What's new

Polyploid ?

Se on moro.
Onks joku viherpeukku täällä kasvattanut polyploidin ?
Mulle tämä oli täysin uutta,mutta oli pakko googlettaa kun
yksi mun GG4 on käyttäytynyt tosi oudosti.
Heti alusta työnsi 3 lehteä kahden sijasta,kasvoi tuplavauhdilla.
Tekee 3 uutta vartta kahden sijasta,ja nyt pääbudi näyttää siltä että kasvaa horisontaalisesti :D
Onks kellään kokemusta ja miten on käynyt ?
 

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
Muutaman oon nähny, ei niissä ihmeitä oo ollu. Osa lopettaa kolmihaarasena kasvamisen myöhemmin vegessä tai kun alkaa kukkimaan, muuten se on vähän niin kun kasvi toppais itte ittesä :)

Muistaakseni ICmagilla oli jokunen vuosi sitten lankaa, missä joku löysi tommosen kolmekärkisen äijän ja ois tehny siidua sillä, mutta pöly oli steriiliä..

Laita kuvaa/stooria miten itellä käy kun saat duunailtua :tiphat:
 

Horselover Fat

Member
Veteran
Kerran oli tuollainen joka jatkoi kukintaan tuollaista kasvua. Vähännhassun näkönen budi, mut ei muuta outoa.

Whorled phyllotaxy haulla löytyy ilmiöstä juttua.
 
Ei,tämä ei koske kolmehaaraista ainoastaan,vaan sillä on yksi ylimääräinen kromosoomi.
Jos tekee google kuvahaun tuolla polyploid ja cannabis niin tulee vastaavanlaisia.Buddha seeds yritti tehä siemeniä jolla olis toi ominaisuus.
Joo Bad ticket,laitan kuvia lähipäivinä..
 

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
tumblr_mkpfarcw9G1qb7j3io1_500.gif
 
Tuossa nyt kahen viikon kukinnan jälkeen.
Runko paksuimmillaan topbudin kohalla.Näyttää rabarberilta.
 

Attachments

  • IMG-20200327-WA0010.jpg
    IMG-20200327-WA0010.jpg
    62.5 KB · Views: 51

UnNatuReal

Member
Jännän näköinen. Ei ku testaamaan saisko tehtyä feminisoituja tai hermis siemeniä tuosta joissa ominaisuudet mukana, niin niistä vois sitten koittaa kehitellä jotain stealthia tai jotain :watchplant: Tavallisella pölyllä ei varmaan pölyty, tai jos pölyttyy, niin mutaatio ei siirry seuraavaan sukupolveen (tosin jollain lailla piilevänä saattaisi siirtyä, koska jotenkin se on nytkin triggeröitynyt).

The cannabis breeders bible kertoi että ei vaikuta tehoihin mitenkään ja että polyploidisia ominaisuuksia on teoriassa mahdollista yrittää vakiinnuttaa, mutta se on äärimmäisen vaikeaa koska suurin osa yksilöistä on steriilejä.
 

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
Jaa tommosia meinasit. Ihmettelinkin että miten noi kromosomit tai niiden puutteen näkee kasveista, kasvit kun ei soita banjoa.. Mut joo, tommosiakin oon nähny ulkokasvatusten puitteissa, luulin vaan että se on joku mutantti tai kasvuhäiriöinen. Ei ollut mitään ihmeellistä mun mukaan muuta kun kummallinen ulkonäkö loppujen lopuks.
 
Ja pari kuvaa lisää..on kyll niin oudon näköinen kapistus..Pistokkaita oon yrittäny..huonolla menestyksellä.
 

Attachments

  • 20200402_134219.jpg
    20200402_134219.jpg
    96.2 KB · Views: 49
  • 20200402_134143.jpg
    20200402_134143.jpg
    88.3 KB · Views: 50
  • 20200402_134111.jpg
    20200402_134111.jpg
    147.2 KB · Views: 50

wutwut

Well-known member
Veteran
winner@420giveaway
kerran soman siemenistä nycd tuli just tuollanen. pihkaa ei juuri näkynyt, mutta kyllä se jotenkin silti vaikutti. hyvissä olosuhteissa olisi varmasti ollut parempi. en jäänyt kaipaamaan, vaan sitä toista fenoa kyllä..
 

Latest posts

Latest posts

Top