What's new
  • Please note members who been with us for more than 10 years have been upgraded to "Veteran" status and will receive exclusive benefits. If you wish to find out more about this or support IcMag and get same benefits, check this thread here.
  • Important notice: ICMag's T.O.U. has been updated. Please review it here. For your convenience, it is also available in the main forum menu, under 'Quick Links"!

Zamal Landraces from the island of Reunion

bradipo

Member
Salut Nitr@x, voilà qui est intéressant, je suivrai avec intérêt durant les longs mois de culture qui s'annoncent! ; ) N'hésite pas à nous transmettre des infos sur les autres "kalités" de l'ile; j'en ai d'épiques mais trop lointains souvenirs. ; ) Bon courage. Vertes salutations. B.
 

Nitr@x

Member
Salut Nitr@x, voilà qui est intéressant, je suivrai avec intérêt durant les longs mois de culture qui s'annoncent! ; ) N'hésite pas à nous transmettre des infos sur les autres "kalités" de l'ile; j'en ai d'épiques mais trop lointains souvenirs. ; ) Bon courage. Vertes salutations. B.

Salut bradipo :tiphat:

il faudra du temps et de la patience, la qualité il y en a beaucoup, mais pas de certitude d'origine (mangue carotte, tisane, poivre, 1 taf, 2 taf, filament move etc) . J'ai essayé d'éviter les hybridations hollandais

Merci toi aussi :tiphat:
 

Nitr@x

Member
Nice Buds . She can reveg if start under 18/6 ? J see her in icmag sb grow in Netherlands start flo in june juli 20/4 18/6 .

Hi grower1234

yes reveg outdoor , indoor into growbox I have never tried

I have mom -> cloned -> clone becomes mom -> cloned -> etc

on the island now the seeds germinate naturally

:tiphat:
 

Latest posts

Latest posts

Top