What's new
  • Happy Birthday ICMag! Been 20 years since Gypsy Nirvana created the forum! We are celebrating with a 4/20 Giveaway and by launching a new Patreon tier called "420club". You can read more here.
  • Important notice: ICMag's T.O.U. has been updated. Please review it here. For your convenience, it is also available in the main forum menu, under 'Quick Links"!

Ace Seeds Malawi

D

Dr. KJB

ihan mielenkiintoisia kyllä ootko huomannu isoa eroa kasvussa tms normi ämpäreihin esim?

No, kerran vaan kasvattunut Air Potilla ja en kyllä huomannu paljonkaan eroa normi ruukkuun... Tosin normiruukkuja kun olen käyttänyt, niin minimi koko on ollut 40l ja nyt oli viimeksi käytössä 20l Air Pot ruukku ja tulos oli suunnilleen sama. Katsellaan miten Malawi tykkää...
Peace.
 
D

Dr. KJB

07.10
Päivä 10

l4hPDZW.jpg

updhpwH.jpg
 

gunslinger

Member
oujea nopeesti kasvavat kyllä onkohan muuten isosti tuoksuva lajike toi? o_O

kaveri ettis sativaa joka olis mahollisimman neutraali tuoksultaan ja pyysi suosittelemaan jotain.

itse vain indica voittoisia kasvatellu niin en tienny neuvoa.
 
D

Dr. KJB

oujea nopeesti kasvavat kyllä onkohan muuten isosti tuoksuva lajike toi? o_O

kaveri ettis sativaa joka olis mahollisimman neutraali tuoksultaan ja pyysi suosittelemaan jotain.

itse vain indica voittoisia kasvatellu niin en tienny neuvoa.

Aika normaali tahtia tulee joo...
Pitäisi olla aika tuoksuton ja kannattaa suositella :)
 

gunslinger

Member
mitenkä hei pitääkö toi sun ilmanvaihto pahasti möykkää? itse kun asun kerrostalossa niin oma ufo kyllä pitää meteliä ettei viiti yöllä luukuttaa :(
 
D

Dr. KJB

mikä lamppu sulla muuten on ja onko ilman vaihto millanen? o_O

Valaisin on 315W Keraaminen Monimetalli ja polltimo on tällä hetkellä Daylight, jonka vaihdan myöhemmin Agroon.
Poistoilmapuhallin on 150,300,410m3/h ja tuulesta vastaa 30cm Lattiatuuletin.
 
D

Dr. KJB

mitenkä hei pitääkö toi sun ilmanvaihto pahasti möykkää? itse kun asun kerrostalossa niin oma ufo kyllä pitää meteliä ettei viiti yöllä luukuttaa :(

En asu samassa huoneistossa ja puhallin on äänieristetty :)
Valoa 16h/vrk.
 

gunslinger

Member
aah okei paa kuvaa äänieristyksistä jos joudat =)

kiinnostaisi itseä kyllä kun toi skunkki lemuaa nyt jo aika rajusti.
 

gunslinger

Member
ok täytyy tutustua tarkemmin noihin osaatko veikata db mitä tuulettimesta lähtee vaikka 2 tasolla?
itsellä on 380m3/h mutta se falskaa ja pitää mölyä helposti paukkuu yöllä yli 40db jouduin sen sammuttamaan kun aikani sillä ajettua rupesi yläkerran porukka potkimaan pattereita yms mukavaa :( joten hiljaisuus on must kyllä tässä!.
 
D

Dr. KJB

ok täytyy tutustua tarkemmin noihin osaatko veikata db mitä tuulettimesta lähtee vaikka 2 tasolla?
itsellä on 380m3/h mutta se falskaa ja pitää mölyä helposti paukkuu yöllä yli 40db jouduin sen sammuttamaan kun aikani sillä ajettua rupesi yläkerran porukka potkimaan pattereita yms mukavaa :( joten hiljaisuus on must kyllä tässä!.

Paha sanoa desipeleistä. Kyllä siitä ääntä lähtee liikaakin (minulle), mutta huomattavasti vähemmän kuin normipuhaltimista!
 
D

Dr. KJB

and now the magic happens =)

Toivotaan...:)
Taimet menivät tänään 15l Air Pot ruukkuihin Multaseokseen...
En muuten suosittele lajiketta jos ei omista hyvää ilmanvaihtosysteemiä, sillä nämä kaverit HAISEVAT!!!
Kuvia alkuviikosta kun tulee viikko täyteen kukintavaiheessa.
 

gunslinger

Member
okei osaatko kuvailla hajua? ainakin tuolla ace osiolla oli monet maininnut että hyvät fenot on tuoksunut "earthy smell"
fotoa odotellessa =)
 
D

Dr. KJB

okei osaatko kuvailla hajua? ainakin tuolla ace osiolla oli monet maininnut että hyvät fenot on tuoksunut "earthy smell"
fotoa odotellessa =)
Vaikea sanoa... Sellanen voimakas maanläheinen, pähkinäinen skunkki vivahteella?
Kuvia tiistaina kun tulee viikko täyteen kuklintavaiheessa :)
 
Top