What's new
  • Happy Birthday ICMag! Been 20 years since Gypsy Nirvana created the forum! We are celebrating with a 4/20 Giveaway and by launching a new Patreon tier called "420club". You can read more here.
  • Important notice: ICMag's T.O.U. has been updated. Please review it here. For your convenience, it is also available in the main forum menu, under 'Quick Links"!

Semmost ja Tämmöst

U

unthing

Pienessäkin tilassa rehut saa näyttämään esikukat vegessä, mutta se on toisaalta taas aikaa vaativaa. Itellä on kokemuksia female seedsin ja white labelin tuotteista ja ei ole huonoja kokemuksia..Joskus vain pelkää että 2020-luku on vain jotain friikanneita ruderalis rydereitä tietokonekotelossa.

Eiks noi femmatutkin pukkaa välillä ihan puhtaita uroksia..luonto löytää tien niinkuin jurassic parkissa aikoinaan. Kiinnostavaa kyllä kuulla miten noi femmauskokeilut sujuu, Fintendon kuvailemalla tavalla femuilla on käyttönsä.
 

bigtopsfinn

Member
:hijacked: Sorri matti, itse olen osallistunut tähän ryöstöön... Ehkä herra BadTicket vois tehdä koko uuden topikin tästä, mutta ihan miten tykkäätte :) Tämä on hyvä topiikki, ja viimeinen threadi oli pari vuotta vanha jo.


Eiks noi femmatutkin pukkaa välillä ihan puhtaita uroksia..


En usko että se on mahdollista ellei jokin uros pölyttäny. (xx/xx = xx aina), ja eihän ne sitten ole fems... mutta se selittäis miksi se joskus (hyvin harvoin) tapahtuu ku ostaa "fem" pavuja. Jollaki on ollu uros pölyä kasissä, vaatteissa, jne. ja käyny femmiäitien luona.:drum:
 

Siberian

Member
Mä joskus hoisin ulos kokeilumielessä Dutch Passionin femmattuja Kholia.
No eihän ne kukkaan oikein kerenneet, paitsi yksi. Helvetin komee kasvi kaikin puolin. Oli vain ihan puhas uroo..
 
N

nukkumatti

Sorri matti, itse olen osallistunut tähän ryöstöön... Ehkä herra BadTicket vois tehdä koko uuden topikin tästä, mutta ihan miten tykkäätte Tämä on hyvä topiikki, ja viimeinen threadi oli pari vuotta vanha jo.

Semmost ja tämmöst baby, semmöst ja tämmöst :D:D Mut juu fuck femakot mun mielestä.. Sorry vaan ;) Female Seeds ollut kyllä ainut "luotettava" mulla. Ehkä niin paska koti että hermoilee :D ;)
 

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
Mä joskus hoisin ulos kokeilumielessä Dutch Passionin femmattuja Kholia.
No eihän ne kukkaan oikein kerenneet, paitsi yksi. Helvetin komee kasvi kaikin puolin. Oli vain ihan puhas uroo..

Juu-u, tuli mullakin äijä kerran female siidujen grapesta, mutta oli hieno homman kun laitoin kahteen hydroon kolme papua itämään ja se yks ylimääräinen oli niinku extra/varalla.. Ja se sitten sattui olemaan justiisa se äijä, pienessä multaruukussa kitu, kun siskosa kosketteli taivasta, vähän niinkun onni onnettomuudessa........ :tiphat:
Ressukan femuista tulikin sitten tavapapujen malliin äijiä, mut munhan syytä se oli :blowbubbles: Vaikka taidan olla yks harvoista, joka on ressulta saanu bonaripapuja huonosta kohtelusta tuon jälkeen, kun kokemuksistani tuolla postailin :)

Tuli kyllä aika kovaa otettua yhteen ja bannejakin epäilin saavani jossain välissä kun toisiamme nypyköiksi haukuttiin ja tollein, pienemmästäkin jengiä voorumilta kadonnut, mut vielä mitä.. VICTORYY! :jump:

Mut elkää missään nimessä tulkitko tuota yhtä äijää isoksi miinukseksi female siiduille, se oli ensimmäinen ja toistaiseksi ainoa.. Monta pakettia heidän papujaan oon kasvattanu, ja aina ollut vähintään kohtalaisen tyytyväinen.. Ice ja (muistaakseni) maroc x grapen yks pheno, vaikka iso olikin, niin ei hirveästi iskenyt, muuten aika jees.

Rambling on............. :wave:
 
Itsekin kallistuisin tuon "Jurassic Park" ilmiön kannalle noissa urosfematuissa.

Uroksissa ei muuta vikaa, kun ne vie arvokasta kasvatustilaa alussa ja sitä kautta vähentää sadon määrää, koska olisi voinut vegettää pidempään narttuja isommissa astioissa. Lähinnä indyvoittoisten lajikkeiden kanssa. Jotain Originaalihazea ei varmasti edes kannata harkita vegettää, vaan pistää suoraan 12/12 siemenestä.
 
N

nukkumatti

Miksette laita vaikka loisteputkien alle kunnes tiedätte sukupuolen?? Kyllä aina jonkun nurkan voi laittaa. Tai sit vaihtoehtoisesti laittaa todella pienillä lampuilla kukkimaan testit ja laatutarkkailun läpäisseet isoon kaappiin? kyllä ne voi kukittaa vaikka misä :) kun ei ole sadolla mihtään väliä.
 
N

nukkumatti

^^Hehee

Aikast kallista folioo kyllä ;) sais ihte tehtyä vaikka koko puvuston hatut tuolla folio vuorella mitä femmalla saa :D:D
 
Mitä kangasta toi on tossa filsussa? Ja paljon on ah-raetta ja kummosella ufolla meinasit sitä käyttää?

Itellä ois muutama litra ah-raetta, mut mietityttää et paljonkohan sitä virtausta kannattaa maksimissaan kehitellä per litra.. Tietääks joku paljon tollaseen 160m3/h filsuun menee hiiltä?
 
N

nukkumatti

Mulla 660 kuutioo tunnissa puhallin. Ja toisessa kaapissa 800 kuutio tunnissa. Mut tarkoitus olis vähä lisätä valovoimaa :) Ja säätimien takana puhaltimet :)

Kangas on maanrakennuskangasta :) Oli niin saakutin halpaa että menin siihen. 40 neliöö makso 12 egee :) ja kestävää ja hyvin läpäisevää
 
N

nukkumatti

Ei mitään käryä paljon meni...Mulla ei vaakaa himassa joten ei pysty checkaan. Mut ei sillä väliä. Tee se filsu vaikka 2 verkkoruukusta!! Saat minkä koon tehtyä vaan!! Ja helppo koota!

Pari kiloa enemmän ainakin kuin perus 80 cm hiileen..
 

Bud-O-Phile

Active member
tulipa ekan kerran elämässä laitettua kiljut tulille hoitamaan hiilidioksidipuolta puutarhaan kun ei ite ole kämpillä hönkimässä vähään aikaan. toivottavasti ei pamaha pullo paskaksi sillä välin :D (korkissa on kyl parin millin reikä joka ei kuvassa näy.. eihän se muuten auttaisi yhtään mitään tuol kaapis)

paketti hiivaa ja 3-4dl sokeria 2l limupulloon käymään, vankan näköstä seosta kyllä tuli

picture.php


scroppasin kaikki kasvit viel lähes samalle korkeudelle eli ne on nyt vähän tota pulloa korkeampia puskia kaikki. ei easy rollerit antanut nostaa lamppua ja voi olla että haluavat vielä vähän venyä mutta toivottavasti ei palovammoja ehdi tulemaan :smokey:
 
N

nukkumatti

Noniin...

Ai ennen ei ole tullu kinkiä tehtyä..?? Meillä oli ainakin tapana pienenä painaa kiljukännissä joka viikonloppu! :D

Hyvän satsin laitoit juu.. kannattaa vähän kattoo ennenkuin lähet ettei ole jysähtäny toi 2 litran muki sinne ..:) Sit vois vähän ketuttaa :D:D
 

Bud-O-Phile

Active member
eipä oo tarvetta ollut sahteja keitellä kun isukki ollut sen verran alkoholiin menevää sorttia et eurokossut on saatu sitä kautta hommattua ennenku parransänki kasvanut. kattoo miten nyt innostuu tästäkin harrastuksesta, kotopuolessa odottais oikein lasimestarin puhalluttamat ponunkeittovälineet mut ei perkele kukaan lähipiirissä tunne tätä katoavaa kansanperinnettä että vois kouluttaa tiputtamaan :D
 
Top