What's new
  • Happy Birthday ICMag! Been 20 years since Gypsy Nirvana created the forum! We are celebrating with a 4/20 Giveaway and by launching a new Patreon tier called "420club". You can read more here.
  • Important notice: ICMag's T.O.U. has been updated. Please review it here. For your convenience, it is also available in the main forum menu, under 'Quick Links"!

Kasvatusteltta

Robertson228

Active member
Moi mä oon ensikertalainen sisäkasvatuksessa ja minä ajattelin kysyä teiltä jos joku voi sanoa hyvä teltta minkä mä voisin tilata. Joku teltta missä on kaikki tarvikkeet mitkä pitää olla niinkun, vegelamppu, kukituslamppu ja kaikki muuta mitä tarvitsee. En ole niin hyvä puhumaan suomea mut toivottavasti ymmärrätte. Ja budjeetti noin 600e ja vähän päälle. Ja sit toinen kysymys, jos teltas on vaikka 4 blanttuja ja kaikki on kukitusvaihees, niin eikö kämpässä sit alkaa haisemaan budia vai onko se niin et teltasta ei haise yhtään? //robertson
 

Robertson228

Active member
Mikäli suomesta haluat tilata, vp lux on hyvä kauppa...
http://www.vplux.fi/kasvivalaisimet...laisimet/kasvatuspaketit/&x388993=Select/Card

Ulkomailta tilatessa esim head & nature:
http://www.head-nature.com/article/BOX0100/DarkStreet-II-90-Kit-HPS-MH-Basic.xhtml

Ulkomailta tilatessa saat varmasti halvemmalla, mutta esimerkiksi takuu asiat voi olla vaivalloisempi hoitaa.

Kyllähän se kukka tuoksuu.
Ongelma ratkeaa aktiivihiilisuodattimella.


Kiitos dude! Tilaan All in Amateur 540,00 € joulun jälkeen kun on oma kämppä! Kai kompostimulta toimii yhtä hyvin sisäkasvatuksessa kun ulkokasvatuksessa? On myös kanankakkaa mut se vois ekhä sit jättää pois vain? Vois samalla sit tilata Biobizz Bloom kukitusvaiheseen. Ajattelin kasvattaa 4 autoflower sit kun mulla on teltta täällä.
 

GrowKäry

Member
Kiitos dude! Tilaan All in Amateur 540,00 € joulun jälkeen kun on oma kämppä! Kai kompostimulta toimii yhtä hyvin sisäkasvatuksessa kun ulkokasvatuksessa? On myös kanankakkaa mut se vois ekhä sit jättää pois vain? Vois samalla sit tilata Biobizz Bloom kukitusvaiheseen. Ajattelin kasvattaa 4 autoflower sit kun mulla on teltta täällä.

Itse suosittelisin kookosta.
Kaikenkaikkiaan mahtava kasvualusta.

Jos kuitenkin teet mullassa, kompostimulta on hyvää tavaraa.
Kanankakkaa en itse sisällä käyttäisi hajuhaittojen takia.
Biobizz on hyvää tavaraa.
Bloomin lisäksi ottaisin vielä top max kukinnan kiihdyttäjän.
Samalla suosittelisin hankkimaan myös ph tippatesterin.
Se ei montaa euroa maksa, mutta sillä voi ehkäistä monet ongelmat.

PS:Saat melko varmasti ravinteet kaupanpäälle pakettiin, kunhan vain kysyt sitä tarjouspyynnillä tai tähköpostilla.:biggrin:
 

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
Ei Suomesta kannata hinnan puolesta noita/mitään ostaa, head-naturea suosittelisin ittekin. Niin paljon halvempaa.
 

Robertson228

Active member
Kiitos molemille vastauksista. Jumalauta kun olen huono näissä netti tilauksissa.. Vittu..
http://www.head-nature.com/article/BOX0100/DarkStreet-II-90-Kit-HPS-MH-Basic.xhtml niin jos mä tilaan tänn niin saanko kaikki lamput mitkä tarvitsen kasvatukseen? elikkä vege lamppu ja kukituslamppu? mun pitää sit vaan lisätä se mittari ja vähän ravinteita? sry kun mä kysyn niin tyhmiä kysymyksiä mut mä en tunne oikeen ketään joka osaa kasvattaa niin siks mä kysyn teiltä. :)
 

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
Robertti, kyllä tuolla setillä alkuun pääsee. Vähän tuhti tuo natikka on vegetykseen, mutta jos autoja laitat, niin eipä siinä tartte kauaa odottaa, että alkavat kukkimaan. Joku pöytätuuletin ehkä kyytipojaksi.. Onhan tuossa tuo klippituuletin, mutta ne on yleesä hitusen pieniä liikuttamaan ilmaa. Meikä laittais tuon pikkutuulettimen puhaltamaan lampusta lämpöä pois, ja toisen tuulettimen plantuille. Tuossa kun ei mitään cooltubea mukana tule.
 

Robertson228

Active member
Kiitos vastauksestasi Joppeli! joo voisin kyllä tilata, mut kun vanhemmat on niin helvetin tyhmiä. En pysty vielä kasvattamaan mitään.. Pitää varmaan odottaa ens kesäks. Vitun tyhmät vanhemmat.. Jos hän näkee et mulla on teltta omas kämpäs hän soittaa kytille ja laittaa mut kiinni.. Pitää odotttaa et ne kuollee tai sit pitää hankkia työ ja oma asunto.. Hän löysi mun blanttu mökiltä myös kesällä kun mulla oli se kuivumass. Voi perkele mitä draamaa siitä kin tuli.
 

Joppeli

Member
Laita ensikesänä sinne mökille autoflowereita pitkin metsiä kauas mökistä, ja syksyllä paperipussissa kuivumaan johonkin vanhaan tyhjään latoon. :)
 

Robertson228

Active member
haha joppeli :) Joo pistän kyllä samaan mettään kasvamaan enskesällä. Mut en kyllä vie mitään kuivumaan mökille.. Sais jo tulla kesä.. Jumalauta kun vituttaa ostaa 20e/g paskaa kukkaa.. pitäis vain olla ilman polttamatta kesään asti.. Neekerit jotka yrittää hustlata ja kaikkee paskaa, hyi vittu..
 

PunkSteady

Member
Onhan tässä jo aika monta linkkiä ,vaan tätä käyttänyt itse viimevuodet. http://www.cultureindoor.eu/

Plussat.
-Halvat hinnat
-laaja valikoima
-ilmaiset toimitukset / edulliset toimitukset

Miinukset.
-Ranskankielinen asiakaspalvelu. (huono englanti tarvittaessa)

Tässä on esim. sarja huippu edullisia telttoja ,jos ei teltaltaan ihmeitä vaadi. Hyviä vaikka ensimmäiseksi kasvatusteltaksi. Niin ja 60 x 60 x 140 telttaa isommat saa ilmaisilla toimituksilla! http://www.cultureindoor.eu/76-ecobox-lite-
 
Last edited:
Top