What's new
  • Happy Birthday ICMag! Been 20 years since Gypsy Nirvana created the forum! We are celebrating with a 4/20 Giveaway and by launching a new Patreon tier called "420club". You can read more here.
  • Important notice: ICMag's T.O.U. has been updated. Please review it here. For your convenience, it is also available in the main forum menu, under 'Quick Links"!

Kun VITUTTAA!!!!

Sweet Inc.

Member
Jea no, vitutusta poistaa ne muutamat litran purkit mitkä kuivaa budia jäi uskomattoman perkaamisen ja parin isomman pääbudin menetyksen jälkeen.:bandit:
Vitutus on hieno asia kyllä, tunsin sitä oksentaessani krapulassa ensimmäistä kertaa koskaan. Luulis että olisi jo tähän mennessä tullut jos olis ollu tullakseen.:friends:
 

Stombe

Active member
Ja TERHI HERMANSSON sulle toivon vakavuusasteikossa 10 pisteen MS-taudin elämäsi aikana ja että saat samalla kärsiä sun kommenteista ja mielipiteistä mitä heitit esim kannabis MS-potilaille lääkekäytössä dokumentissa. Toivon että täriset väriset ja kärsit kun kivut on valtavat ja olisi hyvä täsmälääke olemassa mikä vie paremmin kuin metadoni kivut pois olemassa mutta et sitä sais tiukan lainsäädännön takia ja tarkan lääkärin takia. Silloin vasta 5v kitumisen jälkeen voit ymmärtää asiasta, silloin vasta sinulta pitäisi mielipidettä, silloin et enää varmaan ole yhtä negatiivinen asiaa kohtaan. ET HAISTA PITKÄ VITTU

JA PIRKKA PAAKKARILLE SAMAT KIRKOUKSET PÄÄLLE!
 

Matti

Member
it was a dreadfull dayy, babylon take me awayy..

no on nyt putka koettu. Kotiin palaaminen raskasta, talo tuntuu tyhjältä ja likaselta. Häpäisty olo. Tässä parin päivän aikana vaan kelannu mitä tapahtu ja miten surulliseksi, vittuuntuneeks välil vetää.
No nyt on oppirahoi maksettu. Jatkossa kusipäitä välttelen rotan tavoin.
 

Suomi-Prkl

Active member
Veteran
ikävä kuulla ja jaksamisia! heti vaan uutta tulille kun on mahdollisuutta, sillä siitä noustaan!
 

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
:( Juu-u. Eiku jaksamisia Matille, meikä on ollu putkassa monissa maissa ja kaupungeissa, mut ne on kaikki yhtä kusisia :moon:
 

Matti

Member
No kiitän tuesta. :)
Välillä tullu kyllä kyyneleet silmiin, kun niin turhautunut olo. Vieläkään toipunu tapahtuneesta, mieltä riivaa..
Ennen en oo vihannut poliiseja, mut nyt se tapahtu jotenkin automaattisesti. Mielessä manannut niistä jokasen jo tuhanteen kertaan, vaikka tiedän, että ei tässä oikein oo ketään ketä syyttää.
Life goes on, samat asiat mua vielki kiinnostaa, ku viikko sitten. Pitää vaan motivaatio löytää uusiks ja imee sossusta jokanen penni takas mikä vietiin.
Helvetti, kun vei kaikki siemenetkin....... siinä samalla vihreet teetkin kaapista(!?!)

Wickedness, i say.
 

Suomi-Prkl

Active member
Veteran
kannattaakin käyttää nämä tilanteet aina hyväkseen siinä mielessä että ottaa opiksi omista virheistään. siemenstässi muualla kuin kotona on minun mielestä yksi tärkeimmistä, koneen kryptaus toinen...
 

Farmer John

Born to be alive.
Veteran
Siemeniä ja pistoja kannattaa aina levittää mahdollisimman paljon ja jemmata eritoten jokaseen mahdolliseen paikkaan...osanottoni Matti, perkele on ne kulttuurirasisteja.
 

DonBong

Member
Kyllä se siitä.. tulee yllättävän nopeasti täyteen ja sit hupsista onkin jo pari-kolme sataa postausta..
 

Crela

New member
Minua ei vituta :) Olen oppinut havannoimaan itseäni ja omia tunteitani. Jos minua alkaa vituttaa niin pysähdyn hetkeksi miettimään, mistä negatiiviset ajatukseni tulevat ja mihin ne ovat johtamassa. Tarkkailen itseäni ja tunteitani, ja lopulta kun löydän syyn, opin ymmärtämään sitä syytä, ja yhtäkkiä huomaankin, ettei minua edes enää vituta :) Sama kun olen vihainen tms. Kyse on yleensä siitä, että en näe jotain asiaa sellaisena kuin se ON vaan liitän siihen omasta päästäni mielipiteitäni, arvojani, hyvää ja pahaa... hyvä ja paha ovat siis minussa, eivät ulkopuolellani. Mitenkä siis ulkopuoliset asiat voisivat minua vituttaakaan?


Pointti siis on siinä, että se on oma valinta, vittuuntuuko vai eikö :D Minusta ei ole kiva olla vittuuntunut, joten en siis vittuunnu! Itse sen valitsen.
 

kikkoman66

Member
Pahoittelut Matille. Uusia vaan tulille heti kun kukkaro antaa myöten.
On kyllä paska olo kun omaisuus lähtee kävelemään, iteltä vietiin aikoinaan kaikki maito -ja mehupurkitkin :mad: Kyllä ne poliisit sitten osaa...
 
M

M. J. Medical

Osanottoni Matti poliisivaltiovallan kynsiin joutumisesta,
älä siemenistä huoli, niitähän saa, ulkoprokkiksiin ainakin löytyy kevääksi pussillinen sinne varmasti, eiköhän tässä kevääseen mennessä privaakin voi jo lähettää.

Vituttaa pahoinvointivaltio, omasta tuttavapiiristä ja ylipäänsä ikäluokasta aika moni kotikaupungin kaveri on jo itse elämänsä päättänyt.
Se on aina yks meistä, yks luku lisää tilastoon josta ei oikein kärsi puhua.
:fsu:
 

DonBong

Member
Muija otti ja läks!! Jos on joskus vituttanut, ni se on ollut lasten leikkiä tän witutuksen rinnalla!!:wallbash:
 

GudVeikko

Member
DonBong, I feel ya man..

Sattui pahasti tuossa viimevuonna jne. Ikävästi tällai aina syystalvessa löytää ittensä muistelemasta menneitä vaikka luulis et on jo käsitelly asian loppuun..
 

Latest posts

Latest posts

Top