What's new
  • Happy Birthday ICMag! Been 20 years since Gypsy Nirvana created the forum! We are celebrating with a 4/20 Giveaway and by launching a new Patreon tier called "420club". You can read more here.
  • Important notice: ICMag's T.O.U. has been updated. Please review it here. For your convenience, it is also available in the main forum menu, under 'Quick Links"!

NY DANSKER? SIG HEJ HER!

esbe

hybridsfromhell
Mentor
Veteran
denne tråd kan måske være med til at samle folk lidt mens DCF er nede(og snart tilbage).

icm er faktisk også et dejligt forum, med uendeligt mange fede tråde og info. håber i får ligeså meget inspiration og glæde ud af det som jeg har :D
 
Last edited:

dyr

Member
ICMag Donor
Ærgeligt med DCF men nu får jeg da tid til at læse her. Kan være jeg også vil poste billeder her. :wave:
 

Dkgrower

Active member
Veteran
Dkgrower aka Totalbon

Har spenderet time vis i Hasish sub forumet or i Sub´s organic collective
 

Gunnarguchi

Active member
ICMag Donor
Veteran
hejsa allesammen.

Jeg dyrkede en del pot i mine unge dage, men denne hobby har ligget stille i mange år indtil jeg her fornyligt fik smag for det igen.

Bestilte lidt frø udfra gode råd og vejledning fra DCF's brugere, men disse frø er kommet lidt i klemme pga Frøbankens pludselige ferie, men heldigvis har jeg fået lovning på lidt forskellige frø fra hjælpsomme DCF brugere, så jeg tror jeg komemr i luften med det grønne i haven i år alligevel :kissass:

Jeg afventer spændt disse frø med posten såvel som en pakke Royal Dane som jeg har bestilt hos topskud.

Har allerede købt rigelig med forskellige remedier herunder udvidet pladsen mht minidrivhuse, ferramol og lidt billig flydende start gødning (osv., tjekket området fra bil og Google earth, gødet og klargjordt jorden i egen have også så nu venter jeg bare spændt.

Imens hygger jeg mig lidt med et par planter under kunstlys.

Takker endnu en gang de mange hjælpsomme brugere fra DCF og rart at se så mange af dem herinde sammen med andre danskere og entutiastiske dyrkere fra hele verden.

Har også planer om et lidt større indoor grorum og har været oppe og inspicere det igen i dag og fået målt op til de første materialer mm, men selve projektet lader vente lidt på sig af tids og økonomiske årsager, så vi starter lidt i egen have først og med lidt guerilla grow i området :wave:
 
Last edited:
G

Guest

Ja nu må jeg også være med.

HPIM1134.jpg


VH SIDOW
 

OleBent

Member
Hej folkens

Så lykkedes det også for ut at finde frem og ind her.

Ser ud som et rigtig fint sted men DCF er nu meget savnet.....

Et lille skud fra haven forleden dag.

icm.jpg


(Forrest: B3/N7 x Erdpurt, bagest tv: Royal Dane, bagest th: Afghan x Erdpurt)


/OleBent
 

Paddi

GanjaGrower
Veteran
Godt du fandt os OB.
Ja, DCF er savnet, men mon ikke snart siden er oppe igen. Det er jeg sikker på.

Dejligt billede fra haven :canabis:

Hygge
Paddi
 

esbe

hybridsfromhell
Mentor
Veteran
dejligt at se jer mænd!

dutch passions blueberry, 12 timers altan og 12 timers grow tent.
8344blueberry120607.jpg
 

backyardgrower

New member
Hej allesammen fra backyardgrower (oldfarmer) . Håber at dcf snart er oppe at køre igen. Fandt denne side i slutningen af maj, blev registreret 2 juni , men fik først tilladelse til poste reply i dag så derfor først livstegn nu.
Mit sommergrow kører, jeg snarest sende en opdatering, fik taget lidt billeder i går nu må jeg se om jeg kan finde ud af at sende photos. Har desuden nogle billeder fra hampmarchen 5maj på befrielsesdagen.

De fedeste hilsner backyardgrower (oldfarmer) :wave:http://www.icmag.com/ic/newreply.php#
wave
 
G

Guest

Hej så har Damerne fået sine første krystaller (.

Danish Skunk Mix and DHaze x MG 12 day´s in Flowering
First Timer
My first crystal´s on the bud´s (;













esbe håber vi ses på roskildeFest (,


Peace Bro´s
 

Bybo

New member
:wave:

Hej Alle!

Øv! hvor er det surt at DCF er lukket? :fsu:

Er der ikke nogen der har noget nyt?

V.h.
Bybo Aka bybo
 

Paddi

GanjaGrower
Veteran
mums dyr
Hvad med at præsentere dit lækre guerilla på "Cannabis growing outdoors"

Bybo, mon ikke DCF er tilbage i løbet af ganske få dage.

Hygge
Paddi
 
Top