLX(alien) guerilla gegroeid 2006 op aanwezige klei vermengt met compost:



3 ladies uit sensi's outdoormix en 2e van rechts een NLX, in achtertuin:



Succes met jullie planten dit jaar! :dance:
 
Last edited:

Core

Quality Control Controller
ICMag Donor
Veteran
Heya Stone Locust....Welcome 2 IC

mooie foto's heb je daar man....het zit wel snor bij jou :wink:
ben zelf indoor ...maar buitenplanten kan ik zeker ook wel appriciëren :rasta:

en jiij ook een goed zomer toegewenst vanuit belgie :wave:
 
Bedankt core,
Icmag is echt goed. Voornamlijk dankzij overgrow heb ik leren kweken, laatst icmag ontdekt en zeer mee in mn nopjes.
Wat voor plantjes hebben jullie daar Cheescake en Core?
Heb zelf nog wat early pirate (sensi's early pearl x early pearl) van pirates of the cannabean besteld.

Wie heeft er ervaring met sativa soorten buiten in nederland/belgie? fotos graag!

 

Latest posts

Latest posts

Top