What's new
  • Please note members who been with us for more than 10 years have been upgraded to "Veteran" status and will receive exclusive benefits. If you wish to find out more about this or support IcMag and get same benefits, check this thread here.
  • Important notice: ICMag's T.O.U. has been updated. Please review it here. For your convenience, it is also available in the main forum menu, under 'Quick Links"!

Kun VITUTTAA!!!!

Wnbgrower

New member
Oma vitutuksen lähde löytyy 25.7.2008 tapahtuneesta autokolarista missä onnistuin tuhoomaan käteni. Pitkä ojentajalihas puuttuu lähes kokonaan, hermot paskana ja iso pläntti ihonsiirtoa = ei kovin kaunis näky... Vakuutukset onneks kunnossa, eli saan kyllä vakuutuksesta kaikki sairaalakulut, fysioterapian, lääkkeet jne. ja kela maksaa sairaspäivärahaa.

Mutta tämä rahan saanti on niin helvetin vaikeaa välillä... Pitää lähetellä 10 paperia joka helvetin suuntaan ja jos on yksi kirjotusvirhe niin paperit tulee takaisin...

Tässä nyt sitten oltu sairaslomalla hetki, töihin ei pääse, rahaa tulee n. 500€/kk -20%...

Jalkapallo ja salibandyharjotukset joutunut lopettamaan kokonaan. Aina pitää varoa kättä joka helvetin paikassa. Ei pääse uimaan. Ei voi pelata beach volleyta.

Ja vielä pitäisi yksi leikkaus tehdä, ja sen piti olla viimeistään toukokuun alussa (siis tänä vuonna) mutta kun soitin TAYSiin ja tiedostelin asiaa niin he ovat päättäneet että leikkaus onkin vasta ensi syksyllä. Käteeni on siis tehty jo 3 eri leikkausta, mutta hermoja ei voitu korjata koska damage kädessä oli niin massiivinen.

Ja nyt tällä kirjoitushetkellä ei ole sairaslomapapereita tälle kuukaudelle, vaikka olen soittanut että lähettäisivät. Seuraava varattu lääkärinaika on 4.6, että oletetaanko että olen ilman sitä sairaskorvauksia, koska ilman sairaslomatodistusta (vai miksi kutsutaan) en saa korvausta kelalta. Ja näitä papereita voidaan kirjoittaa vain 1kk kerrallaan.

Tuossa 26.5.2009 tulee 20v tauluun, ja joudun asumaan vielä vanhenpieni luona, mikä on kyllä hyvä, koska rahani ei yksinkertaisesti riittäisi elämään omillani.

Onneksi on paljon kavereita ollut tukemassa toipumista niin on jaksanut näin pitkän ajan.

Välillä sitä miettii öisin, kun ei tule uni silmään, että voiko vitutukseen kuolla, mut onneksi on vehreetä joka rauhottaa mielen :joint:

Peace out! Ja kiitos jos jaksoit lukea.
 

ganjamavn

Member
Voi paska. Kurjaa että joudut tuollaista käymään läpi. En osaa muuta sanoa kuin tsemppiä sulle, periksi ei kannata antaa.
 

DonBong

Member
Oma vitutuksen lähde löytyy 25.7.2008 tapahtuneesta autokolarista missä onnistuin tuhoomaan käteni. Pitkä ojentajalihas puuttuu lähes kokonaan, hermot paskana ja iso pläntti ihonsiirtoa = ei kovin kaunis näky... Vakuutukset onneks kunnossa, eli saan kyllä vakuutuksesta kaikki sairaalakulut, fysioterapian, lääkkeet jne. ja kela maksaa sairaspäivärahaa.

Mutta tämä rahan saanti on niin helvetin vaikeaa välillä... Pitää lähetellä 10 paperia joka helvetin suuntaan ja jos on yksi kirjotusvirhe niin paperit tulee takaisin...

Tässä nyt sitten oltu sairaslomalla hetki, töihin ei pääse, rahaa tulee n. 500€/kk -20%...

Jalkapallo ja salibandyharjotukset joutunut lopettamaan kokonaan. Aina pitää varoa kättä joka helvetin paikassa. Ei pääse uimaan. Ei voi pelata beach volleyta.

Ja vielä pitäisi yksi leikkaus tehdä, ja sen piti olla viimeistään toukokuun alussa (siis tänä vuonna) mutta kun soitin TAYSiin ja tiedostelin asiaa niin he ovat päättäneet että leikkaus onkin vasta ensi syksyllä. Käteeni on siis tehty jo 3 eri leikkausta, mutta hermoja ei voitu korjata koska damage kädessä oli niin massiivinen.

Ja nyt tällä kirjoitushetkellä ei ole sairaslomapapereita tälle kuukaudelle, vaikka olen soittanut että lähettäisivät. Seuraava varattu lääkärinaika on 4.6, että oletetaanko että olen ilman sitä sairaskorvauksia, koska ilman sairaslomatodistusta (vai miksi kutsutaan) en saa korvausta kelalta. Ja näitä papereita voidaan kirjoittaa vain 1kk kerrallaan.

Tuossa 26.5.2009 tulee 20v tauluun, ja joudun asumaan vielä vanhenpieni luona, mikä on kyllä hyvä, koska rahani ei yksinkertaisesti riittäisi elämään omillani.

Onneksi on paljon kavereita ollut tukemassa toipumista niin on jaksanut näin pitkän ajan.

Välillä sitä miettii öisin, kun ei tule uni silmään, että voiko vitutukseen kuolla, mut onneksi on vehreetä joka rauhottaa mielen :joint:

Peace out! Ja kiitos jos jaksoit lukea.

:fsu:Tottakai jaksoin lukea ja ymmärtää sun kärsimyksen...Mulla itselläni on vaikea sairaus jota lääkärit ei pysty toteamaan vaan yrittävät saatana tukahduttaa mun kivut lääkkeillä eikä oikealla hoidolla, mä olin ennen siis muutama vuosi sitten 105kg pelkkää urheilijan lihasta ja elämä mallillaan kohti loistavaa tulevaisuutta personaltreinerinä, mutta!!!! Vittu!!! Mä en muista koska olen viimeksi herännyt aamulla ja sanonut että: olipas hyvin nukuttu yö....Tahi olipas ihana syödä näin hyvää ruokaa ja oikein vatsan täydeltä ilman saatanan moisia kärsimyksiä ku on koko kehon jänteet niin vittumaisia ja kivuliaita. Ainoa oikea sivuvaikutukseton lääke on kannabis!!!!!!!!!!!! Ja sitä on niin vaikea saada lääke-kannabiksena suomesta, koska "he" "päättäjät eli Huorat" ajattelevat ja päättävät että suomessa kannabis lääkkeenä on vain se ainoa viimeinen keino hoitaa kivusta kärsiviä ihmisiä, eikä että se olisi se paras ja sivuvaikutukseton. ok, mulla on aina ollut hyvä ja huumorintajuinen elämänkatsomus jolla jaksan eteenpäin ja sillä mä jaksan uskoa parempaan huomiseen. Olen myös muusikko joka tarkoittaa sitä että sävellän ja soitan tuskani ulos ku sanat eivät riitä kertomaan miltä musta oikeasti tuntuu näin monen vuoden witun kärsimyksen runtelemana. Kaikki sympatia sinne sulle dude, I think I know what you are going thru... Ainakin me kivuissa elävät tiedetään olevamme edes elossa. no, tapani mukaan laitan sulle tähän vitsin lohdutukseksi: Mielisairaalassa oli lääkärikierros käynnissä ja lääkärit pääsivät yhteen suljettuun huoneeseen asti, kun näkivät Virtasen huoneen kulmassa pärisevän ja heiluttaen käsiään kuin ohjaisi rattia..."mitäs se Virtanen oikein touhuaa"? kysyi yli-lääkäri...
-Juu ajelen tässä lappiin mökille..
-Noh sehän mukavaa totesi yli-lääkäri..
samaan aikaan toisessa nurkassa istui Jantunen ja veti käteensä..
-Mitäs se Jantunen sitten oikein touhuaa?(kysyi yli-lääkäri)
-juu kato, emmä muuta ku panen Virtasen muijaa sillä välin ku se on lapin reissulla...:laughing:
 

Sweet Inc.

Member
Oma vitutuksen lähde löytyy 25.7.2008 tapahtuneesta autokolarista missä onnistuin tuhoomaan käteni...

Täällä on vähän sama linja, jo kohta kaks vuotta on olkapää ollut paskana. Ja ei niin isoa eroa tos iässä, 25 taulussa.2006 lopussa paino oli punttiksen takia sen 110-115 ja nyt jtn 90-95, ja kunto täysin mennyttä. Viime kuun alussa oli leikkaus, joka oli suksee sinällään, mutta myöhempi episodi sai jonkun napsahtamaan paskaksi uudelleen. Loksahtelee sijoiltaa helvetin helposti... ei voi tehdä paljoa, ja kun oikea käsi on niin vielä pahempi.

Ens viikolla on läägäre, joka toivon mukaan leikkauttaa "heti" uusiksi, ainakin syyt siihen ovat olemassa. Saikulla olen ollut vaihtelevasti pian vuoden, ja jatkuu tähän tietoon 1.9 asti. Uuden leikkauksen myötä sitä tuleepi ajankohdasta riippuen 4-6kk lisää. Olen vielä tyyppiä joka päjähtää jos istuu tekemättä mitään. Passivoituu, masentuu, jne.. Kyl te tiedätte sen rundin.

Koko työhistoriani oon tehnyt fyysistä työtä helvetin monessa eri hommassa, ja jos nyt voisi, lähtisin tässä vaiheessa tekemään ihan mitä vaan. Mutta ei niin ei. Veneen koko on aika iso, meinaan meitä on monta tässä jollassa:petting:. Ei oikein voi muutakun koittaa olla popsimatta itseään tramal-oxynorm koukuun (käyttämättömiä respoja tossa tramaleille kolme) ja uskoa siihen tämä risukasa vielä siirtyy itsestään aurinkoon. Voimia itse kullekkin säädylle ja taholle, viel se siitä setviytyy, vaikka ehkä eri tavoin kun voisi luulla. Kuunnelkaa Devinin One day at a time ja sparkatkaa. (Keikka oli douppi!!!)

Ja sitten se vitutus mitä tulin vuodattamaan: Rakensin 12 paikkasen kookoshydron paskalla kädelläni tänään, valmiina kaikki ja testirunissa huomasin että vesipumppu on itsestään haljennut säilytyksessä, pullistunut halki. Kelan sairaspäivärahoilla ostamaan uutta tässä vaiheessa? I think not.:wallbash: Eka kerta moneen kuukauteen kun tekee mieli juoda.
 
Last edited:

ganjamavn

Member
Vittu. Emäntä sitten katkoi 3 danish passion verson vartta joita paistattelin tuossa terassilla. Oli heittänyt pressun niiden päälle ja lähtenyt kaupunkiin. Taitaa saada runtua kunhan tulee kotiin. Vittu.
 

DonBong

Member
menikö ihan katki-poikki-puhki-halki? vai taittuivatko vain? Varmasti oli ihan vahinko, joten älä liikaa satinkutia anna...
 

ganjamavn

Member
Halki-poikki-ja-melkein pinoon. Oli jo tosi nuutuneita kun pääsin kotiin. Korjasin halkaistulla pillillä, kattoos kui käy...itku....
 
P

perakko

uskosin että eivät tollasesta juurikaan ota nokkiinsa, pari päivää menee toipuessa ja taas mennään.
 

Stombe

Active member
Kandee luukuttaa julma henriä ja haistattaa kaikelle pitkän vitun. Sit jos alkaa hajoilee ja masentuu ja niiku vähä menee harmaaks spektrit nii aina pitää löytää jotain positiivista kaikesta esim oha tää masennus vittumainen juttu joo mut kylhän tää helvetinmoinen välinpitämättömyys on aika helmi bonari aina silloin tällöin.

"Elämme vaikeita aikoja mutta kyllä sadonkorjuun aika aina joskus taas koittaa"
Jos petskut vie vehkeet tänään nii ei muuta ku huomenna uutta pygeen, ja vieköön nekin ja ei muuta ku ylihuomenna uutta, niin kauan ku henki pihisee kunnes lopulta ite toimii ravinnepuikkona ja kasvaa koiranputkee.

Ja vielä pieni vinkki kaikille ensikertalaisille putkaan : K - V - K - L eli KIISTÄ VAIKKA KÄDESTÄ LÖYTYI , älä oo rehellinen ku ei laki ole suakaan kohtaan, vaikka kiltti kuulustelijasetä niin yrittääkin pissaa sua öögaan että on.
 

Sweet Inc.

Member
Ja vielä pieni vinkki kaikille ensikertalaisille putkaan : K - V - K - L eli KIISTÄ VAIKKA KÄDESTÄ LÖYTYI , älä oo rehellinen ku ei laki ole suakaan kohtaan, vaikka kiltti kuulustelijasetä niin yrittääkin pissaa sua öögaan että on.
Ja vastaat kysymyksiin vaikka näinkin yksinkertaisesti: En kerro. (Nimimerkillä Kotietsintä ja 20min kuulustelu->kotiin savuille.)
Helpotti tietysti että nauroin kokoajan kovisteluille ja myönsin sen käytön:moon:.
Voihan ne vittumaisuuttaan pitää putkassa muttei tutkintavankeuttakaan ala hakemaan polttelun takia...
Ja aivan oikein, niin monta kertaa uusiks puskat kunnes uskovat, ja vaikka sellin ikkunalaudallakin kasvaa.
 

litletown

Member
Joo mutta kolmeen päivään kannattaa aina varautua,ottakaahan nyt hyvät ihmiset siihen lakimieheen,asianajajaan yhteyttä vai että hatsin poltostakin puduun voi jumalauta et eiks niillä ole enään mitään muuta tekemistä suomen sinivuokko järjestöllä kusee melassa ja pahasti.
 

budhunter

New member
mailma vs minä 3-0 (1-0,1-0,1-0)

mailma vs minä 3-0 (1-0,1-0,1-0)

Vaihtuipi vuodeksi 2009 ja olin jo jonkin aikaa saanut kivasti rahaa säästöön ja suunnitteilla paras kesäloma ikuisuuteen. Olisi voinut olla lomalla töistä ainakin 2kk ja olisi paljon lomailurahaa ihan siksi että voisi tehä ihan mitä huvittaa millon huvittaa. Ja sitten tuli se Maaliskuu, ehkä tämän alueen synkin Maalilskuu pitkään aikaan. Taisi täältä saman päivän aikana melkein 10 jäädä kiinni.

Nimipäivä ja ihan normipäivä duunissa, lähössä kotiin hyvin mielin ja kännykkä soi. "Poliisista päivää, oletko kaukanakin kotoa tällä hetkellä? Voitaisiin vähän jutella". Siinä vaiheesa kuului DOJOINNGG ja kyrpä nousi otsalle asentoon, kyllähän sen nyt arvasi mitä asia koskee. Noh siitä sitten kotio avaamaan pojille ovea, yksi esitteli itsensä huumepoliisiksi ja tervehdin myös kätellen. Yksi säntäsi makuuhuonetta kohti ja totesin että turhaa sinne on mennä, ne on tuolla saunassa. Noh siinä sitten 2 alkoi ottaa tavaraa mukaan ,1 kuvaa ja yksi kyselee multa kaikkea. Annoin kaiken mitä oletin että haluavat suoraan ja tarjosin apuanikin, varsin rennosti meni koko asia. Hassuinta oli että mukaan ei lähtenyt kuristinta mutta ikivanhan ATX-virtalähteen ottivat vaikka kerroin mikä se on kun eivät tienneet. Samoin jäi 200W ESL joka oli sillon käytössä. Kysyivät etteikö natikkaa ole ja säästin vaivaa ja annoin ne kaapista käteen. Ne veivät. Yksi hiilari lähti myös.

Noh, myönsin siinä samalla että kaikki omaan käyttöön(vaikka en edes käytä, lääkekäyttöön vain kaverille mutta minähän en muita sotke asioihin) ja hetken mietyttyäni "kauanko olet kasvatellut ja montako satoa"-kysymystä päätin myöntää että tämä oli toinen(toisesta kun oli periaatteessa todisteita wc:n puolella jäänyt siivoamatta pois). Noh kun oli kukka, natikat ja tunnustus niin totesi että "eiköhän tämä riitä, lähdetään asemalle". Jättivät oikeasti tutkimatta 4 kaappia makuuhuoneesta kokonaan :eek:. Sitä ihmettelin suuresti. Suurin paine oli ehkä siinä vaiheessa kun tutkivat keittiön laatikoita kun muistin että fikti on siellä...jälkeenpäin totesin että ehkäpä tulevaisuudessa en samassa laatikossa pidä käteis-säästöjäni fiktin kanssa, voipi näyttää hieman huonolta. Pari päivää aikasemmin kun siellä oli tosiaan huvittavasti ruskeassa kirjeessä reilu tonni käteistä fiktin ja minigrippien päällä :noway:. Onneksi olin juuri käynyt ostamassa uuden TV:n niillä. Helpotus oli siis melkoinen kun ei herra edes fiktistä tai pusseista mitään kysynyt. Asemalle sain ajaa omalla autolla ja samoin pois puolen tunnin päästä. Koko hoito oli ohi reilussa tunnissa, mikä oli myöskin iloinen yllätys.

Noh se siitä sitten. Päätin että ehkäpä lopettelen ne puuhat sitten siihen ja odottelen tuomiota. Mutta kun sitä sontaa alkaa tulla niin sitä kanssa tulee. Seuraava viikonloppu ja kaverille ajelemassa ryyppimään vitutusta pois ajan ulos syvään ojaan. Siinä sitä sitten istuttiin jonkin aikaa kylmässä yksin miettien elämän tarkoitusta. Ryypimään onneksi pääsin mutta auto jäi sinne odottelemaan hinausta... noh. oli kiva viikonloppu muuten sentään.

Kolmanneksi aalloksi tarjoiltiin ihan kuun viimeisillä päivillä työttömyyttä. Jee. Ihan täysin puun takaa eräs keskiviikko ilmoitettiin ettei olekkaan enää
töitä ensi Maanantaina. ..jaahas. :moon:

Tässä sitä sitten ollaan käytetty laskuihin ne lomailuun tarkoitetut säästöt ja persaukisuus iskee kohta. Ja huomenna taidan sitten virallisesti olla huumerikollinen, luultavasti 60 päiväsakkoa tulee piristämään ihan vitusti lisää. Alalta josta jäin työttömäksi ei huumetuomiota oikeen kivalla katsota joten tuskin niihin hommiin pääsen enää.

On sitä ennenkin oltu maassa ja syvällä mutta nyt alkaa oikeasti iskut riittää, olen ihan täysin henkisesti rikki eikä auta että usein fyysisestikkin. Yritän päivä kerrallaan lähinnä pysyä hengissä ja piilotella muilta kuinka huono olo oikeasti on. Aikaisemmin aina on jotenkin selvitty mutta enää en tiedä. Olisinpa ulosajaessani vaan vetänyt jonkin tolpan ympäri itseni niin ei tarttisi ajatella enää mitään..

vi tut taa.
 

Sweet Inc.

Member
Noissa takavarikoissa ei ole oikeasti mitään järkeä... Mulla jäi natikat, ravinteet, siidut, kaikki paitsi bongit. Ei näytä olevan mitään pätevää ohjeistusta sioilla koskien takavarikointia.
 

OrangeHaze

New member
Noissa takavarikoissa ei ole oikeasti mitään järkeä... Mulla jäi natikat, ravinteet, siidut, kaikki paitsi bongit. Ei näytä olevan mitään pätevää ohjeistusta sioilla koskien takavarikointia.

Juu, täytyy yhtyä tohon.. Ite ku jäin kerran kiinni niin ne otti mut tien päältä kiinni (busted from the hood), vei kytikselle ja otti huumetikkari-testin ja muka näkyi amfet. positiivinen vaikka en ollut sellaisia vetänyt (olin ollut myös yli viikon ilman sauhuja). Pyysin tietysti uuden testin ja sama tulos, mustaa valkoisella..
Tietysti tämän takia mentiin terkkarille veri+kusikokeeseen.
Sitten ne sano että tämän posit. pikatestin perusteella teemme kotietsinnän, PRKL pikatestit. :wallbash:
Nooh, sen tiesi mitä ne löytää. Siat vei multa pari puskan tynkää (budit oli jo polteltu :nanana:), loisteputken, uv-loisteputken, natikan ja jotain muuta sälää..
(onneks oli hyvä kätkö missä poltteluvälineneet yms, paitsi älyämpäri ja pullo oli esillä mutta ei ne kai tajunnu mikä tarkotus niillä oli, heh).
Selitin kytiksellä seur. kuulustelupäivänä että ei toi uv-putki ole mikään kasvatusväline mut ei ne uskonu ku ei ne tienny kasvatuksesta..
Sitten sain käräjiltä muutaman kuukauden jälkeen tuomion jossa: kasvatusrikos, käyttörikos ja rattijuopumus --> (veressä näkyi kannabiksen aineenvaihduntatuotetta yli viikon polttelun jälkeen ja tämän perusteella totes että muka oon ajanu päihtynennä, VITUN KYRVÄT!!????)
Sitten mielenkiintoisinta oli ku mukana oli lappu että saan 2xvalaisinta takasi: NATIKAN ja LOISTEPUTKEN (ei uv-putkea mikä olis kuulunu saada), siinä sitte mietin tovin ja kävin hakees kytikseltä natikan ja loisteputken, en kyselly UV-putken perään vaan lähdin tyytyväisenä takas uudelle kämpille suunniteleen uutta kasvatusprojektia (eri vitun paikkakunnalle jossa ei kytät seuraa tekemisiä niinku tuppukylässä missä jäin kiinni tuolloin..), että näin tällä kertaa..
Nytte oon asunu uudella huom. isommalla paikkakunnalla eikä pienintäkää kuumotusta kyttien osalta ku täällä ei edes ole kytillä "rutiinipysäytyksiä" juuri ollenkaa liikenteessä ja kukaan ei vasikoi susta ku ei ketää kiinnosta niinku tuppukylässä.. :woohoo:FINALLY PEACE :joint:
 

litletown

Member
OrangeHaze puhut asiaa toi on joka ikisen tupu kylän ongelma ei näissä pikku kylissä kannata asua ei tuukkon harmia itelle.
 

Sweet Inc.

Member
Ei taida tästä maasta löytyä tarpeeks isoa kirkkoa ettei kissalan pojat tietäs/tuntis... Pitää pysyä piilossa, eli:
Älä vietä aikaa pahojen poikien kanssa- Naamat menee muistiin, (ja fotona seinälle, tähänkin on käyttörikoksella päästy:D). Jossain vaiheessa sutkin tutkitaan niiden takia.
Pidä naapurit tyytyväisinä- Älä näytä hipiltä (mutta minkäs sille voi) ja kiroaa jotain juoppoa heidän kanssaan kerran kuussa.
Haju- Upottaa vaikka ne vuokrarahat siihen hiileen.
Jos on liian joviaali päissään- Juo yksin tai ei juo ollenkaan. Loose lips jne...

Ja uuteen vitutukseen: 130€ hintava, 6 vuotta vanha perintöbongi halkes putsattaessa. Ei ollut periaatteessa oma, joten pistetääs maksaen.
Buditkin loppui eilen.
 

litletown

Member
Juu kyllä omatkin jutut löytyy p-lakkien rekisteristä ja viimeksi jäin kiini sen takia että,epäiltiin jostain mitä en ollut tehnyt muttakuin etsi jotain ryöstöjuttuja jne.Ja omat tuntomerkit oli sopivat niin tottakai ne kissalan pojat himaan säntäs lappu kädessä ja tietty ala mainintana viellä huumaus aine kotilupa luki siellä alhaalla siinä meni kesän kasvit mutta en siitä enään jaksa masentua.Joo ikävä kuula ainakuin bongi menee paskaksi ja viellä perintö bongi ei kiva.
 
Top