What's new
  • Please note members who been with us for more than 10 years have been upgraded to "Veteran" status and will receive exclusive benefits. If you wish to find out more about this or support IcMag and get same benefits, check this thread here.
  • Important notice: ICMag's T.O.U. has been updated. Please review it here. For your convenience, it is also available in the main forum menu, under 'Quick Links"!

Kannabis Suomalaisessa mediassa (artikkeleita)

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
You must spread some Reputation around before giving it to JayJay again.

Ja tattis. Kusi toi piratebay haku taas, sieltähän sen olisi saanu.

:woohoo:
 

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
http://www.iltalehti.fi/oulu/200903269305275_ou.shtml

Ai ai siellä on kissalan pojat ottanu kriminaaleja kiinni. Kuinka monella on Suomi konepistooli turvaamassa ovea? Mulle riittää pesari vielä ainakin jonkun hetken..
Hyvät satsit kamaa taas saa siitä kyttien huutokauppaan, vaan voisivat vähän hellemällä kädellä noita roinia kohdella. Ikävä ku on heti lommoilla :smile:
 

don_veijo

Member
lama muka tulee ja päättejilllä ongelmaan ratkasu joka on joka päivä otsikoissa mutkun luullaan et se on portti doussia ynnä muut shaisee jos se ois laillista ni en usko et ne polttais sitä ketkä ei oo tähänkään päivään mennes sitä imeny enkä usko siihenkään et rikollisuus kasvais päin vastoin ei me ns rehu heebot jakseta tuoll olla mitään vääntämäs ku ollaan niin hyvissä ne on ne piripäät ja muut kemikaali heebot ketkä sit rikollisuutta lisää :noway:MUT KOROSTAN ETTÄ TÄÄ ON MUN MIELIPIDE asiasta mikä joka päivä esillä jossain mediassa (lehessä,tv:ssä ja radiossa)



:fsu:


mut kyl tää viel paremmaks joskus muuttuu (sitä odotellessa :joint: )
 

ganjamavn

Member
Tänään 2.4.2009 klo 22:05 kyttäruudussa (TV2 Poliisi-TV):
Kannabiksen kotikasvatus - vaaraton puutarhaharrastus? Tulisiko tehokkaat ilma-aseet ja jouset muuttaa luvanvaraisiksi? Poliisin tunnistuskoirakouluttaja. Viron poliisin matkassa Tartossa. Juontajana Marko Niemi.
 
R

ruutzman

Täytyypä sanoa että jäipä kyllä paskan maku suuhun tuosta poliisitv:n jutusta :mad:
 
C

Cannabal

Ei hitto, löytyispä 150 kiloo hasaa !
Olen yrittänyt koiraakin kouluttaa hassiksenpiilotusleikeillä, ja löytyyhän se, mutta ei ole rekku vielä mitään tuommosia jemmoja löytäny.
 

DonBong

Member
no-huh.. just.. vittu jättäisivät jo meidät rauhaan. mitä pahaa tavallinen kotiviljelijä tekee yhteiskunnalle? Mä olen törmännyt täällä stadissa moneen kyybeliin jotka sanoo et ei niitä kiinnosta toi hamppu, olis vaan parempi jos esim. Helsingin yössä jaettaisiin jointteja niin ei olis niin saakelin idiootteja ihmisiä liikenteessä joka viikonloppu.. imelän hajun takia..varmaan jotain just poliisikoulusta valmistuneita virkaintoiloijoita....
 

ganjamavn

Member
Ei helvetti. Mä tuoksun myös aika usein imelälle. Varsinkin hikoillessa tuntuu kuin ois muutamat jointit huulessa :D

Tarvii vissiin alkaa kiskoa enemmän viinaa ja kuseskella housuun jottei ihmiset tunnista mua kannabiksen käyttäjäksi ja sitä kautta leimaudu narkomaaniksi.
 

litletown

Member
Aika hulluu touhua nykyään virkavallala.Täytyy muistaa pitää mukana valkosipulia,etikkaa,viina ja tietty omaa kusta jonka voi kuumotuksissa viskata päälensä.:)
 
Top