What's new
  • Happy Birthday ICMag! Been 20 years since Gypsy Nirvana created the forum! We are celebrating with a 4/20 Giveaway and by launching a new Patreon tier called "420club". You can read more here.
  • Important notice: ICMag's T.O.U. has been updated. Please review it here. For your convenience, it is also available in the main forum menu, under 'Quick Links"!

Auto Glueberry O.G.

KiefRichards

Active member
Hmmm...
Sulla on 2,25m2 alue, niin kyllä vähintään tuplaisin valotehon :tiphat:
Kiitoksia kauniista sanoista :)

Epäilisin et kuussatasella sais helpommin g per w jos sillä nyt mitään väliä on. Tonnisella pitäs saada kuitenkin 250g per puska...

Kolme litraa päivässä ton kokonen!:laughing:
 
K

KJB

Päivä 39

1jLO3g8.jpg

r6jM6XQ.jpg

9saxWJN.jpg

aYWVSWF.jpg
 
K

KJB

Päivä 40

En ole aiemmin päivityksissä laittanu mittoja, niin tällä hetkellä
pituutta 83cm ja leveyttä 90cm ja vielä muutaman päivän kaveri venyy...
Täyttää hyvin neliön alueen, niinkuin pitääkin :)

vFLo0Ac.jpg

SaWC78q.jpg

5uDUyYU.jpg


Ollaan suurinpiirtein puolivälissä...
 
K

KJB

Päivä 42

CJkm4Yx.jpg

YwbL5Gs.jpg

CTcmv44.jpg


Venyminen alkaa olemaan ohi ja kaveri keskittyy
nyt pelkästään budin tuottamiseen :)
Päivitykset tästälähtien tasaviikoin ja viimeistä kertaa
teltan ulkopuolelta kuvat, sillä en halua vahingossakaan
katkaista varsia :tiphat:
 
Last edited:
K

KJB

Miten tämän kanssa lopulta kävi?

Kävi niin, että tuli tupatarkastus ja se oli siinä!
Täällä oli remontti 4kk sitten ja tulivat tekemään jälkitarkastuksen
tossa muutama viikko takaperin, niin ei paljon vaihtoehtoja jääny!

Toivottavasti ei tuu esteitä muutamaan kuukauteen, meinaan...
IdBxOHi.jpg

SxDtVoV.jpg

1OxLgih.jpg
 

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
Noi on kyllä paskoja jos ei tiedä/muista että joku on tulossa.
Meikällä joskus kun Helsingistä olin just muuttanu landelle ja saanut ekat plantut vegeemään uuteen kämppään niin soi ovikello. Mietin etten mee avaamaan kun en ketään odottanut, ikkunasta vähän kattelin että joku pakettiauto seisoo pihassa.. Soittelivat pari kertaa lisää, mut olin jo päättäny etten avaa. Mut sitten alko avain rapisemaan lukossa, olin että wtf! No äkkiä paita pois päältä, housut jalasta ja pyyhe lanteille, vesilasista pari pisaraa vettä naamalle ja eteiseen vastaan ennen kun ehtivät pitemmälle: "ELKÄÄ TULKO MÄ OON IHAN NAKUNA SAAKELI!

Isännöitsijä ja kosteusmittaaja oli tulossa sisään kosteuksia mittaamaan. Asiasta oli kyllä ilmoitettu 6-8 viikkoa etukäteen, mutta meikä olin vasta kolmisen viikkoa ehtinyt kämpässä asumaan, niin oli edelliselle asukkaalle menny laput siitä. Mut ei siinä, sanoin etten asiasta tienny ja pyysin että tulevat myöhemmin uusiks että ehin kuivaamaan munaskuut. Olivat että joo, tullaan huomenna jos olit just suihkussakin. Ei pysty kosteuksia mittaamaan märästä kylppäristä muutenkaan.

Pikkutaimet ja vegelamput sai helpolla kaappiin piiloon mittailun ajaksi, mut tommonen viimosillaan oleva kukkiva planttu ei oo ihan niin helppo juttu, haiseekin varmaan.
Mut nooh, semmosta sattuu.. Ens kerralla paree tuuri taas :tiphat:
 
K

KJB

Noi on kyllä paskoja jos ei tiedä/muista että joku on tulossa.
Meikällä joskus kun Helsingistä olin just muuttanu landelle ja saanut ekat plantut vegeemään uuteen kämppään niin soi ovikello. Mietin etten mee avaamaan kun en ketään odottanut, ikkunasta vähän kattelin että joku pakettiauto seisoo pihassa.. Soittelivat pari kertaa lisää, mut olin jo päättäny etten avaa. Mut sitten alko avain rapisemaan lukossa, olin että wtf! No äkkiä paita pois päältä, housut jalasta ja pyyhe lanteille, vesilasista pari pisaraa vettä naamalle ja eteiseen vastaan ennen kun ehtivät pitemmälle: "ELKÄÄ TULKO MÄ OON IHAN NAKUNA SAAKELI!

Isännöitsijä ja kosteusmittaaja oli tulossa sisään kosteuksia mittaamaan. Asiasta oli kyllä ilmoitettu 6-8 viikkoa etukäteen, mutta meikä olin vasta kolmisen viikkoa ehtinyt kämpässä asumaan, niin oli edelliselle asukkaalle menny laput siitä. Mut ei siinä, sanoin etten asiasta tienny ja pyysin että tulevat myöhemmin uusiks että ehin kuivaamaan munaskuut. Olivat että joo, tullaan huomenna jos olit just suihkussakin. Ei pysty kosteuksia mittaamaan märästä kylppäristä muutenkaan.

Pikkutaimet ja vegelamput sai helpolla kaappiin piiloon mittailun ajaksi, mut tommonen viimosillaan oleva kukkiva planttu ei oo ihan niin helppo juttu, haiseekin varmaan.
Mut nooh, semmosta sattuu.. Ens kerralla paree tuuri taas :tiphat:

Neljä päivää ennemmin tuli lappu, niin eipä siinä voinu muuta ku
kaataa tyttö 3vko etuajassa...
Siinä meni festarikassa!
Tilaan bubblebägit ja teen hashista, niin ei mee aivan hukkaan...
 
Top