What's new
  • Happy Birthday ICMag! Been 20 years since Gypsy Nirvana created the forum! We are celebrating with a 4/20 Giveaway and by launching a new Patreon tier called "420club". You can read more here.
  • Important notice: ICMag's T.O.U. has been updated. Please review it here. For your convenience, it is also available in the main forum menu, under 'Quick Links"!

Auto Glueberry O.G.

K

KJB

Päivä 3

WPQoOfY.jpg

YQI7gLY.jpg


Taimenalut 15l Air Pot ruukkuihin multaseokseen...

dqGq9Sz.jpg
 

afgan11

Active member
Siitä, että näytti ensimmäiset karvansa jo päivä 13/14...
Jos on hyvä feno, eli se mikä kasvaa suureksi ja kestää
kukkia sen 12-14vko, niin ei koskaan näytä karvojaan
ennen ku 3-4vko iässä.

Tämä on niin totta! Suurimmat sadot vedetty autoista, jotka näyttää karvansa 4-6 viikon väliin.

Toivotaan nyt super fenoa täältä ruuduntakaa. :tiphat:
 

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
Onko tuo Dutch Päshönin alkuperästä matskua? Lukasin niiden myyntipuheet lajikkeesta, niin hyvältä tuo kuulosti, mut niinhän ne aina tuppaa lupailemaan hintsusti liikoja ja vähän extraa siihen päälle. Toevotaan, että hatsi on hyvää kun valmiiksi asti ehtii :):yes:

Keep on truckin' :tiphat:
 
K

KJB

Onko tuo Dutch Päshönin alkuperästä matskua? Lukasin niiden myyntipuheet lajikkeesta, niin hyvältä tuo kuulosti, mut niinhän ne aina tuppaa lupailemaan hintsusti liikoja ja vähän extraa siihen päälle. Toevotaan, että hatsi on hyvää kun valmiiksi asti ehtii :):yes:

Keep on truckin' :tiphat:

Hmmm...
(GG * OG) * Auto Blueberry, niin taitaapa olla
tuo Auto mustikka Passionin omaa geenipankkii ja ensimmäinen
jenkkilinjaa...
Joo, ainahan ne lupailee kuun taivaalta :laughing:
 

afgan11

Active member
Only one plant and I like the tent too :)


Saanen kysellä miksi kasvattelet vaan yhtä autoflowskia kerralla? Näyttäis teltassa olevan tilaa useammallekkin plantulle, ja nyt varsinkin, kun indica-autoa kasvattelet.. (onko tuo 90x90 tent?)



Tovereille ja oppipojille olen toitottanut aina, että pinta-ala täyteen, ei mene valoenergia harakoille. Tulee samalla se yli kolmeheinoa kuivaa. :)






Autoflower Growtipsi: NYT leikkaat ylimmät 2 isointa aurinko lehteä pois. (itse ottaisin 4 ylintä)
-stimuloi alempia kasvuhaaroja kasvamaan + saavat paremmin valoja.
Parissa päivävässä yltävät päälatvan tasolle, ja satokin nousee.'


10v kokemuksella.
 
Last edited:
K

KJB

Saanen kysellä miksi kasvattelet vaan yhtä autoflowskia kerralla? Näyttäis teltassa olevan tilaa useammallekkin plantulle, ja nyt varsinkin, kun indica-autoa kasvattelet.. (onko tuo 90x90 tent?)



Tovereille ja oppipojille olen toitottanut aina, että pinta-ala täyteen, ei mene valoenergia harakoille. Tulee samalla se yli kolmeheinoa kuivaa. :)






Autoflower Growtipsi: NYT leikkaat ylimmät 2 isointa aurinko lehteä pois. (itse ottaisin 4 ylintä)
-stimuloi alempia kasvuhaaroja kasvamaan + saavat paremmin valoja.
Parissa päivävässä yltävät päälatvan tasolle, ja satokin nousee.'


10v kokemuksella.

Mulla kasvaa muutakin teltassa, ganja on vain sivuprojekti ;)
 
Top