What's new
  • Please note members who been with us for more than 10 years have been upgraded to "Veteran" status and will receive exclusive benefits. If you wish to find out more about this or support IcMag and get same benefits, check this thread here.
  • Important notice: ICMag's T.O.U. has been updated. Please review it here. For your convenience, it is also available in the main forum menu, under 'Quick Links"!

Arjans Haze ja Power Kush

Runt

Member
Onko kukaan teistä kasvattanut Arjans Haze taikka Power Kush? Ajattelin kasvattaa mullassa ja sisätiloissa, seurana 3kpl Snowryder. Vinkkejä?
 

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
No lintuja tarttee vielä kevättalvella ruokkia. Talipallot kyllä on halvempia, ja ehkä laadukkaampiakin. ;)
 

Runt

Member
Kaikki haukkuvat Arjania :) No, ei ole valinnanvaraa kun rahat on loppu niin saa käyttää mitä on. Next time will be different :)
 

Runt

Member
Olen edelleen utelias eli onko Arjan Hazella huonot tehot tai muita huonoja ominaisuuksia? Mitä olen lukenut niin sehän pitäisi olla cup voittaja jne.
 

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
Arjani ostanu voiton.
Jos oot jo hommannu ne pavut, niin kokeile ihmeessä ni näet. Kai niistä jotain tulee..
Mut jos vielä harkitset, niin itte ainakin hommaisin muita papuja. Toisaalta kyllä meikä on greedhouse heitteri, niin mikä mä oon sanomaan :)

Henkkohtasesti en ole kasvattanut GH:n papuja, mut oon ollu niiden kuppilassa pettymässä samaisiin cup-voittajiin. Hieno kuppila oli kyllä, ei siinä mitään. Ja hyvännäkönen eukko myi limpparia. Mut eipä se huumeturistin fiiliksiä pelastanu enää siinä vaiheessa :)
 

PunkSteady

Member
Taitaa olla jo kasvamassa ja päivyriä tuolla toisella forumilla. Toivottavasti tulee edes itse kasvattajaa miellyttävää hazea.
 
S

scai

I grew arjans Strawberry haze.Not good.Weak, no good buds etc...better grass in my yard..
 

sensimillah

Member
Arjan´s puljun "maine" on täysin rahalla ostettua.
Se "myy" lippuja cuppeihin jotka ovat valmiiksi täytetty ja antaa niitä ilmaiseksi porukalle jotka ottavat.
Eli sen menestys on täyttä kusetusta ja ostettua "mainetta".
Boikotoikaa tuota puljua aina ja iänkaikkisesti!
 

Runt

Member
No niin, yleinen mielipide on lievästi sanottu negatiivinen :) Sain ne pavut kaverilta ja rahapulan takia ei ole muita vaihtoehtoja -paitsi pari Snowryder ja yksi Power Kush. Siis päivä kerralla ja kerron miten käy.
 
K

Krutibrko

My favorite strain of GHS its trainwreck.Hmm... i find two good phenotypes from 40 femseeds.Its not good bilancion,its horrible!
 

Runt

Member
Se toinen Arjan on kyllä onneton -kummat lehdet, vaaleita ja jotenkin rytissä- mutta toinen on suht kelpo. Se vaaleus ym ei johdu muusta kun genetiikasta, muut kasvit saanut samat ravinteet, sama lamppu jne. Saahan se kasvaa ja katsotaan mitä siitä tulee.

Siirsin eilen plantut isompiin, 15l, sangoihin ja kohta olisi aika 12/12 valoon mutta kannattako odottaan pari päivää siirron jälkeen?
 

Runt

Member
Tilanne pari viikkoa ennen kaatoa: Se toinen Arjan on tosi nätti (toinen meni roskiin aikoja sitten) mutta se Power Kush kärsii niin stressistä että hyvä jos siitä saadaan edes BHOta...
 

Runt

Member
Arjans kaatui ja -yllätys- se on tosi näyttävä pieni joulukuusi! Tahmainen ja tiivis, koepoltto odottaa.

Northern Lights kasvoi 130W Ledin alla ja siitäkin tuli ihan hyvää, turhan paljon annoin kasvaa pituutta eli valoläpäisy on ollut puutteellinen mutta muuten ihan jees. Koepoltto odottaa.

Powerkush: Se kasvoi liian korkeaksi ja vaikka kuinka taivuttelin niitä oksia niin epäilen valostressiä sillä -alemmat okat kehittyneet paremmin. Tinktuura tavara, koepoltto oli vaisu mutta maku Ok.

Taas on opittu jotain. Next grow on sitten cbd painotteinen, pavut hankittu cbd crew:sta.
 

T-Roy77

Member
GHS

GHS

Itselläni ei ole ollut valittamista GHS:n pavuista, enemmän mun mielestä on kusetusta se, että pyydetään pavuista tyyliin 100 puntaa 3 kpl, ei se hamppu perkele kultaa kasva. Mutta toisaalta kun oon kasvatellu useemman vuoden GHS:n pavuista, niin ois ehkä aika vaihtaa vaikka mandalaan, tai dutchpassioniin =D
 

Latest posts

Latest posts

Top