What's new
  • Happy Birthday ICMag! Been 20 years since Gypsy Nirvana created the forum! We are celebrating with a 4/20 Giveaway and by launching a new Patreon tier called "420club". You can read more here.
  • Important notice: ICMag's T.O.U. has been updated. Please review it here. For your convenience, it is also available in the main forum menu, under 'Quick Links"!

Ace Seeds Malawi

D

Dr. KJB

nättiä nättiä perässä tullaan sano mummo lumessa vai miten se meni?

oma skunkki 43cm ja pimpsa karvaa pukkaa =)

mites muuten onko tuoksut voimistunut tai muuttunu?

Tuoksuu moottoriöljytä...Uutta minulle :)
 
D

Dr. KJB

on kyllä venähtäny hyvä että ajoissa käänsit valot olis tullu ruuhkaa telttaan muuten pituus suunnassa =)

niin onko muuten tuoksu muuttunu mitenkään tuossa?

mulla skunkki lopetti haisemisen tai sitten nenä turtui =)

Voimakas konehuoneen tuoksu :ying:
 

PunkSteady

Member
Mun konehuoneessa tuoksuu aina aamuisin paska. Kuinka kaukana latvasta pidät valoa? Mulla ei ole mitään kokemusta tollaisesta cmh valaisimesta,niin kuinka kuumana se käy? Lähteekö paljon säteilylämpöö?
 
D

Dr. KJB

Mun konehuoneessa tuoksuu aina aamuisin paska. Kuinka kaukana latvasta pidät valoa? Mulla ei ole mitään kokemusta tollaisesta cmh valaisimesta,niin kuinka kuumana se käy? Lähteekö paljon säteilylämpöö?

Alussa ensimmäinen viikko 60cm päässä, sitten 50cm päässä ja lopuksi 30-40cm päässä :)
Ei lähde lämpöä nimeksään....

Toivottavasti auttoi asiaa ;)
 

gunslinger

Member
Tuoksuu moottoriöljytä...Uutta minulle :)

melko veikee kyllä varmasti täytyy kokeilla tuota lajiketta tuevaisuudessa mutta hiukka mietityttää kun ei ole kun 2 hydroa ja toi sekois varmasti hydrossa ja loppuis tila kesken tai sitten sais överit ja depais ku on kuitenkin niin kranttu litkuille mutta vielä joskus kyllä ehottomasti!.

mielessä olis kokeilla myös ace :ORIENT EXPRESS FEMINIZED onko mitään hajua tosta?
 
D

Dr. KJB

melko veikee kyllä varmasti täytyy kokeilla tuota lajiketta tuevaisuudessa mutta hiukka mietityttää kun ei ole kun 2 hydroa ja toi sekois varmasti hydrossa ja loppuis tila kesken tai sitten sais överit ja depais ku on kuitenkin niin kranttu litkuille mutta vielä joskus kyllä ehottomasti!.

mielessä olis kokeilla myös ace :ORIENT EXPRESS FEMINIZED onko mitään hajua tosta?

Unohda nuo hydrokasvatukset = Back to Basic!
No, itse laitoin kukintaan 11cm mittasena ja tällä hetkellä pituutta 80cm, vaikka onkin se Indicaisempi feno :)

Kerran kasvattanu tuota Idänpikajunaa ja en tykänny= liian tyypillinen ;(
 

gunslinger

Member
Unohda nuo hydrokasvatukset = Back to Basic!
No, itse laitoin kukintaan 11cm mittasena ja tällä hetkellä pituutta 80cm, vaikka onkin se Indicaisempi feno :)

Kerran kasvattanu tuota Idänpikajunaa ja en tykänny= liian tyypillinen ;(

samperi ei millään viittis hydrost luopuu =)
selma mitenkä oliskohan zamal hash hyvä ainakin melkoinen sokeri tuotanto on tossa o_O
 
D

Dr. KJB

samperi ei millään viittis hydrost luopuu =)
selma mitenkä oliskohan zamal hash hyvä ainakin melkoinen sokeri tuotanto on tossa o_O

Miksi et luopuisi hydrosta?
Ja joo, Zamal hash on todella hyvää!
Peace
 

gunslinger

Member
lähinnä kun vedellä saa reippaammin satoa ja ehkä hiukan nopeemmin..mutta tympiihän tuo lotraaminen kyllä kieltämättä.

asiallista veikkaan vahvasti että paketti tai kaksi lähtee piakkoin tilaukseen tuota ja otan malawia talteen kanssa voisi kokeilla kookosta ruukussa ja malawi tuonne sivuun kasvamaan onhan tossa joutilaana tilaa kuitenkin =)
 
D

Dr. KJB

lähinnä kun vedellä saa reippaammin satoa ja ehkä hiukan nopeemmin..mutta tympiihän tuo lotraaminen kyllä kieltämättä.

asiallista veikkaan vahvasti että paketti tai kaksi lähtee piakkoin tilaukseen tuota ja otan malawia talteen kanssa voisi kokeilla kookosta ruukussa ja malawi tuonne sivuun kasvamaan onhan tossa joutilaana tilaa kuitenkin =)

Muista se Perliitti ;)
 
D

Dr. KJB

18.11
Päivä 52 (pv 35)

mcWGcIQ.jpg

bGyft1x.jpg

9w7ZV6n.jpg

aL634T8.jpg
 

whiteberrieS

Well-known member
Veteran
Color me interested :lurk: Wont be able to understand you guys but I'm tagged for the smoke report, as long as I can make out the words "trippy, psychedelic" I'm gonna get some :laughing:
 
Kiitoksia ja tervetuloa sieltä hamppufoorumin puolelta tänne ;)
Mitens Gurun timantti kasvaa?
Kiitoksia vain kutsusta!

Jorge kasvaa hyvin! Venyminen on alkanut, ja toivon että indikaisuus pitää pituuden aisoissa, eikä tule liian ahdasta. Isompi kaappi olisi kyllä hyvä... Mutta näin kai se on kaikissa harrastuksissa, että aina pitäisi saada vähän paremmat ja isommat harrastusvälineet!

Jotain päiväkirjanomaista lähdin tänne rakentelemaan:
https://www.icmag.com/modules/Journal/viewentry.php?journalid=1628
 

PunkSteady

Member
Tulihan sieltä uutta kuvaakin vihdoin. Ja hyvinhän se sativa neiti kasvaakin. Paljonkos on kertynyt nyt pituutta?
 
D

Dr. KJB

Tulihan sieltä uutta kuvaakin vihdoin. Ja hyvinhän se sativa neiti kasvaakin. Paljonkos on kertynyt nyt pituutta?

Vihdoin? Mielestäni viikon välein on hyvä päivitellä ja korkeutta tytöllä on...
NoR6ij2.jpg
 

gunslinger

Member
"fap fap fap" seksikkäältä näyttää! =)
täällä poltellaan keskeneräistä skunkkia kyrpä otsassa ja lonkero räpylässä suunnitellen seuraavaa rundia =)

taisi olla muuten hyvä päätös ottaa toi feno miettien venymistä paljon on kasvuvaraa vielä teltassa? o_O
 

Latest posts

Latest posts

Top