What's new
  • Happy Birthday ICMag! Been 20 years since Gypsy Nirvana created the forum! We are celebrating with a 4/20 Giveaway and by launching a new Patreon tier called "420club". You can read more here.
  • Important notice: ICMag's T.O.U. has been updated. Please review it here. For your convenience, it is also available in the main forum menu, under 'Quick Links"!

femmattu pöly

moro hampuusit
ajattelin tilata femmattua pölyä mut kolmesta vaihtoehdosta vaikee valita.ajattelin et joku näistä

-layercake(weddincake)
-gelato 69
-geegee(gorilla glue)

olis tarkotus pölyttää:malawi-panama,panama,white indica(whiterhino x auroraindica)F1
 

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
Hmm.. Miten tuo käytännössä toimii pölyn tilailu ja lähetys? Meinaan siis että ulkomailta vissiin tulee, niin kauankohan toimituksessa kestää ja miten elinvoimaista pölyä se sitten on? En oo mikään siitepölytietäjä niin menee meikän osaamisalueen ulkopuolelle aika vaffasti. Kuka tommosia myy ja paljonko maksaa?

Sinänsä ei hassumpi idea, jos toimii..
 

amaThor

Active member
Vähä niinkuin edellä...

Tuntuu ainakin että noissa femmatuissa pölyissä elin ikä ei aina kaikkein parhain, ainakaan itse tehdyissä...

Itse olen hopeaveden joskus tehnyt ja sillä nycd pölyt, pöly toimi upeasti ja siemeniä tuhansia eikä ole vielä ukkoa / transua tullut vastaan itsellä eikä muilla...

Ostetulla hopeavedellä (myytiin aivan fem pölyä varten tehokkaimpana) tehty pöly oli aika lailla tuhkamunaa...

Ja hiukan kauemmin pakkasessa säilytetty pöly kanssa tuntui menettäneen tehonsa täydellisesti.
 

henki

Active member
Oliha asiaan pakko googlata, kun kiinnosti. Tosiaan yksimesta näkyy myyvän muutamaan mallia. Kuinkahan tarkasti tämä friikattu emo on valittu ja todettu vakaaksi? Entä yksilön ominaisuudet? Mitähän laki sanoo, pölyn vastaanottamisesta vai tuleeko ennakkotapaus kiinni jäädessä? Siemenpankit tuskin ilahtuu tästä ilmiön levitessä. Kuinkahan paljon tulee gold diggereitä ilmiön ympärille?
 
tuli tilattua geegee pölyä
muutaman viikon päästä pääsee tekemään uusia risteytyksiä,toivottavasti tulee paljon eri fenoja ja ihme tyttöjä mistä vois mahdollisesti tehdä f2:sia

onko joku tilannut vahvempaa hopevettä ulkomailta?amazoni sivuilta kattoin 100ppm pottu vettä parikympi pinnassa,ton ku pistää 50/50 riittää pitkäksi aikaa
 

amaThor

Active member
Viime keväänä tilailin ebaystä jenkeistä femmaukseen tarkoitettua hopeavettä ( oliko markkinoiden stydeintä myynti piheis... ) ja omasta mielestä itse tehty toimii paljon paremmin...

Ei vain silloin jaksanut nysvätä...
 

Iamnumber

Active member
shaman.. laita viesti (nyt asap) josko sitoudut laittamaan viestin 3-4kk päästä et tuliko yllätysvieraita tms?
ns. dead man switch eli mikäli mitään ei kuulu (jos sitouduit viestittämään) oletus on että karhukopla tms on käynyt romuamassa kotona.
 

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
Ei kai siinä siitepölyssä mitään laitonta ole. Ainakaan huumausainerikos ei ole, kun pölyssä ei ole huumaavia aineita, eikä siitä yksinään voi valmistaa semmosia :)
Tietty jos joku tullin janari löytää pussukan missä on jauhoa ja lukee että se on femmattua maritsuaanapölyä, niin kyllä se varmaan esimieheltä tarkistaa, että mitä tehdään. Eikä tuo maahantuonti/vastaanottaminen pitäs olla laitonta. Enkä keksi mitään kasvinsuojelusäädöksiä tai karanteenilakejakaan asian suhteen. Ja Euroopastahan nuo vissiin tulee, niin postitus ei luulis kauaa kestävän. Mainostivat myös tuolla sivuilla, että pölyt tulee paketissa jossa niiden pitäs säilyä elinvoimasena jääkaapissa 3kk, ja vuoden pakastimessa. Tietty jos se tullin janari avaa paketin ja ottaa näytteitä, niin sitten ei erikoispakkauskaan kauaa enää auta. 80e paketti on kyllä aika kova hinta pölystä..Tulee aika kova grammahinta. En tiedä kokaiinin katuhintoja, mut veikkaisin että sekin ois halvempaa :D Tietty jos tuo pöly toimii ja tuloo asiallisia papuja, niin ei tuo 80e oo kova hinta. En ite maksais, mut jos joku maksaa, niin siinähän maksaa.

Kerro shamaani sitten miten pöly toimii ja mimmosta siementä ja planttua näistä tuloo :tiphat:
 
enemmä mua kuumottaa tilata siiduja kuin nyt pölyy
pölyn hinnaksi tuli lähes huntti postikuluineen,jos nyt saan tehtyy muutama sata femmattua siementä,yhden siemenen hinnaksi ei montaa senttiä tuu.
tykkään kasvatella siemenistä ennemmin kuin klooneista näkee eri fenotyyppejä,
erillaisia mutantteja.
viimeksi tilatut siidut kustansi noin 70e siihe pöly 100e ja ton hinnalla saan kasvatella muutama vuode ppk tyylillä.musta tua ei ollu paha sijoitus?
 

Turha.p

Active member
Kerroha toki miten kävi pölynsuhteen aikanaan.
Harkitsitko että olisit itse tehnyt pölyä esim hopeavesityylillä. En ole itse tehnyt mutta mielessä ollut että pitäisi kokeilla tehdä. Ei se nyt niin vaikeaa voi olla. Toki säästäähän siinä aikaa jos ei pysty samaan aikaan kahessa eripaikassa risuja pitämään.
 

Iamnumber

Active member
shaman.. joo.. 50 harmaan sävyä ja silleen.. contraband > siidut> ledit> viinan tilaaminen euroopasta > 300L viiniä autossa euroopasta ..


se on tullivirkailijan päivästä kiinni mihin siitepöly isketään .. suomen tullilla on kuitenkin pitkä historia laittomasta toiminnasta joista tunnetuin lienee käytettyjen autojen verotus ja alkoholin matkustajatuonnin rajoittaminen käännetyllä todistustaakalla.


Turha .. joo.. ite tekeminen ei näyttänyt mitenkään kovin vaikealta tai kalliilta .. ohjeita löytyy suomen ja lontoon murteella.. ei valitettavasti oo linkittää suoralta kädeltä.
 
Top