What's new
  • Happy Birthday ICMag! Been 20 years since Gypsy Nirvana created the forum! We are celebrating with a 4/20 Giveaway and by launching a new Patreon tier called "420club". You can read more here.
  • Important notice: ICMag's T.O.U. has been updated. Please review it here. For your convenience, it is also available in the main forum menu, under 'Quick Links"!

Semmost ja Tämmöst

Corpselover Fat

Active member
Ohhoh, ku on jotenkin vaikeeksi mennyt foorumi...

Meinasin josko olisi pienen kasvupäivyrin pykännyt, muutamat kuvatkin jo latasin sivulle... ( uudet huomaa ku on niin samperin paljon pienempiä ) mutta kun kuvaa yrittää avata niin avaa kyseisen gallerian ekan kuvan...

Taitaa tämä touhu vaatia hitusen enemmän hermoja, kun kuvagalleriankin löytö vei hitusen aikaa...

No katsotaan jaksaako koittaa tuskailla montaa kertaa...

Mää vaan tässä viesti-ikkunassa käytän tota upload attachments.
 

amaThor

Active member
Mää vaan tässä viesti-ikkunassa käytän tota upload attachments.


🤔 testataanpa...
20220103_173200 (1).jpg
 

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
Ohhoh, ku on jotenkin vaikeeksi mennyt foorumi...

Meinasin josko olisi pienen kasvupäivyrin pykännyt, muutamat kuvatkin jo latasin sivulle... ( uudet huomaa ku on niin samperin paljon pienempiä ) mutta kun kuvaa yrittää avata niin avaa kyseisen gallerian ekan kuvan...

Taitaa tämä touhu vaatia hitusen enemmän hermoja, kun kuvagalleriankin löytö vei hitusen aikaa...

No katsotaan jaksaako koittaa tuskailla montaa kertaa...

Mä yritin ettiä yhtä tiettyä kuvaa kanssa galleriasta jossa oli joku 120 kuvaa. Ja se nakkaa aina sen ekan, ihan sama mitä kuvaa klikkaa.
Helvetin keskineräinen foorumisofta, ja vuoden päivät kohta ollu jo. Mä oon tuolla porannu adminille, mut eipä nuo kuuntele.
Samoin mulla oli 2021 ulkokasvatus galtsu missä oli 1 kuva ja aattelin laittaa pari lisää, mut koko albumi näyttää kadonneen.
Sitten tuo luo itekseen uuden gallerian kuville joita linkkaa tänne posteihin, vaikka se kuva ois jo täällä toisessa galleriassa.
Ni se on fiksua vissiin sen mukaan kuka tän on värkänny. MUT EI OO JOS MULTA KYSYY.

0/5, ihan paskan myivät. Perkele.
 

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
En tiedä testeistä, mutta eiköhän se 75 päivää sitten riitä, jos sun testeritkin niin sanoo.
Kuka/mikä taho se nuaren miähen pisulata testaa, jos sopii kysyä?
 

Yellowmoon

Active member
Käyttääkö porukka vaporisaattoreita. Itsehän löysin wanhan luotettavan vuosien tauon jälkeen, eikä tuo akku tunnu olevan moksiskaan. Ei ole millä täyttää, mutta on huippuja masiinoita, kun noi tahtovat jättää terän pois jumista, jos sellaista ikävää efektiä sattuu puskemaan. Ten points in my books.
 
Joo, nykyään käytän aikalailla pelkästään vapoa. Ehkä joskus otan tinktuuraa. Dynavap 2021 M käytössä ja todettu aivan erinomaiseksi kapistukseksi. Aluksi itsestäkin tuntui, ett vaikutus on lievempi kuin vaikka piipusta polttaessa, mutta nykyään on kyllä sitä "terääkin" löytynyt kun on kokeillut erilaisia lämmitystekniikoita ton Dynavapin kanssa.
 

Yellowmoon

Active member
Meni sanat ristiin. Tarkoitin, että jumista jää se jumi pois, mikä on vain hyvä juttu. Solo ollut itellä. Rikoin siitä niin monta lasiputkea, etten sitten enää jaksanut tilata uusia ja käyttökin siinä hiipui. Mikäpä ettei voisi hankkia useamman kokeiluun.
 

juicybuddha

New member
Eiks enää saa mistään imgurista tai muusta linkattua?


Mä yritin ettiä yhtä tiettyä kuvaa kanssa galleriasta jossa oli joku 120 kuvaa. Ja se nakkaa aina sen ekan, ihan sama mitä kuvaa klikkaa.
Helvetin keskineräinen foorumisofta, ja vuoden päivät kohta ollu jo. Mä oon tuolla porannu adminille, mut eipä nuo kuuntele.
Samoin mulla oli 2021 ulkokasvatus galtsu missä oli 1 kuva ja aattelin laittaa pari lisää, mut koko albumi näyttää kadonneen.
Sitten tuo luo itekseen uuden gallerian kuville joita linkkaa tänne posteihin, vaikka se kuva ois jo täällä toisessa galleriassa.
Ni se on fiksua vissiin sen mukaan kuka tän on värkänny. MUT EI OO JOS MULTA KYSYY.

0/5, ihan paskan myivät. Perkele.
 

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
^ Kyl tän uusimman foorumin kuvasofta pitäs olla ihan jees. Ja mun tietääkseni voi linkata muilta sivuilta.
Voiskin laittaa vähän kuvia tänä vuonna, ois muutama planttu jo ulkona, jos selviivät :)
Pakkasia ollu yöllä vielä, saakeli.
 

juicybuddha

New member
^ Kyl tän uusimman foorumin kuvasofta pitäs olla ihan jees. Ja mun tietääkseni voi linkata muilta sivuilta.
Voiskin laittaa vähän kuvia tänä vuonna, ois muutama planttu jo ulkona, jos selviivät :)
Pakkasia ollu yöllä vielä, saakeli.
Yaman,
Oleks kerkko vielä vanhan broskin puolella?

Laadidaadi koittaa saada mut sinne sisään kun en tietenkään muista salasanoja

Hienoo hienoo!
Ulkotulet on kovasti syyhyämässä omassa mielessä kunhan Suomeen pääsee.
 

juicybuddha

New member
^ Kyl tän uusimman foorumin kuvasofta pitäs olla ihan jees. Ja mun tietääkseni voi linkata muilta sivuilta.
Voiskin laittaa vähän kuvia tänä vuonna, ois muutama planttu jo ulkona, jos selviivät :)
Pakkasia ollu yöllä vielä, saakeli.
Yaman,
Oleks kerkko vielä vanhan broskin puolella?

Laadidaadi koittaa saada mut sinne sisään kun en tietenkään muista salasanoja

Hienoo hienoo!
Ulkotulet on kovasti syyhyämässä omassa mielessä kunhan Suomeen pääsee
 

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
On broski mut broski on kuollut, se on taas paputaivas.club on osoite muistaakseni.
Millon meinaat Suomeen takasi? Ihan vielä ei kannata, saakelin viileetä vielä :D

Tänään lähtis paskaa roudaamaan, K-raudassa tarjouksessa isot pussit, 18,95e ;)
 
Top