What's new
  • Please note members who been with us for more than 10 years have been upgraded to "Veteran" status and will receive exclusive benefits. If you wish to find out more about this or support IcMag and get same benefits, check this thread here.
  • Important notice: ICMag's T.O.U. has been updated. Please review it here. For your convenience, it is also available in the main forum menu, under 'Quick Links"!

Ulkokasvatus 2014

Tuco Ramirez

Active member
No juu, kyllä se 2014 siisoni sieltä pikkuhiljaa tulee :) tänään tuli roudattua viimiset mullat. onneks hoitu talvella suurin osa mestoista pulkan avulla. Suosittelen kaikille, pulkan päälle multasäkki, kun lunta on vielä maassa niin hommat hoituu iisisti!

before:
QEOiAlt.jpg


after:
6p3bmK2.jpg


Paskat keväällä vielä joukkoon ja se on valmis. Reilu kuukausi ja siemenet paperin väliin! Aijaijai!!
 

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran


Löyty tommonen mesta, karua on, mut hienoja kohopenkkejä ssais kun jaksais vaan roudata perkeleesti multaa :) Taitaa tulla parit siemenspotit.



Vanhoja spotteja vois mennä parantelemaan/suurentamaan, vaan vielä oli aika jäässä tuo multa, kun tikulla tökin.

http://www.youtube.com/watch?v=sSjYDJtX_-E
 
S

scai

S

scai

Joo, kokeilen nyt sitä muutamaan oksaan ja katsotaan alkaako tuleen femmattua.
Kokeessa menee varppi kuukausi pari..
 

Maranello

New member
Joo, kokeilen nyt sitä muutamaan oksaan ja katsotaan alkaako tuleen femmattua.
Kokeessa menee varppi kuukausi pari..


Älä selitä :laughing: menee enintään 2 viikkoa et tulee pallit :woohoo:
Lukee tosin netissä että one branch oletin ite et yhel pullolla voi tehä 10-50 vähintään..
 

johnny depp

Member
Tervehdys kaikille!

Näyttäisi siltä että täällä harrastetaan lähinnä erinäisiä metsäseikkailuja. Onko täällä kenties ketään joka harrastaa puutarhurointia omalla pihallaan, parvekkeella yms?
 

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
Kyllä meikä vegeili hydroja ja jotain autoja kukkikin, vielä kun Helsingissä asuin niin parvekkeella. Ikävä vaan, että rappukäytävässä oli semmonen tuuletusparveke (vai mikä se nyt onkaan), josta näkyi suoraan meikän ekan kerroksen parvekkeelle.. Ne omat parvekkeet oli jälkityönä tehtyjä. Myös siihen meikän ekan kerroksen parvekkeelle pystyi pienellä työllä kiipeemään katselemaan mitä sieltä löytyy :) Mut enpä sen takia koskaan jäänyt kiinni, vaikka aika riskaabelia näin jälkikäteen fundeerattuna. Ja yhdellä hippikamulla on hyvä partsi tuohon tarkoitukseen, iso ja tilava, aurinko paistaa hyvinä aikoina melkein koko päivän siihen. Ja kaverilla on siinä yleensä tomaattia ja muita kasveja suojana.. Väleissä muutamia autoflowskeja. En tiedä miten muut mariplantut reagoisi, kun siellä tuppaa olemaan hukkavaloa katulampuista sun muusta babylonvalaistuksesta aika reilusti.
 

Runt

Member
Uusi täällä ja kysymykset sen mukaan: Koska on hyvä aloittaa AF´ien esikasvatus? Ajattelin itse että toukukuun alku olisi hyvä -DR ja AAK47.
 

johnny depp

Member
itse asun sen verran maaseudun puolella, että ajattelin vain pistää muutaman kukan tuohon takapihalle. rivitaloasunto on tosin, mutta tuskin nuo naapurin mummot tunnistavat tyttöjä kunhan tämä suomen median kannabis-intoilu menee ohi.

viime vuonna heitin yhden pussisiemenen sinne koristekasviksi ihan vain kokeilun vuoksi. selvästi yli 2 metrinen puu siitä kasvoikin, mies tosin (vaikka olisikin ollut nainen ei olisi millään ehtinyt kukkimaan kun äiti ainaskin oli jack hereriä). mahtavaa hasista sain kuitenkin pojasta, vaikka kaadoin suurimman osan tuotteesta valmistaessa vahingossa viemäriin.

tänä vuonna puutarhaan pitäisi mennä muutama feminoitu 8 ball kush muna. sen pitäisi ainakin huhujen mukaan olla lyhyt eli hieman näkymättömämpi. väittävät myös että kukkii erittäin nopeasti, joten odotan tämän vuoden saldon olevan enemmän kuin gramma hasista.
 

johnny depp

Member
Uusi täällä ja kysymykset sen mukaan: Koska on hyvä aloittaa AF´ien esikasvatus? Ajattelin itse että toukukuun alku olisi hyvä -DR ja AAK47.

nuo säät eivät oikein näytä seuraavan kalentereita nykyään, eli on varmaan parempi tarkkailla pelkästään ilmoja. olettaisin että nuo autot ehtivät kasvaa hyvin kunhan vain on jo lämmin ulos mentäessä.
 

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
Turhaa niitä AFiä on esikasvattaa, idätät vaan kotona ja raijaan mehtään. Paree tuloo sillälailla, oon meinaan kokeillu.
 

Runt

Member
Ai ihan vaan idättämällä? Nää menee luontoon eli ne jää sinne ihan "orvoiksi". Kiitos, pitää miettiä.
 

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
Juu, kyllä ne toimii paremmin sillein. Pääsevät heti isoon multatilaan niin ei tuu mitään pykimisiä. Viime vuonna parvekelaatikoissa idätettiin, ja vietiin ulos kun olivat muutaman sentin pitusia. Koulimalla siis.
picture.php


Linnut ja muurahaiset tuppaa safkaamaan noita itäneitä siiduja, niin ehkä paree että antaa tulla vihreäksi tollalailla, vaikka sitten jänöt, rusakot, hiiret ja peurat tykkää noista nuorista taimista taas. Mut vie sen verran kesämmällä, että niille ehtii tulemaan luonnonvarasia lempiruokiaan, niin tokkopa niitä paljoa katoaa. Mutta noi myöhäsimmätkin autot, hazet sun muut, ehtii kyllä hyvällä phenolla suurinpiirtein loppuun hyvänä kesänä, ellei homeet vie kaikkea. En mä aio ainakaan enää esikasvattaa autoja tuota takapihakäsittelyä enempää.
 

SovietFinland

Active member
Joo, toi on tärkeää että luonnossa on muutakin vihreää kuin hampuntaimet. Mullakin on yksi spotti riistapellon vieressä (50m), hirvet ja peurat safkaa pellossa ja jättää mun taimet rauhaan. Pitää koputtaa puuta, mutta vielä siellä ei ole tullut eläintuhoja.
 

Runt

Member
Mun paikka on lähellä merta, kai se on viileempi kauemmin keväällä ja toivon ettei tulisi sitä hometta.
 

k-grower

Member
itse olen aika uuno mitä tulee ulkokasvatukseen, mutta heräs kysymys eikö suolainen meri-ilma tuo mitään ongelmia?
luulis että se maaperäkin melkoisen suolaista ja ph alhaalla?
edellisiä kasvatuksista meren rannalla mitään kuvia vai onko tämä ensimmäinen kerta?
 

Runt

Member
k-g: Suolapitoisuus on niin pieni täällä päin että se tuskin vaikuttaa ja ajattelin roadata omat mullat kasvupaikalle että pH yms on kohallaan.
 

k-grower

Member
mulla on tämmönen mielikuva että tämä suolaisuus on se juttu minkä takia ruokaa ei yleensä viljellä merenrannassa ja että siellä ei oikein kasva kun heinä ja muut sissit just tän takia, ilmanlaadullaki voi olla yllättäviä vaikutuksia sen suolaisuuden kanssa. ennen kasvattanu merenrannassa? lykkyä tykö.
 
T

TransistorMind

Ainakin tällasia olis tulossa tällä kertaa:

Royal Nepal F3
Ovela Ratsastaja x Diesel ryder
Sour 60 x Think Different
(S60xTD)x(ORxDR)
S60 x Star Ryder
S60 x AF Mazar
AF Ovela Olema
LR#2
Pehkuryder x Thyphoon

Lisäksi olis siemeniä mm. näistä:

AAK-47 x (PRxThy) Jälkimmäinen oli AF pheno ja se hermaili ihan selkeästi. Heteitä sai olla nyppimässä vähän väliä pois.
(S60xTD) x (PRxThy) - sama emo, mikä siis hermisteli. Pölytin kaksi eri oksaa eri uroksien pölyllä nääs.

Kumpaakaan en ajatellut jatkaa ettei huonot geenit periydy, joten noi jää viimeisiksi jos jaksaa vielä kaivaa kuoppaa ja roudata multaa muiden jälkeen. Tekee niistä sitten jotain syötävää tms...

Huomasin viime kesänä että osassa Royal Nepaleita oli hyvä homeen sieto, osassa ei. Joten tällä kertaa teen siitä siemenspotin josta en kerää mitään muuta talteen kuin parhaimmin säilyneiden yksilöiden siemenet. Aion antaa niiden olla maastossa niin pitkään loppusyksystä, että viimeisetkin alkavat homehtumaan. Erottuu sitten jyvät akanoista ja parantuu se homeen sietokyky taas seuraavaan sukupolveen mentäessä. Vois vieläpä tehostaa efektiä olemalla käyttämättä mitään homeentorjuntaa.
 

Latest posts

Latest posts

Top