What's new
  • Happy Birthday ICMag! Been 20 years since Gypsy Nirvana created the forum! We are celebrating with a 4/20 Giveaway and by launching a new Patreon tier called "420club". You can read more here.
  • Important notice: ICMag's T.O.U. has been updated. Please review it here. For your convenience, it is also available in the main forum menu, under 'Quick Links"!

heysan. Har brug for lidt hjælp!

dragongrower

Active member
Hey.
Jeg skriver på Dansk, så hvis i ikke forstår, skal i bare sige til, så skriver jeg på engelsk/english.

Jeg og et par venner vil gerne på tur i den sydsvenske vildmark hvor vi vil vandre og fiske. (ca 3 dage)
Vi bor i Københan/kjøbenhavn, så det skal ikke være for langt nordpå..

Må vi sove/lave bål og fiske hvis vi kommer til en sø?

Måske en af jer kender et godt område?? Der må gerne være lidt bjerge/bakker :)

mvh og tak for hjælpen!!
 

AOS

Member
Hej!

Jovisst får ni lov att kampa. Elda också såvida det inte är eldningsförbud. Ibland måste man ha fiske kort för att få fiska men för det mesta spelar det ingen roll. Ingen som kollar iallafall.

Skåne är inte så bra att fiska i sjöar. Det få bli småland i såfall. Jaja. Titta på en karta - Där det finns sjöar finns det väll fisk. =D
 

dragongrower

Active member
Mange tak for hjælpen!! :D
Er vännern ikke god at fiske i? Fiskene er måske ikke gode/rene nok til at spise??

Må vi lave bål også??

Mange tak, for hjælpen!
 

AOS

Member
Jag vet inte om Vänern är bra att fiska i eller inte. Tillhör inte skåne. =D
Tror dock att fisken i Vänern är bra nog att äta.

Och om du får göra upp bål? Ja, det får du. I regel finns det grillplatser lite varstans.
 
Top