What's new
  • Please note members who been with us for more than 10 years have been upgraded to "Veteran" status and will receive exclusive benefits. If you wish to find out more about this or support IcMag and get same benefits, check this thread here.
  • Important notice: ICMag's T.O.U. has been updated. Please review it here. For your convenience, it is also available in the main forum menu, under 'Quick Links"!

Kun VITUTTAA!!!!

DonBong

Member
Niin laitetaan tänne näitä yskimisiä sekä :wallbash:kiukunpurkauksia joita meillä kaikilla on joka kuu, ja saa todellakin purkaa oikein sydämen pohjasta , saa kommentoida ja laittaa omia mielipiteitään...esim. vain saadakseen ns. purettua jollekin, johonkin, jotenkin ja kutenkin...

Antaa tulla vaan, kaikki ulos! Olen olkapäänä...:kissass:
 

ganjamavn

Member
No perkele, moottoripyöräkausi alkanut jo ja mun pyörä vielä osina tallin lattialla. Vituttaa kun ei ole kerennyt kasailemaan. Ja vituttaa kun ei topseedistä ole mitään kuulunut, vaikka tilauksesta jo viikko. Tilanne edelleen Pending. Ja emäntä lähti viihteelle, saan sitten taistella ipanoiden kanssa tämän illan kun oisi voinut hatsit ottaa. Mut kai se tästä...kesä tulee....
 

DonBong

Member
No, hitto sullahan sitä sattuikin sitten...heh... tuli tässä yksi vitsi mieleen tosta...oot varmaan lukenu sen jo mut kuitenkin laitan tähän lohdutukseksi sulle sen, niin ja siis vielä tohon ongelmaan-->laita niille e-mailia tukeen ja kysele hieman kauanko niillä yleensä menee kun huomaavat asiakkaan suorituksen tileillään ja muista mainita myös tilausnumerosi sekä nimesi, niin luulisi jo samana päivänä tilanteen olevan "delivered". Toiv.

Isossa kaupungissa oli julmetun suuri tavaratalo, josta sai aivan kaikkea, siis todellakin aivan kaikkea. Laittoivat sitten lehteen ilmoituksen myyjän paikasta ja paikkaa hakemaan ilmaantui ujohkon oloinen maalaispoika.
"Oot sitten maalta kotoisin?"
"Joo'o."
"Ootko ennen tehnyt myyntihommia?"
"Juu, kyllä mä siellä maalla..."

Vaikka sälli olikin vähän ujon oloinen, niin myyntipäällikkö jotenkin piti hänestä, ja otti hänet hommiin.

Pitkän hikisen ensimmäisen työpäivän jälkeen päällikkö tulee siinä viiden pintaan katsomaan miten maalaispoika on pärjännyt.
"No, montakos kauppaa olet tehnyt?"
"Yhden."

Päällikkö on vähän pettynyt, ja toteaa: "Niin, yleensä meidän myyjät tekee sellaiset 20-30 kauppaa päivässä. Paljonkos arvoinen se ainokainen oli?"

"1,2 miljoonaa."

"Yksi pilkku kaksi miljoonaa!! Mitä -ihmettä- sä oikein myit??"

"Niin no, mä myin tälle kaverille ensin sellaisen pienen ongenkoukun, sitten vähän isomman, seuraavaksi sellaisen Rapalan viehesarjan ja vielä perhontekovehkeet. Sitten se tietysti tartti siimaa, ja mä myin sille ensin sellaista tavallista, sitten vähän vahvempaa ja vielä sellaista kunnon barracudankestävää extrasiimaa. Tietysti siihen sitten oli myytävä kunnon vavat ja kelat. Sitten todettiin, että kyllä se venekin tarvitaan, ja niin mä vein kaverin veneosastolle ja myin sille Marino 9000:n erikoisvarustein. Seuraavaksi se totesi ettei sen vanha kuplavolkkari kyllä jaksa vetää semmoista rohjoa, joten vein sen sitte vielä auto-osastolle ja myin sille Range Roverin ja trailerin. Kaikkineen siitä tuli aika tarkkaan 1.198,160 mk."

"Ei jumalauta, mies tulee ostamaan ongenkoukkua ja sä myyt sille kaiken tuon?"

"No ei ihan... itte asiassa se tuli ostamaan muijalleen tamponeja, ja mä sitten sanoin sille, että sun viikonloppus on joka tapauksessa pilalla, mikset lähde vaikka kalaan..."
 

mummi

New member
Onpahan tullut seurattua menoa täällä jo pidempään, mutta nyt ensimmäinen posti kun sattui mukava topikki :laughing: Vituttaa kaiken maailman perseennuolijat :mad:"Mä oon sitä mieltä mitä säkin oot" " Ei kun enpäs ookkaan kun sun kaa lipi lipi" Ihmiset vois sanoo oman mielipiteensä suoraan ja arastelematta eikä mennä vaan virran mukana joka asiassa.

:wallbash:

:joint: Jopas helpotti kun sai sanoa sen ääneen
 

DonBong

Member
:moon::kissass:Joo perseennuolijat on oma kastinsa, mutta joukkoon mahtuu kuitenkin ihan vain huonon itsetunnon omaavia ihmisiä jotka yrittävät tehdä jollain pointilla itsensä kuullun perusteella mielenkiintoiseksi ja keskustelun jatkumiseksi vaihtavat mielipidettään epävarmuuttaan...jne..

:wave:Tervetuleoa tänne jäseneksi Mummi... pieni joke tohon kylkeen...Juna-asemalle tuli eräänä päivänä kaksi miestä, joista toinen meni istumaan ja toinen meni lippuluukulle ja kysyi: "Saisinko lipun Kalakoskelle?" Virkailija vähän hädissään etsi tietokoneista ja kartoista, missäpäin se semmoinen paikka oikein oli. Kun ei löytynyt, niin joutui kysymään, että: "Missä tämä Kalakoski oikein on?" "No tuollahan se istuu odottamassa junalippuaan."
 

lapa

Member
NO tässä yks

Rautavaaralla asui seppä joka oli kova suustaan. Lupasi tehä mitävaan metallista ja sanoi osaavansa kertoa minkätahansa metalli osan nähtyään mistä se on peräisin. No paikallislehden naistoimittaja päätti tehdä sepästä jutun ja otti kuparisen ehkäisykierukan mukaansa. Pajalle päästyään näytti sepälle kierukan ja kysyi mistä tuo on peräisin? Seppä otti kierukan ja hieraisi leukaansa. "kyllähän mä noita oon nähny, mutta en nyt juuri muista missähän vitussa se oli".
 

don_veijo

Member
:fsu: Don_veijo avautuu =( mua VITUTTAA sellaset mulkut kelle pitäis aina olla antamas jotn mut sit ku niil on sato valmis ni on luurit kiinni ja ollaan koton ja imastaan koko sato yksin sit ku ne on loppu ni sit taas kysellään säätöö VITTU VITUN VITTU :yoinks:
 
Last edited:

ganjamavn

Member
:fsu: Don_veijo avautuu =( mua VITUTTAA sellaset mulkut kelle pitäis aina olla antamas jotn mut sit ku niil on sato valmis ni on luurit kiinni ja ollaan koton ja imastaan koko sato yksin sit ku ne on loppu ni sit taas kysellään säätöö VITTU VITUN VITTU :yoinks:
Vaihda kavereita...
 

DonBong

Member
:fsu: Don_veijo avautuu =( mua VITUTTAA sellaset mulkut kelle pitäis aina olla antamas jotn mut sit ku niil on sato valmis ni on luurit kiinni ja ollaan koton ja imastaan koko sato yksin sit ku ne on loppu ni sit taas kysellään säätöö VITTU VITUN VITTU :yoinks:

Joo ihan tuttua, tai sit annat jollekin edullisesti aina omiasi, mutta kun tällä valmistuu niin oho! maksaa ihan överinä. Mutta tosiaan sellaiset tyypit ei ole mitn todellisia ystäviä vaan hyväksikäyttäjiä...annoin pikkusormen, ja se vei koko käden...
 

love?

Member
Mua vituttaa nimimerkin mummi kommentti. Onko se nyt niin kauheeta jos sanoo vaikka jotain positiivista, pikemminkin saisi yleistyä semmonen IMO. Noh nyt minä olin eri mieltä hänen kanssaan että josko tulis vaikka paremmalle mielelle siitä.
 

don_veijo

Member
Joo ihan tuttua, tai sit annat jollekin edullisesti aina omiasi, mutta kun tällä valmistuu niin oho! maksaa ihan överinä. Mutta tosiaan sellaiset tyypit ei ole mitn todellisia ystäviä vaan hyväksikäyttäjiä...annoin pikkusormen, ja se vei koko käden...

:laughing: juurikin noin viime sadost nakkasin parille tyypille joita luulin ystäviks ni 20ppiä mieheen kunnol trimmattui pääty jötöi mut sain takas micro kuivaa hötöö no oon päättä ny nnyt sen et en oo enää se kuka tekee ns alotteen ja heittää jotn haluun saada ite ensin ni tietää mit antaa takas :abduct:
 

DonBong

Member

DonBong

Member
Pakko laittaa se kuva tähän, ni on ainakin topicin mukainen..;)
stubb.jpg
 

ganjamavn

Member
Tänään vituttaa vähemmän kuin viimeksi. Sain moottoripyörän vihdoin ja viimein ajokuntoon, nyt saa kesä tulla. Jes!
 
Top