What's new
  • Happy Birthday ICMag! Been 20 years since Gypsy Nirvana created the forum! We are celebrating with a 4/20 Giveaway and by launching a new Patreon tier called "420club". You can read more here.
  • Important notice: ICMag's T.O.U. has been updated. Please review it here. For your convenience, it is also available in the main forum menu, under 'Quick Links"!

50 viestin täyttämiseksi muita häiritsemättä, kannabiksesta kuitenkin

Ujo Poika

Member
Kuten mainitsin minulla on Atmos Jump, vaikuttaa ihan asialliselta. Ei ihan tupakan näköinen, mutta kynämäisen pieni. http://vaping360.com/atmos-jump-review/

Pesään ei hirveitä mahdu, mutta samalla latauksella polttaa useamman ja maku on ihan hyvä. Hinta ei ollut kamalan kallis ja yksikään löytämäni arvostelu ei lytännyt sitä, mutta eivät toki maininneet miksikään pax2:n arvoiseksi.
 

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
Loppuko Ujolla draivi kesken kaiken? Kolmeenkasiin selvis ja se o siinä? :D
Paas ny hösseliks ni saat noi pavut vielä kesäks. Kohta soo myöhästä spammaa :)
 

Ujo Poika

Member
Käskettiin olla hiljaa tuolla edellä ;)

Vähän on mennyt aikaa säätäessä täällä kotona tiloja, että tän yhden huoneen saisi kokonaan rauhoitettua kasvatukselle. Tuo teltta noille 20/4 tai joskus 12/12 kasveille, hyvä työtila ja säilytys tarvikkeille ja jokainen vapaa kolo täynnä pikkuautoja. Tää taisi vähän levitä käsistä?
 

Ujo Poika

Member
Tuossa jossain välissä ajattelin vetää teltallisen jotain oikein tahmeaa indicaa ja kokeilla hashiksen tekoa. Jos pojista vain perkaisi pallit pois, niin voiko niitä kasvattaa kanssa vai vievätkö ne vain tilaa reheviksi kasvavilta tytöiltä? Regusiemenet ovat aika halpoja noissa vanhanaikaisissa hasalajeissa.
 

Ujo Poika

Member
Mutta joo, vaikka mikään muu kuin puutarhanhoito ei ole tärkeää, niin on tämä hurahtamisen rajoilla. Mietin jonkun pienen multalaatikon laittamista pihalle, että samalla vaivallahan senkin hoitaa kun nää sisäkasvitkin ja jos söisi terveellisesti. Tai laittaisi jonkun muovivuoratun kehikon kasvihuoneeksi jossa voisi sitten kasvattaa jonkun isomman monsterikukan ja sen kaverina tomaatin tai paprikan.

Kuka minä olen ja mitä minä olen tehnyt minulle?
 

Ujo Poika

Member
Ainakaan näistä nykyisistä kasveista ei ole kukaan valittanut edes hajusta. Muutaman tutun kanssa sisääntullessa olen ollut ihmettelevinäni jotain hajua ja kysynyt mitä se haistaa ja ei niiden mielestä ole ollut mitään kummallista.

LR:t kukkii, katsoo sitten miten niistä irtoaa hajua.
 
S

scai

J nyt kun olette saaneet viestiurakkanne päätökseen niin muistakaa antaa toisillenne repuja, eli painamalla tuota yes nappia oikeassa alakulmassa.
Se tuo vihreitä palkkeja nikin alle ja lisää "luotettavuutta"
 

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
Tais olla 1000 postia, ennen kun siitä tulee vihreä, muuten soon semmonen ikävän harmaa nippeli :) Reppiä voi vissiin vihreää laittaa ennenkin, mut tuo helpful ei tuo pisteitä mihinkään suuntaan ennen tonnia :) Kovat on vaatimukset :tiphat:
 
S

scai

Riippuu siitä mitä lasketaan eliittisativaksi? Punto Rojo, PNG, aussien puskat? Thai, Vietnam?
 

v1ru5

Active member
Laavamara: Ei tietääkseni. Mä sain ne siemenet englantilaiselta tyypiltä, jotka annoin PK-seudulle nimimerkille "GoldBong" (HForum), ja oli se ihan tiukkaa polttoa mutta ei kuitenkaan tehokkainta, mitä oon nauttinut (olen käyttänyt kannabista n. 16 vuotta aktiivisesti).

Eikä tätä eliittisativaksi lueta, mutta valitsin yhdestä paketista parhaan yksilön (kahdeksan naaraan otoksesta); http://raredankness.com/Seeds/SATIVA/DieselWreckHaze.htm
 
Last edited by a moderator:

dubdub

New member
Moikka moi! Tulin tänne hölisee. Miten saan journalin käyttöön? Samalla tekisi mieli kysyä, että mitkä on teidän kasvattamistanne lajikkeista se yks lemppari, joka tulis autiolle saarelle mukaan. Entä mitä uutta lajia kokeilisit jos saisit valita minkä vaan menneestä ja tulevasta ajasta?

Minua tällä hetkellä kiinnostaa erityisesti kushit, joista testiin tulossa bubba kush, pure kush (gh) ja chemdog. Grinhouselta vielä prophettia kans. Saas nähä voisin laittaa kuvia.
 
Top