What's new
  • Happy Birthday ICMag! Been 20 years since Gypsy Nirvana created the forum! We are celebrating with a 4/20 Giveaway and by launching a new Patreon tier called "420club". You can read more here.
  • Important notice: ICMag's T.O.U. has been updated. Please review it here. For your convenience, it is also available in the main forum menu, under 'Quick Links"!

Semmost ja Tämmöst

N

nukkumatti

Joo mut OJD:n SuperSilverSourDieselHaze :D:D Nam nam

Tummat tuoksut lähtee kyllä tytöistä :) Se on se OJDn sssdh voittanut icmagin cupinkin :).

Eikä maksanut ihan maltaita :D Vitusti kyllä parista seedsistä mut minkäs teet.
 

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
Greenhousekin on voittanut icmagi cupin muistaakseni..
Tuo ei todista kuin kaiken kyseenalaisuuden, jmo.

:2cents:
 

Its_a_hobby

New member
Niin, voihan ihan mistä tahansa roskasiiduista löytyä se cc:n voittava feno. Variaatiota on kuitenkin aika paljon, eikä cupin voittaminen tai yksi hyvä feno sadasta siemenestä sinällään ee lajikkeesta hyvää :). Hyvät emot rokkaa :).
 

Fintendo

Member
Mikäs GHS:sä on vikana? Tää koko kasvatustouhu on mulle sen verta uutta et en o kauheest kerenny perehtyy eri pankkien tuotoksiin. Ja varsinkaan noihin tyyriimpiin.
 

bigtopsfinn

Member
Hyvältä näyttää Matti! Ostin itse samat SSSDH, täytyy sit seurata miten sulla menee :yes:

Mikäs GHS:sä on vikana? Tää koko kasvatustouhu on mulle sen verta uutta et en o kauheest kerenny perehtyy eri pankkien tuotoksiin. Ja varsinkaan noihin tyyriimpiin.

Jotku ovat sitä mieltä että femanisoidu siemenet eivät ole saman laatusia kun normaalit siemenet, ja puskee palleja helposti.

GHS:llä on usein ollut ongelmia hermien kans... mutta kyllä niistäkin löytyy hyviä, ainakin minun kokemuksella :) Silti, en varmaan koskaan osta fem siiduja enään... Parasta katsoa Mr. Nice Seeds, tai ehkä B.O.G., Dutchgrown, Mandala, ja onhan niitä muitakin hyviä.
 
Hyvältä näyttää Matti! Ostin itse samat SSSDH, täytyy sit seurata miten sulla menee :yes:



Jotku ovat sitä mieltä että femanisoidu siemenet eivät ole saman laatusia kun normaalit siemenet, ja puskee palleja helposti.

GHS:llä on usein ollut ongelmia hermien kans... mutta kyllä niistäkin löytyy hyviä, ainakin minun kokemuksella :) Silti, en varmaan koskaan osta fem siiduja enään... Parasta katsoa Mr. Nice Seeds, tai ehkä B.O.G., Dutchgrown, Mandala, ja onhan niitä muitakin hyviä.
Tuntuu, että eniten ihmisiä syö se King of Cannabis&T-paidat meininki.
 

Its_a_hobby

New member
Musta tuntuu, että feminisoidut puskee palleja harvemmin. Kun han on kunnon lafkan tekemiä. Nehön risteyttää kaksi todela vaikeasti hemautettavissa olevaa kasvia, tai yhden, miten vaan. Olen pitkään kasvatellut pelkkiä femejä, eikä näitä saa kyllä pikki valostressillä, ravinnevaihteluilla tai lämpöstressillä tekemän yhtäkään pallia. FMS rok, ehkä?
 

bigtopsfinn

Member
Musta tuntuu, että feminisoidut puskee palleja harvemmin. Kun han on kunnon lafkan tekemiä. Nehön risteyttää kaksi todela vaikeasti hemautettavissa olevaa kasvia, tai yhden, miten vaan. Olen pitkään kasvatellut pelkkiä femejä, eikä näitä saa kyllä pikki valostressillä, ravinnevaihteluilla tai lämpöstressillä tekemän yhtäkään pallia. FMS rok, ehkä?

Olen aika samaa mieltä, mutta vaikea tietää mitkä ja mistä, ainakin aloittajalle just alkamassa kannabisnettisurfailun...

Niitä on kyllä niin monta erinlaisia norm ja fem siiduja että vaikea verrata. Tottahan kaikilla on se herm mahdollisuus, mutta vaan eri asteella, sativammaiset ehkä vähän enemmän.

Silti, sanoisin että GHS:llä on aika huono maine hermien kans. Mutta aika kohtuuliset hinnat, niin ehkä sekin sanoo jotain.
 
N

nukkumatti

Musta tuntuu, että feminisoidut puskee palleja harvemmin. Kun han on kunnon lafkan tekemiä. Nehön risteyttää kaksi todela vaikeasti hemautettavissa olevaa kasvia, tai yhden, miten vaan. Olen pitkään kasvatellut pelkkiä femejä, eikä näitä saa kyllä pikki valostressillä, ravinnevaihteluilla tai lämpöstressillä tekemän yhtäkään pallia. FMS rok, ehkä?

Joo ite en femmattuja enään käytä, paitsi Femaleseeds ku ei muuten saa. Pian ei muuta myydäkkään kuin femmattuja. Mites teet ihtelles kunnon gene stashin pelkillä femmatuilla??
 
N

nukkumatti

Niin, voihan ihan mistä tahansa roskasiiduista löytyä se cc:n voittava feno. Variaatiota on kuitenkin aika paljon, eikä cupin voittaminen tai yksi hyvä feno sadasta siemenestä sinällään ee lajikkeesta hyvää . Hyvät emot rokkaa .

On niissä kuitenkin aika paljon laatueroja ja varmasti lajike johon on laitettu paljon aikaa ja huolella risteytetty, on suurempi tod. näköisyys löytyä helmiä helpommin.
Imo :)
 
N

nukkumatti

Greenhousekin on voittanut icmagi cupin muistaakseni..
Tuo ei todista kuin kaiken kyseenalaisuuden, jmo.
Jah monn, mut luulen tehneeni paremmat kaupat tässä kuitenkin kuin GHSill ;). Ja Toi Ressun mainostama cup voitto oli juurikin sama OJDn kasvattama. Ei kuitenkaan ihan paskaa toivottavasti ;)
 
N

nukkumatti

Hyvältä näyttää Matti! Ostin itse samat SSSDH, täytyy sit seurata miten sulla menee
Oleks idättäny ( :) ) jo?? iske nettiin ihmeessä! :D
 
Last edited:

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
Siinä on muuten yksi iso miinus taas greedhousen piikkiin. Femmaavat kaiken nykyään, varsinkin hype-strainit (kush, trainwreck, cheese, yms.. Puhumattakaan Afrikan strainien häpäisemisestä) ja laittavat kauppoihin testattuaan itämiset. Ennen sentään siidulafkat/breederit kehittelivät jopa vuosia lajikettaan, ennen kuin kehtasivat laittaa kauppoihin, mutta ei enää.. Ei sinänsä mitään femsuja vastaan, jos niitä osataan tehdä (FMS=rocknroll tosiaan), mutta ois sen suonut jäävän tuommoiseksi marginaalisäädöksi tavapapujen rinnalle, mutta vähän nyt näyttää, että toiseen suuntaan meisingit kallistuu.

Mutta kai se on niinku Donna Summer kultaisena kasarina jo hoilasi:

All for the money
 

Fintendo

Member
Femsut on loistopapuja jos kiinnostaa lopputuote, eikä genetiikka tahi jalostaminen. Varsinkin pienemmissä tiloissa muutama urkki saattaa tiputtaa loppusadon määrää jopa 50%. Itse ainakin meinaan tulevaisuudessa jos papuja väsään femmata ne koska se vaikuttaa olevan naurettavan helppoa. Tällä hetkellä ensimmäinen kyseisen prokkis meneillään. Tietysti lopputulos vaikuttaa jatkoon, mutta kaikki menny toistaiseksi ohjeiden mukaan, enkä epäile lopputulosta ollenkaan. Ja jos tulee helmiä emoehdokkaita, voi näitä seivata tekemällä selfattuja fem papuja joista pitäisi kasvaa _melkein_ klooneja emosta. Mua ainakin kiinnostaa tietää mitä niistä tuloo.
 
Last edited by a moderator:

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
Femsut on loistopapuja jos kiinnostaa lopputuote, eikä genetiikka tahi jalostaminen. Varsinkin pienemmissä tiloissa muutama urkki saattaa tiputtaa loppusadon määrää jopa 50%. Itse ainakin meinaan tulevaisuudessa jos papuja väsään femmata ne koska se vaikuttaa olevan naurettavan helppoa. Tällä hetkellä ensimmäinen kyseisen prokkis meneillään. Tietysti lopputulos vaikuttaa jatkoon, mutta kaikki menny toistaiseksi ohjeiden mukaan, enkä epäile lopputulosta ollenkaan. Ja jos tulee helmiä emoehdokkaita, voi näitä seivata tekemällä selfattuja fem papuja joista pitäisi kasvaa _melkein_ klooneja emosta. Mua ainakin kiinnostaa tietää mitä niistä tuloo.

Juu, tuo on totta, jos on pienet tilat. Enemmän tuossa ruodin tai tarkoitus oli ainakin ruotia tuota GHS menoa, kuin femsuja..
 
Last edited:
Piruuttani kyllä tyyppään silti SLH:n jossain raossa. Oishan noita cup voittajia vaikka mitä. Yllättävän monta cupia GHS vienyt. Lahjoneet tuomarit? :shucks:
 

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
^ Ovat, ja siitä kiinnikin jääneet :)

http://www.channels.nl/knowledge/23318.html

Myös ensimmäisessä ilmestyneessä international cannagraphic magazinessa (ICmag) oli Dutchgrowinin kirjoittama artikkeli aiheesta muistaakseni.. Vähän on tuollakin attitudet muuttuneet niistä ajoista.

C.R.E.A.M. :blowbubbles:
 

Latest posts

Latest posts

Top