What's new
  • Happy Birthday ICMag! Been 20 years since Gypsy Nirvana created the forum! We are celebrating with a 4/20 Giveaway and by launching a new Patreon tier called "420club". You can read more here.
  • Important notice: ICMag's T.O.U. has been updated. Please review it here. For your convenience, it is also available in the main forum menu, under 'Quick Links"!

X's 2020 Udendørs

Xhashish

Active member
Veteran
Er lige kommet lidt sent igang med tråden her, og det bliver bare lige en hurtig opdatering - vender lige tilbage med mere info og Strains :tiphat:
Men er i hvert fald igang på terrassen, så dejligt at være igang igen :)

picture.php


God weekend :tiphat:
 

Bald Monkey

Member
Er lige kommet lidt sent igang med tråden her, og det bliver bare lige en hurtig opdatering - vender lige tilbage med mere info og Strains :tiphat:
Men er i hvert fald igang på terrassen, så dejligt at være igang igen :)

View Image

God weekend :tiphat:


Hej X...Ser ikke ud til at jeg kan like din post. Måske har jeg for få posts, ved det ikke, men fint ser det ud. Sjovt at skrive til dig herinde. Det har jeg nok ikke gjort siden 2009 eller sådan noget


-in peace
 

Xhashish

Active member
Veteran
Hej X...Ser ikke ud til at jeg kan like din post. Måske har jeg for få posts, ved det ikke, men fint ser det ud. Sjovt at skrive til dig herinde. Det har jeg nok ikke gjort siden 2009 eller sådan noget


-in peace


Hey (-: havde du et andet brugernavn herinde dengang?

mener faktisk man skal have 50 post, for at kunne like og skrive privat beskeder.



:tiphat:


picture.php
picture.php
picture.php
 

Xhashish

Active member
Veteran
Sød flok du har dig dér! :watchplant:


Tak :tiphat:


Så blev det d 5/7 og flere er godt igang med at blomstre, har indtil videre kun været lidt udfordret med larver som spiser lidt blade, ellers virker alt til at gå helt udemærket (-:


ved ikke lige hvorfor den roterer billeder når jeg uploader, prøver lige at finde en løsning på det..

De 2 første billeder er Super Skunk Autoflower, og det sidste Amnesia Autoflower -

picture.php
picture.php
picture.php
 

Latest posts

Latest posts

Top